Elşən Qafarov: “Təhsil sistemini qeyri peşəkarlar və qeyri ciddi insanlar idarə edirlər...”
Pravda.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
“Lisey və gimnaziyaların bir qisminə mərkəzləşdirilmiş qaydada bir neçə ildir, imtahan keçirilir. Əvvəla, bu mexanizmin özü problemlidir, çünki lisey və gimnaziyalar ayrı-ayrı istiqamətlər üzrə olan təmayüllərə uyğun təşkil olunur. Fizika, riyaziyyat, informatika, kimya-biologiya, təbiət, humanitar təmayüllü və s. İmtahanın eyni qaydada salınması və toplanan bala uyğun olaraq Komissiyasının şagirdin topladığı bala görə hansı təmayüllü istiqamət üzrə lisey və ya gimnaziyada təhsil alacağını müəyyən etməsi qəbuledilməzdir. İkincisi, lisey və gimnaziyalar ümumorta və tam orta təhsil səviyyəsi üzrə qurulur. 5-11-ci sinifləri əhatə edir. Artıq iki ildir, 9-cu sinifə qəbul dayandırılmışdı. 5, 6 və 8-ci siniflərə qəbulun ləğv edilməsi, yalnız 6-cı siniflər üzrə qəbulun aparılması qərarının sənəd qəbuluna bir həftə, imtahana isə 20 gün qalmış açıqlanması yolverilməzdir. Bu, bir daha təhsil sisteminin qeyri-peşəkarlar və qeyri-ciddi insanlar tərəfindən idarə olunmasının təzahürüdür. Bunu başqa cür şərh etmək mümkün deyil”.
Bu sözləri Pravda.az-a açıqlamasında təhsil məsələləri üzrə ekspert Elşən Qafarov deyib.
“Əvvəla, 5-ci sinifə sənəd verəcək məktəblilər 4-cü sinifdə oxuyan 10 yaşlı uşaqlardır. 6-cı sinifə sənəd verənlər isə 11 yaşlı... Bu uşaqlar bir-iki ildən artıq müddətdə xüsusi proqramlar vasitəsilə üç fənn üzrə hazırlaşıblar. Bu qərarı ən azından oktyabrda elan etmək olardı ki, növbəti il lisey və gimnaziyalara qəbul olmayacaq. Bu şəkildə dəyişiklər aparmağa, yeni qaydaların imtahan ərəfəsində elan olunmasına artıq adət etmişik. Təkrar edirəm, çünki təhsil sistemi qeyri-peşəkar və qeyri-ciddi insanlar tərəfindən idarə olunur. Belə insanların qəbul etdikləri qərar, təbii ki, bu olacaq. Artıq heç nə etmək mümkün deyil. Bir də utanmadan elan edirlər ki, “biz 5-ci sinifə qəbulu buna görə ləğv etmişik ki, istedad imtahanı beynəlxalq təcrübədə məhz 12 yaşdan götürülür”. Yalan deyirlər. Doğrudan da, bunların pedaqogikadan, istedadlı uşaqla iş təcrübəsindən anlayışları varsa, yaxşı bilməli idilər ki, istedadlı uşaqlarla işin təşkili 3-6 yaşdan, yəni erkən yaş dövründən başlayır. İkincisi, qaydaları dəyişəcəkdilərsə, bir həftə, hətta on gün bundan öncəyə qədər niyə hər şagirdbaşına qiyməti 12 manatdan olan sınaq imtahanları təşkil edirdilər? Axı qaydaların dəyişəcəyini bilirdilər... Bilmirdilərsə, axşam yatıb, səhər oyanıb yeni qaydalar elan etmək məhz qeyri-ciddilik, qeyri-peşəkarlığın nümunəsidir. İl boyu hər həftə həmin uşaqlar üçün 12 manat ödənişlə sınaq imtahanı təşkilinin adı nədir? Çox təəsüf edirik ki, təhsil sistemində hər şey bərbaddır. Hara baxırsan, bərbaddır. İstedadlı uşaqların seçimində də problem var. Bir az nəticələr var idi, amma son illər bu da sürətlə aşağı düşdü. Reallıq budur ki, hər şey pul qazanmağın üzərinə düşür. Təhsilə bazar gözü ilə baxılır. Bu da öz acı nəticələrini verməkdədir”, — o bildirib.
Aytəkin Qardaşova


