Icma.az
close
up
RU
Menu

Bakıda içməli su yola axır: Taxta parçaları veriblər ki, boru partlayanda içinə salın

Zəlzələ səbəbindən Balıkesirdə məktəblərdə bir günlük tətil elan olundu

Alişan Uzak şehir in setində FOTOLAR

Qırmızı kələmin üç əsas sağlamlıq faydası müəyyən edilib...

Sözün işığında yaşayan insan

Söküntü zamanı ədalətli kompensasiya: Beynəlxalq təcrübə və Azərbaycan reallığı

Payızda bu qidalar immuniteti gücləndirir

Əmtəə bazarlarında qızılın qiyməti 4000 dollardan aşağı enib

Zelenski: Tramp Ukraynada hazırkı cəbhə xəttində hərbi əməliyyatların dayandırılması ilə razıdır

Çipli nömrələrə son Yeni nömrələr çipsiz verilir

Karvan Yevlax Elşad Əhmədova tapşırılır? Dəqiqləşdi

Osimhen Okan Buruka təriflədi: Onun rəhbərliyi altlnda oynamaqdan çox məmnunam

“Komanda üçün fərqi yoxdur Bakıda çıxış edirik, yoxsa Gəncədə” Marian Kolevin ə MÜSAHİBƏSİ

Bakıda keçiriləcək Art Weekend çərçivəsində XVII əsrə aid hamamda “Axar yaddaş” adlı unikal ekspozisiya təqdim olunacaq VİDEO

Türkiyədə güclü zəlzələ İstanbulda da hiss edildi

Dünyanın ən gözəl oğlanı vəfat etdi

Günəşlidə bir neçə evin altında torpaq çöküb: Metan qazının qoxusundan oturmaq olmur

Bazu sümüyünü əzələ qatı ilə birlikdə çıxarıb, ömürlük şikəst qoyublar MƏHKƏMƏ

Keti Perri və Kanadanın keçmiş Baş naziri Castin Trüdo sevgili olduqlarını etiraf etdilər

Həkim kişilərdə daimi yorğunluğun gizli səbəbini müəyyən edib...

General Motorsun qızıl illərindən geriyə qalanlar CNN

General Motorsun qızıl illərindən geriyə qalanlar CNN

Icma.az bildirir, Hurriyyet portalına istinadən.

Bir vaxtlar Çin, "General Motors" üçün həm ən böyük, həm də ən gəlirli bazar idi. Şirkət Şimali Amerikada və Avropada böyük maliyyə itkiləri yaşayarkən və müflislik təhlükəsi ilə üzləşərkən, Çindəki satışlar və gəlirlər şirkəti ayaqda saxlayırdı.  

İndi isə vəziyyət tamamilə tərsinə çevrilib. "General Motors" ("GM") vətənində rekord gəlirlər əldə etsə də, Çində o qədər çox zərər görür ki, şirkətin orada fəaliyyətini nə qədər davam etdirə biləcəyi sual altındadır. Çinli avtomobil istehsalçıları isə yerli bazarı, istehlakçıların istədiyi, lakin bir vaxtlar Qərb şirkətlərinin diqqət yetirmədiyi elektrik avtomobilləri ilə doldurublar.  

Nəticədə, Çin bazarındakı xarici avtomobil istehsalçıları üçün vəziyyət fəlakətə çevrilib.  

"GM"in Çin bazarındakı satışları ilin ilk doqquz ayında 19% azalıb. Həmin dövr ərzində şirkət Çindəki birgə müəssisələrindən 347 milyon dollar zərər görüb. Bu ayın əvvəlində isə "GM", Çindəki problemlər səbəbindən xalis gəlirinin 5 milyard dollardan çox azalacağını açıqlayıb.  

Bu rəqəmin yarısı Çindəki əməliyyatların yenidən qurulması və ehtimal ki, kiçildilməsi ilə bağlı xərcləri əks etdirir. Qalan hissə isə Çindəki əməliyyatların mövcud iqtisadi reallıqlarla uyğun gəlmədiyini göstərir.  

"15-20 il əvvələ nəzər salsaq, "GM"in Çin əməliyyatları onun xilaskarı idi. İndi isə bu, sadəcə bir pul itkisinə çevrilib," deyə "GlobalData" araşdırma şirkətinin avtomobil tədqiqatları üzrə qlobal vitse-prezidenti Ceff Şuster (Jeff Schuster) bildirib. "Hər bir beynəlxalq marka Çində əziyyət çəkir."  

"GM"in Çin strategiyası və digər qərb avtomobil istehsalçıları

"GM" hələ Çindəki yenidənqurma planlarının detalları ilə bağlı açıqlama verməsə də, Şuster və digər ekspertlərin fikrincə, əksər Qərb avtomobil istehsalçıları, o cümlədən "GM", dünyanın ən böyük avtomobil bazarında nə qədər qalmağı qiymətləndirirlər.  

"GM"in baş direktoru Meri Barra (Mary Barra) oktyabr ayında investorlarına Qərb avtomobil istehsalçılarının Çində "çox çətin bir mühitlə" üzləşdiklərini desə də, "GM"in vəziyyəti dəyişdirə biləcəyinə inandığını qeyd edib. Digər ekspertlər isə bu fikri şübhə altına alırlar.  

"GM"in Çində qızıl illəri olub, lakin bu dövr sona çatıb və artıq heç vaxt geri dönüş olmayacaq," deyə avtomobil sənayesi üzrə məsləhətçi Maykl Dann (Michael Dunne) bildirib.  

