Icma.az
close
up
RU
Dövlət xəstəxanalarında növbə problemi Onlayn randevu sistemi nə zaman İŞƏ DÜŞƏCƏK?

Dövlət xəstəxanalarında növbə problemi Onlayn randevu sistemi nə zaman İŞƏ DÜŞƏCƏK?

İcbari tibbi sığortanın tətbiqindən sonra insanlar daha çox dövlət xəstəxanalarına üz tuturlar. Ancaq, bu halda onlar təəsüflər olsun ki, növbə problemi ilə qarşılaşırlar. Belə olan halda vətəndaşlar  gününün ən azından bir-iki saatını xəstəxanada keçirməli olurlar. Burada isə daha çox uşaqlar, ağır xəstələr və yaşlılar əziyyət çəkirlər.
Bəs problemin aradan qaldırılması üçün hansı addımlar atılır?
Mövzu ilə bağlı Tibbi Ərazi Bölmələrinin İdarəetmə Birliyindən Bizim.Media-nın sorğusuna cavab olaraq bildirilib ki, canlı növbə funksionallığı hazırda 19 tibb müəssisəsində tətbiq olunur, 5 tibb müəssisəsində isə qurulma üçün hazırlıq prosesi davam edir:

“Bu gün bütün dünyada səhiyyə sahəsində də yeniliklər, müasir yanaşmalar, innovasiyaların tətbiqi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Hazırda onlayn növbə sistemi pilot layihə olaraq Yeni Klinikada tətbiq olunur. Layihənin tətbiqi xaos və qarışıqlığın minimuma enməsinə, iş prosesinin sürətlənməsinə, tibb müəssisəsində xeyli sayda insanın toplanmaması nəticəsində məmnuniyyətin artmasına, tibb müəssisəsinin reputasiyasına müsbət təsir edib. 2024-cü il ərzində vətəndaşlar 1 milyondan çox canlı növbə, 80 minə yaxın isə onlayn növbə xidmətindən istifadə ediblər”.

Millət vəkili Pərvanə Vəliyeva isə hesab edir ki, canlı növbə pasiyentlər arasında narazılığı yenə də həll etmir:

“Xəstəxanalarda onlayn randevu sisteminin qurulması gözləmələrin qarşısını ala bilər, həm pasiyentin, həm də həkimin vaxtına qənaət edilməsini təmin edə bilər. Hazırda Yeni Klinika və bir neçə digər müəssisələrdə də bu sistem tətbiq edilir və mərhələli şəkildə ölkə üzrə digər bütün tibb müəssisələrində də tətbiqi nəzərdə tutulur.

Randevu sistemi tibb müəssisələrinin öz resurslarını planlaşdırmasına da kömək edəcək. Bununla, bir neçə gün öncədən növbəti günlərdə xəstəxananın hansı sayda pasiyent qəbul edəcəyi, hansı xidmətlərdən istifadə edəcəyi proqnozlaşdırıla bilir. Həkim də öz işini planlaşdıra və daha çox xəstəyə baxa bilər. Belə olan halda, öncədən təyin edilmiş vaxtda gələn pasiyentin digər ixtisaslı həkimə, laborator və ya diaqnostik müayinələrə yaxınlaşması da tibb müəssisəsində olduğu saatlarda təmin edilərsə, məqsədəuyğun olardı.

Deputat eyni zamanda qeydiyyatın bu yolla daha əlçatan ola biləcəyindən bəhs edib:

“Sistemin daha əlçatan olması üçün onun mobil tətbiq üzərindən təklif edilməsi məqsədəuyğundur. Randevu sistemi dünyanın qabaqcıl səhiyyə sisteminə malik əksər ölkələrində tətbiq olunur. Əgər pasiyentin vəziyyəti təcilidirsə, o, təcili və təxirəsalınmaz tibbi yardıma və ya ilkin səhiyyə xidməti müəssisələrinə, ailə həkiminə yaxınlaşa bilər”.
Aygün Hüseyn, Bizim.Media

seeBaxış sayı:30
embedMənbə:https://bizim.media
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri