İctimai nəqliyyatda E1 nümunəsi sərnişinlər məmnundur, amma...
Avtosfer portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Paytaxtın ictimai nəqliyyatı haqda tənqidlər səslənməsinə öyrəşmişik. Gerçəkdən də metro və avtobusların sərnişindaşıma fəaliyyətində problem çoxdur. Ancaq yaxşı nümunələr də var.
Məsələn, Lökbatandan start götürərək, “Xalqlar dostluğu” metrostansiyasına və əks istiqamətdə hərəkət edən E1 marşrutunun fəaliyyəti nümunəvidir. Bu istiqamətdə hərəkət edən sərnişinlər deyirlər ki, həmin marşrutda işləyən avtobuslar o yolu istənilən taksidən daha tez və rahat qət edir. Buna səbəb avtobus yollarının açıq olması və bu marşrutda işləyən avtobusların bir çox dayanacaqlarda saxlamaması, yalnız metrostansiya yaxınlığında, həm də qısa müddətə dayanmasıdır. Sanki E1 avtobusları yer üstündə hərəkət edən metrobuslardır (yeri gəlmişkən, Türkiyənin iri şəhərlərində bu nəqliyyat növü geniş yayılıb).
Nəqliyyat sahəsi üzrə ekspert Eldəniz Cəfərov bildirdi ki, Bakı şəhəri və ətraf ərazilərdə yaşayan bütün sakinlər üçün ictimai nəqliyyat əlçatan olmalıdır: “Ekspress avtobusların işə salınmasında əsas məqsəd sərnişinlərin bir məntəqədən digər məntəqəyə daha tez çatdırılmasıdır. Əvvəllər marşrut taksilər var idi, amma onların həcmi kiçik idi. Hazırda ekspress avtobuslar həmin marşrut taksilərin funksiyasını yerinə yetirir”.
Nəqliyyat sahəsi üzrə ekspert Elməddin Muradlı qeyd etdi ki, bu layihələr sərnişindaşımada müsbət nəticələr verir: “Ekspress avtobuslar illərdir sınaqdan keçirilir, müsbət nəticəsi də var. Ancaq bəzi istiqamətlərdə istifadəyə verildikdən sonra vətəndaşlar dayanacaqlarla bağlı etiraz edirlər ki, niyə filan yerdə dayanmır? Müxtəlif yanaşmalar var. Nəqliyyat həssas sahədir, öncədən planlama önəmlidir, bəzi məsələlərə daha çox diqqət göstərmək lazımdır. Planlı şəkildə olarsa, başqa istiqamətlərdə də ekspress avtobusların istifadəyə verilməsi mümkündür. Hazırda fəaliyyət göstərən ekspress xətlər yaxşı nəticə verib. Bu nəticə onu deməyə əsas verir ki, prosesi ardıcıl şəkildə davam etdirmək olar. Bakı kəndləri, Qaradağ rayonu, Lökbatan, Sahil qəsəbəsi istiqamətində bunu etmək mümkündür. Sumqayıt istiqamətində illər əvvəl düşünülmüş layihə var idi, müzakirələrdə mən də iştirak etmişdim. Bu istiqamətdə ekspress avtobuslar istifadəyə verildikdən sonra müsbət nəticə gördük. Heç bir dayanacaq olmadan hərəkət də müəyyən narazılıqlar yaradır. Hər bir halda müəyyən məsafədə dayanacaqlar quraşdırmaqla layihənin daha çox sərnişin üçün faydalı olmasına nail olmaq mümkündür”.
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyindən bildirildi ki, marşrut sxemi sərnişin axını və tələbata əsasən təyin edilir. Qurumun mətbuat katibi Tural Orucov açıqlamasında qeyd etdi ki, müntəzəm marşrutlar üzrə hərəkət edən avtobuslar sxem üzrə təyin edilən bütün dayanacaqlarda mütləq şəkildə saxlamalıdır, həmçinin ictimai nəqliyyat vasitələri təhlükəsizlik məqsədilə daha az sürətlə hərəkət edir:
“AYNA tərəfindən sərnişinlərin mənzil başına daha sürətli çatdırılması məqsədilə tələbat çox olan ərazilərdə ekspress xətlər təşkil edilir. Ekspress avtobuslar yalnız müəyyən dayanacaqlarda saxlamaqla sürətli çatdırılmanı təmin edir. Hazırda E1, E2, 120E, 121E, 140E, H1 nömrəli və Bakı-Sumqayıt istiqamətində 594, 595 nömrəli ekspress avtobusları sərnişinlərə xidmət göstərir.
Qeyd edək ki, mütəxəssislər tərəfindən təhlillər aparılır və ehtiyac olduğu təqdirdə sərnişin tələbatına uyğun olaraq yeni ekspress marşrutlar təşkil edilir", - deyə açıqlamada qeyd olunub./musavat
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:79
Bu xəbər 27 Noyabr 2025 17:09 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