Bu problemlərlə yalnız "GM" deyil, 1990-cı illərin sonu və 2000-ci illərin əvvəllərində Çində fəaliyyətə başlayan digər Qərb avtomobil istehsalçıları da qarşılaşırlar.  

Bir vaxtlar Qərb markalarına üstünlük verən Çin istehlakçıları indi yerli markaların daha sərfəli olduğunu düşünürlər. Bu tendensiya, əsasən, Çin hökumətinin benzinlə işləyən avtomobillərdən elektrik və hibrid avtomobillərə keçidi təşviq edən siyasəti ilə bağlıdır.  

"Əgər siz orta qiymətli avtomobil istehsalçısısınızsa, Çində çox həssas vəziyyətdəsiniz," deyə Dann bildirib. "Əksər Qərb istehsalçıları beş il ərzində, hətta daha tez bir zamanda bu bazarı tərk etməyə məcbur olacaqlar."  

Elektrik avtomobillərinə keçid

Çində ən böyük problem, benzinlə işləyən avtomobillərdən elektrik avtomobilləri və ya hibridlərə keçiddir. Bu tip avtomobillər artıq bazarın böyük hissəsini təşkil edir. Çin hökuməti siyasət və təşviqlərlə alıcıları elektrik avtomobillərinə yönəldib və istehlakçılar Çin markalarının daha sərfəli olduğunu görüblər.  

"On il əvvəl Çin prezidenti Si Cinpin (Xi Jinping) və yerli avtomobil istehsalçıları belə qərara gəldilər: 'Biz daxili yanma mühərriklərində Qərb istehsalçılarına çata bilmirik, buna görə tamamilə elektrik avtomobillərinə keçəcəyik,'" deyə Dann bildirib.  

Bu isə Qərb avtomobil istehsalçılarının ciddi yanlış hesablaması idi. Təhlilçi Bill Russo qeyd edir ki, Qərb markaları bunu vaxtında qiymətləndirmədi və Çinli rəqiblər bazarı ələ keçirdilər.  

"Çini itirmək hər hansı avtomobil şirkəti üçün fəlakət olardı," deyə Russo qeyd edib. "Lakin qısamüddətli mənfəəti uzunmüddətli strateji hədəflərdən üstün tutmaq korporasiyalar üçün yeni deyil."  

Rəhim

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:102
embedMənbə:https://hurriyyet.az
archiveBu xəbər 18 Dekabr 2024 21:06 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bakıda içməli su yola axır: Taxta parçaları veriblər ki, boru partlayanda içinə salın

27 Oktyabr 2025 01:56see232

Zəlzələ səbəbindən Balıkesirdə məktəblərdə bir günlük tətil elan olundu

28 Oktyabr 2025 02:51see200

Alişan Uzak şehir in setində FOTOLAR

27 Oktyabr 2025 06:32see196

Qırmızı kələmin üç əsas sağlamlıq faydası müəyyən edilib...

27 Oktyabr 2025 23:25see190

Sözün işığında yaşayan insan

28 Oktyabr 2025 08:28see173

Söküntü zamanı ədalətli kompensasiya: Beynəlxalq təcrübə və Azərbaycan reallığı

27 Oktyabr 2025 15:40see150

Payızda bu qidalar immuniteti gücləndirir

27 Oktyabr 2025 04:04see137

Əmtəə bazarlarında qızılın qiyməti 4000 dollardan aşağı enib

28 Oktyabr 2025 09:20see136

Zelenski: Tramp Ukraynada hazırkı cəbhə xəttində hərbi əməliyyatların dayandırılması ilə razıdır

27 Oktyabr 2025 01:21see136

Çipli nömrələrə son Yeni nömrələr çipsiz verilir

27 Oktyabr 2025 23:41see135

Karvan Yevlax Elşad Əhmədova tapşırılır? Dəqiqləşdi

28 Oktyabr 2025 06:16see133

Osimhen Okan Buruka təriflədi: Onun rəhbərliyi altlnda oynamaqdan çox məmnunam

27 Oktyabr 2025 00:39see132

“Komanda üçün fərqi yoxdur Bakıda çıxış edirik, yoxsa Gəncədə” Marian Kolevin ə MÜSAHİBƏSİ

27 Oktyabr 2025 13:22see129

Bakıda keçiriləcək Art Weekend çərçivəsində XVII əsrə aid hamamda “Axar yaddaş” adlı unikal ekspozisiya təqdim olunacaq VİDEO

28 Oktyabr 2025 15:58see127

Türkiyədə güclü zəlzələ İstanbulda da hiss edildi

28 Oktyabr 2025 00:14see126

Dünyanın ən gözəl oğlanı vəfat etdi

27 Oktyabr 2025 08:07see123

Günəşlidə bir neçə evin altında torpaq çöküb: Metan qazının qoxusundan oturmaq olmur

28 Oktyabr 2025 02:38see121

Bazu sümüyünü əzələ qatı ilə birlikdə çıxarıb, ömürlük şikəst qoyublar MƏHKƏMƏ

27 Oktyabr 2025 21:49see120

Keti Perri və Kanadanın keçmiş Baş naziri Castin Trüdo sevgili olduqlarını etiraf etdilər

27 Oktyabr 2025 06:31see119

Həkim kişilərdə daimi yorğunluğun gizli səbəbini müəyyən edib...

27 Oktyabr 2025 22:36see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri