Dəniz nəqliyyatı yaradılır? AÇIQLAMA
Demokrat.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Son illərdə Bakıda sürətlə artan avtomobil sayı, yol infrastrukturu üzərində böyük yük yaradaraq paytaxtda nəqliyyat sıxlığını daha da kəskinləşdirib. Xüsusilə pik saatlarda uzun tıxaclar həm insanların vaxt itkisinə, həm də iqtisadi zərərlərə səbəb olur.
Bakıda İstanbul nümunəsində dəniz nəqliyyatı yaradıla bilərmi?
Bununla bağlı nəqliyyat eksperti Aslan Əsədov Demokrat.az-a açıqlama verib. O bildirib ki, yol hərəkəti iştirakçılarının təhlükəsizliyi və rahatlığı üçün müxtəlif addımlar atılır:
“Bu çərçivədə Bakı şəhərinin nəqliyyat problemi də xüsusi diqqət mərkəzindədir. Məsələnin həlli üçün həm yerli, həm də xarici təcrübələrə istinad etmək vacibdir. Dünyada bu sahədə uğurlu praktikalar mövcuddur və biz də bu təcrübələrdən yararlanmağa çalışmalıyıq. Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, Bakı və İstanbul kimi şəhərləri bir tutmaq olmaz. İstanbul il ərzində milyonlarla turist qəbul edir və bu turist axını nəqliyyat xərclərinin ödənilməsində mühüm rol oynayır. Dəniz nəqliyyatı da bu xərclərin kompensasiya olunmasında istifadə edilir”.
Ekspert diqqətə çatdırıb ki, Azərbaycanda isə bu modelin tətbiqi birbaşa dövlət büdcəsinə yük ola bilər:
“Bu səbəbdən, dəniz nəqliyyatı və digər alternativ nəqliyyat modellərinin tətbiqində dövlətlə yanaşı, özəl sektorun, xüsusilə də böyük holdinqlərin iştirakı vacibdir. Sahibkarlar bu prosesdə maraqlı olmalı, öz təşəbbüslərini irəli sürməlidirlər. Əks halda, bu layihələr dövlət büdcəsinə əlavə yük yaradacaq və investisiyalar səmərəsiz istiqamətə yönələ bilər. Ona görə də məsələni yalnız dövlət resursları ilə deyil, özəl sektorun əməkdaşlığı ilə həll etmək daha məqsədəuyğundur. Beləliklə, həm maliyyə yükü azalacaq, həm də nəqliyyat infrastrukturunun inkişafı sürətlənəcək”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Bakıda İstanbul nümunəsində dəniz nəqliyyatı yaradıla bilərmi?
Bununla bağlı nəqliyyat eksperti Aslan Əsədov Demokrat.az-a açıqlama verib. O bildirib ki, yol hərəkəti iştirakçılarının təhlükəsizliyi və rahatlığı üçün müxtəlif addımlar atılır:
“Bu çərçivədə Bakı şəhərinin nəqliyyat problemi də xüsusi diqqət mərkəzindədir. Məsələnin həlli üçün həm yerli, həm də xarici təcrübələrə istinad etmək vacibdir. Dünyada bu sahədə uğurlu praktikalar mövcuddur və biz də bu təcrübələrdən yararlanmağa çalışmalıyıq. Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, Bakı və İstanbul kimi şəhərləri bir tutmaq olmaz. İstanbul il ərzində milyonlarla turist qəbul edir və bu turist axını nəqliyyat xərclərinin ödənilməsində mühüm rol oynayır. Dəniz nəqliyyatı da bu xərclərin kompensasiya olunmasında istifadə edilir”.
Ekspert diqqətə çatdırıb ki, Azərbaycanda isə bu modelin tətbiqi birbaşa dövlət büdcəsinə yük ola bilər:
“Bu səbəbdən, dəniz nəqliyyatı və digər alternativ nəqliyyat modellərinin tətbiqində dövlətlə yanaşı, özəl sektorun, xüsusilə də böyük holdinqlərin iştirakı vacibdir. Sahibkarlar bu prosesdə maraqlı olmalı, öz təşəbbüslərini irəli sürməlidirlər. Əks halda, bu layihələr dövlət büdcəsinə əlavə yük yaradacaq və investisiyalar səmərəsiz istiqamətə yönələ bilər. Ona görə də məsələni yalnız dövlət resursları ilə deyil, özəl sektorun əməkdaşlığı ilə həll etmək daha məqsədəuyğundur. Beləliklə, həm maliyyə yükü azalacaq, həm də nəqliyyat infrastrukturunun inkişafı sürətlənəcək”.
Leyla Turan
Demokrat.az

