Hava limanında iki taksi şirkətinə üstünlük verib, qalanlarına icazə verməmək inhisarçılıqdır
Redaktor.az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Məlum olduğu kimi, Bakıda hava limanından şəhər istiqamətində yalnız "London Premium" və "Bolt Airport" kateqoriyalı taksilərin fəaliyyətinə icazə verilib. Digər taksilərdən istifadə edilməsi qadağan edilib. Üstəlik taksi xidməti olduqca yüksək qiymətə təklif olunur. Ona görə də bu məsələ inhisarçılıq kimi qiymətləndirilir. Eyni zamanda xidmətin çox baha olduğunu bildirən bəzi ekspertlər, o cümlədən deputatlar təklif edirlər ki, hava limanında taksilərdə sayğacdan istifadə edilsin.
Bu mövzuda Redaktor.az-a danışan nəqliyyat eksperti İlqar Hüseynli bildirdi ki, dünya praktikasında taksilərdə sayğaclar quraşdırılması geniş yayılıb:
"Bütün hərəkət zamanı müəyyən olunmuş hər bir kilometrə görə qiymətlər müəyyənləşdirilir və sayağacın yazdığı qiymət nə qədər olursa, sonda müştəri həmin pulu ödəyib gedir. İstər şəhər daxilində olsun, istər digər istiqamətlərdə qayda eynidir. Amma istisnalar var ki, uzun və qısa yollarda konkret bir qiymət müəyyənləşdirilən sistem də var. Məsələn, Türkiyədə belə bir sistem var. Məsafə qısa olanda 130 türk lirəsi ödəniş nəzərdə tutulur. O 130 türk lirəsi yaxın məsafələrdə az da yazsa, çox da yazsa, həmin 130 TL-ni müştəri ödəmək məcburiyyətindədir. Hava limanından Ankaraya, ya hava limanından İstanbula bəzi taksi xidmətləri konkret tariflər müəyyənləşdirirlər. Özləri sürücüyə bildirirlər ki, məsələn1500 TL-yə və yaxud da 2000 TL-yə mən sizi hava limanından mənzil başına çatdıra bilərəm. Ən azından bizə yaxın olan Türkiyə Cümhuriyyətində bu praktika var".
.jpg)
Ekspertin fikrincə, uzun məsafələrə sayağac quraşdırılması və sayağaclarla hesablamalar bir o qədər əlverişli deyil:
"Bizim vətəndaşlarımız üçün də o baxır nə qədər məbləğ müəyyənləşdirəcəklər. Bəlkə elə onu optimallaşdıracaqlar ki, həmin o sayğacların yazdığı qiymət gəlib elə aşağı-yuxarı 10-15 manat civarında olacaq. Bunu da deyə bilmərik. Ola bilər ki, kilometrə görə elə bir qiymət sayğaclarda müəyyənləşdirərlər ki, Bakı hava limanından hansısa şəhərin mərkəzinə qədər 50-60 manata qədər də dəyişə bilər".
İlqar Hüseynlinin sözlərinə görə, hava limanında taksi xidmətinin göstərilməsi ilə bağlı qoyulan məhdudiyyətlər əslində inhisarçılıqdır:
"Dövlətə vergi, rüsum ödəyib, lisenziya, sertifikat almış və ölkə hüdudlarında taksi xidmətini həyata keçirən istənilən hüquqi şəxsin və yaxud da ki, fiziki şəxslərin hüquqlarının pozulmasıdır. Mən düşünürəm ki, burada konkret olaraq "London Premium", "Bolt Airport" taksi şirkətlərinə xüsusi imtiyazlar verib, hava limanında fəaliyyət göstərməyə icazələr tətbiq olunması və digərlərinə qadağalar qoyulması, ümumiyyətlə, həm ölkənin vətəndaşlarının, həm hüquqi olaraq, bütün mənalarda hüquqlarının pozulmasıdır. Burda biz nə edə bilərik? Hava limanının aeroportun idarəsi, idarəçiləri, onlar konkret taksi xidmətləri üçün standartlar və normalar müəyyənləşdirə bilər və bütün şirkətlərə deyə bilər ki, bu xidməti yerinə yetirmək üçün taksi avtomobil vasitələrinizi bizim istədiyimiz standartlara gətirin. O standartlara cavab verməyən taksilərin xidmətdən çıxarılmasını normal qarşılamaq olar. Amma bütövlükdə bir şirkətə, iki şirkətə üstünlük verib, qalanlarının hamısına sən burada xidmət eləyə bilməzsən demək həm hüquq pozuntusudur, həm də birbaşa inhisarçılığın göstəricisidir".
Aytəkin TOFİQQIZI


