Hansı lüks avtomobilləri almaq məsləhət deyil? 6 ən sərfəsiz model
Icma.az bildirir, Avtosfer saytına əsaslanaraq.
İnsanlar lüks avtomobilə çox pul xərclədikdən sonra müəyyən gözləntilərə malikdirlər, lakin yüksək səviyyəli brendlər adətən yüksək qiymətlər, bahalı xidmət və davamlı təmir tələbləri ilə xarakterizə olunur.
Avtosfer.az xəbər verir ki, "GOBankingRates" ekspertlərdən hansı lüks avtomobilləri almağın məsləhət olmadığını soruşub.
"Range Rover Sport" - Bildirilir ki, "Land Rover" avtomobilləri həm alınması, həm də xidməti baxımından bahadır və tez-tez nasazlıqlara meyllidir. "Əvəzləyici hissələr ucuz deyil, iş qiymətləri də yüksəkdir, çünki əksər təmir sexləri onların təmirini üzərinə götürmür, buna görə dilerə müraciət etmək məcburiyyətində qalırsınız. Üstəlik, nasazlıqların təmiri minlərlə dollaradır, yüzlərlə yox", deyə "JustAnswer" platformasının avtomobil eksperti Kris Payl bildirib.
Hollivudda yerləşən "German Car Depot" xüsusi təmir sexinin sahibi Alan Gelfand də bununla razılaşıb və "Range Rover Sport"u "əmir baxımından ən çətin modellər arasında öz yerini qazanan xüsusi problemli model adlandırıb.
"Avtomobildə tez-tez pnevmatik asqı problemləri, elektron sistem nasazlıqları və yağ sızmaları baş verir ki, bu da sahiblərə bahalı texniki xidmət xərcləri yaradır. Bu avtomobillərin yüksək qiyməti müştərilərin etibarlı iş gözləməsinə səbəb olur, lakin onlar tez-tez təmir sexlərinə müraciət etməli olurlar", deyə ekspert izah edib.
BMW 7 seriyası - Gelfand qeyd edib ki, müasir 7 seriyaları da ciddi problemlərə malikdir. "BMW 7 seriyasının flaqman modeli qabaqcıl texnologiyalarla təchiz olunub, lakin bu qabaqcıl sistem çoxlu nasazlıqlara səbəb olur ki, bu da zəmanət müddəti bitdikdən sonra yüksək təmir xərclərinə gətirib çıxarır. Bu avtomobilin elektron sistem nasazlıqları o qədər geniş yayılıb ki, sahiblər avtomobillərinin bazar dəyərinin əhəmiyyətli dərəcədə azalmasını hiss edir və bu, uğursuz investisiya qərarına səbəb olur", deyə ekspert vurğulayıb.
"Mercedes-Benz CLS" - Hər iki ekspert fərqli "Mercedes" modellərini seçib, hansılar ki, mexaniklər tərəfindən daim təmir olunur. "Mercedes-Benz C-class" tez-tez təmir sexində görünən avtomobildir. Texniki mütəxəssislər təmir və avtomobilin göndərilməsindən sonra tez-tez gülürlər. Biz çox tez-tez 'Sağ olun' deyirik. Bu doğrudur və təkrar nasazlıqlarla bağlı deyil… sadəcə başqa bir şey düzgün işləməyi dayandırıb", deyə Payl əlavə edib.
Gelfanda görə, daha bahalı sedana çevrilən CLS – istehsalı 2023-cü ildə dayandırılan model, yüksək səviyyəli "pul uducu" avtomobildir: "CLS modeli buraxılışdan bəri cazibədarlığını itirib. Avtomobilin xidməti bahalıdır, çünki onun asqısı və elektrik sistemləri tez-tez sıradan çıxır. CLS digər Mercedes-Benz modelləri ilə müqayisədə premium qiymətinə yetərli dəyər təmin etmir".
"Audi A3" - Lüks avtomobillərin əsas üstünlüyü onların istismar xüsusiyyətləridir: idarəetmə, texniki avadanlıq və güc. Sonuncuya və A3 modelinə gəldikdə isə ekspertin öz ehtiyatları var.
"Bu "Audi" modeli aşağı mühərrik gücünə malikdir. O, yaxşı yanacaq sərfiyyatı ilə lüks avtomobil kimi dizayn edilib, lakin mühərrikində bir az daha çox güc çatışmır. Bu o qədər də pis deyil ki, insanlar yalnız sürücü tərəfini görürlər, çünki siz yavaş zolaqda qalmısınız, lakin daha ucuz və daha yaxşı göstəricilərə malik avtomobillərin arxasında qalacaqsınız", deyə Payl vurğulayıb.
"Cadillac Escalade" - Bu model "ya hər şey, ya heç nə" prinsipinə uyğundur və daha çox yer, oturacaq və böyük baqaj istəyən sürücüləri cəlb edir. Lakin onun ölçüləri ən çox şikayət edilən məsələlərdən biridir.
"Escalade" görkəmli görünür, lakin funksional deyil. Avtomobilin idarə olunması çətindir, yanacaq sərfiyyatı böyük ölçüləri səbəbindən aşağıdır. Bu lüks SUV-un salon keyfiyyəti Avropa rəqiblərindən geri qalır, saxlanma xərcləri isə yüksək qalır", deyə Gelfand bildirib.
Öz növbəsində Payl, hansı lüks modellərin alınmaması barədə soruşulduqda, belə deyib: "Bu gözəl avtomobillərə yüksək qiymət ödəyirsiniz, amma bir ay ərzində onların dəyəri 15% azalır. İlk aylıq ödəniş etməzdən əvvəl 10–20 min itirə bilərsiniz. Təxminən beş ildən sonra avtomobilin dəyərinin 60–70%-ni itirəcəksiniz və onu satmaq və ya dəyişdirmək çətin olacaq, istədiyiniz məbləği əldə etmək isə daha da çətinləşəcək".
"Genesis GV80" - "Scientific American"a görə, müasir texnologiyalar bu avtomobilin sahibləri üçün çox mürəkkəb ola bilər: "Müasir nəsil avtomobillər daha bahalı təmirə, idarə və başa düşülməsi daha çətin olmağa meyllidir və bəzi ekspertlərə görə sürücünün diqqətini yayındırmaq və avtomobildən uzaqlaşmasına səbəb ola bilər".
Payl əlavə edib ki, "Genesis"in GV80 modeli həddindən artıq qabaqcıl avtomobillər kateqoriyasına daxildir: "O, bir neçə əla xüsusiyyətə malikdir, xüsusilə zolaq dəyişərkən ölü zonaların video görüntüsü. Lakin bunlar bir az artıqdır. Avtomobildə "rəng əhval sistemi" kimi bir şey var. Bu sistem koordinasiya edilmiş musiqi, ambient işıqlandırma və salon aromalarının kombinasiyası ilə oyandırmağa və ya sakitləşdirməyə kömək edir. Bu lüks əlavə funksiyaların hamısını başa düşmək və istifadə etmək yaşlı nəsil üçün çox mürəkkəb ola bilər"./valyuta.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:54
Bu xəbər 17 Noyabr 2025 17:44 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















