Dünyanın avtomobil şirkətləri artıq Çinlə rəqabət imkanlarında geridə qalırlar MÜNASİBƏT BİLDİRDİ
Sia Az-dan alınan məlumata görə, Icma.az bildirir Dünyanın avtomobil şirkətləri artıq Çinlə rəqabət imkanlarında geridə qalırlar MÜNASİBƏT BİLDİRDİ.
“Dünyada avtomobil istehsalı ilə dünya bazarında önə çıxmış dövlətlər var. Almaniya, Yaponiya, Amerikanın istehsal imkanları, onların brendləri artıq bazarın böyük hissəsinə sahibdir. Təbii ki, Rusiya nəqliyyat avtomobil istehsalı dünya bazarında yoxdur, amma post-sovet məkanında hələ də öz müəyyən çəkisini saxlamaqda davam edir. Amma çox təəssüflər olsun ki, nə Azərbaycan, nə də keçmiş sovetlər birliyindən ayrılan ölkələr heç biri hələ ki dünyada avtomobil istehsalı ilə bağlı hər hansı mövqeyə sahib deyillər. Bizim bir neçə avtomobil zavodlarımız yaradıldı və istehsala başladı. Naxçıvanda “Naz” avtomobil zavodu, eyni zamanda Neftçalada “Xəzər Lada”nı istehsal edən avtomobil zavodu və s. kimi bu zavodlar bütün parametrlərinə görə nəinki dünyada, heç Azərbaycan bazarında özünü möhkəmlədə bilməyib”. Bu sözləri sosial məsələlər üzrə ekspert İlqar Hüseynli SİA-ya açıqlamasında deyib.
Onun sözlərinə görə, Koreya ölkəsi uzun müddətdən sonra “KİA” və “HUNDAY” avtomobil markalarını dünya bazarında oturuşdura bilib: “Amma burada da onlar həm avtobuslar, həm minibuslar, həm də kiçik tutumlu şəxsi məqsədlər üçün istifafə olunan nəqliyyat vasitələrinin istehsalı ilə də məşğuldurlar. Azərbaycan avtomobil bazarının özündə koreya avtomobilləri kifayət qədər çəkiyə malikdir. Dünyanın avtomobil şirkətləri artıq Çinlə rəqabət imkanlarında geridə qalırlar. Artıq Çin avtomobil istehsalını, ixracını dünya bazarına o qədər sürətləndirib ki, bazarda alınan nəqliyyat vasitələrinin çoxu çin istehsalının payına düşməyə başlayıb. Belə bir nəhənglərlə mübarizədə yaratdığımız avtomobil zavodu bizə inkişaf prespektivləri vəd edirmi? Mənim düşüncəmlə təbii ki etmir”.
Ekspert həmçinin bildirib ki, biz ölkənin istehlak imkanları baxımından nəqliyyat vasitələri istehsal etsək, daxili bazarımızı tənzimləmək üçün əhəmiyyətli rol oynaya bilər: “Burada da keyfiyyət amili çox vacibdir. Avtomobillərin istehsalı ilə bağlı artıq yaxın dövrdə elektrikli avtobuslar, yəni elektrobusların istehsalı nəzərdə tutulur. Azərbaycan yaşıl dünya naminə proyektinə qoşulan ölkələrdən biridir. Karbon emisiyasının payını 2030-cu ilə qədər 40% azaltmağı qarşısına məqsəd qoyub. Özümüzün istehsalda olan dizel yanacağı ilə işləyən nəqliyyat vasitələrini təxminən daxili avtomobil parkının yenilənməsinə və elektromobillərə keçidi təmin etmək baxımından avtomobil istehsalı bizə lazım ola bilər. Fikrimcə Azərbaycanın yaxın prespektivdə dünya bazarına ixrac edəcək gücə malik belə bir avtomobil istehsalının və brendin olmasına şübhə ilə yanaşıram, lakin bu mənim subyektiv fikrimdir”.