Əhali arasında içki və siqaretə maraq artıb “İctimai qınaq artıq heç bir rol oynamır”
Yenisabah saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
2020-2024-cü illərdə Azərbaycanda istehlakçılar tərəfindən içki və tütün məmulatlarına 12 milyard 206.5 milyon manat xərclənib. Bu barədə Yenisabah.az Dövlət Statistika Komitəsinin hesabatı əsasında hesablamalar aparıb. Hesablamaya əsasən, , 2020-ci ildə istehlakçılar içki və tütün məhsullarına 2 milyard 168.5 milyon manat xərclədiyi halda, 2024-cü ildə bu göstərici 2 milyard 726.5 milyon manata yüksəlib.
Bəs görəsən, cəmiyyətdə tütün və alkoqollu məhsullara olan tələbin artmasının başlıca səbəbləri nədir?
Mövzu ilə bağlı Yenisabah.az-a danışan sosioloq Üzeyir Şəfiyev bildirib ki, pis vərdişlərlə meyillənən şəxslər arasında xanımların da sayı xeyli çoxalıb:
“İstehlak edilən məhsullar arasında alkoqol və tütün məmulatlarının payında artım müşahidə olunur. Bu başqa bir məsələdir ki, Azərbaycanda həm alkoqol, həm də tütün məhsullarından istifadə ilə bağlı cavanlaşma var. Ən pis tendensiya isə odur ki, pis vərdişlərlə meyillənən şəxslər arasında xanımların da sayı xeyli çoxalıb. Bu çox ciddi və bir o qədər də düşündürücü məsələdir. Düşünürəm ki, tibb sahəsinin nümayəndələri həyəcan təbili çalmalıdır. Çünki xanımların erkən yaşdan alkoqol və tütün məhsullarından istifadə etməsi gələcəyimizi təhdid edir. Təcrübə göstərir ki, pis vərdişlərin olması yeni doğulanlar üçün bir çox tibbi problemlər yaradır. Biz çalışmalıyıq ki, bunun qarşısını alaq”.
Sosioloq qeyd edib ki, bu cür həyat tərzi daha çox serial və filmlərdən cəmiyyətə ötürülür:
“Son vaxtlar kafelərdə, restoranlarda açıq və rahat bir şəkildə xanımlar sulu qəlyanlardan, siqaretlərdən istifadə edirlər. İctimai qınaq artıq heç bir rol oynamır. Azərbaycanda son vaxtlar daha çox liberal dəyərlər üstünlük təşkil edir. Ən pisi odur ki, bu cür həyat tərzi daha çox serial və filmlərdən cəmiyyətə ötürülür. Xüsusən xanımların bir çoxu, seriallardakı qadın obrazlarına özlərini oxşadırlar. Siqaret və alkoqolun birbaşa qadağan edilməsi yolverilməzdir. Bu qanunvericiliyə də uyğun deyil. Sadəcə olaraq, təbliğat və sosial çarxlar vasitəsi ilə tədricən bunu aradan qaldırmaq olar”.
Nazim Hacıyev


