Icma.az
close
up
RU
İctimai nəqliyyatın daha da genişlənməsi üçün təcili investisiya ayrılmalıdır İnşaatçı mühəndis

İctimai nəqliyyatın daha da genişlənməsi üçün təcili investisiya ayrılmalıdır İnşaatçı mühəndis

Sherg.az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.

Metro, tramvay və elektrik qatarları dayanmadan işləyir


“Bu iş üçün 3-4 milyard xərcləmək çox deyil. Milyonlar xərclənən avtomobil yollarının genişləndirilməsindən, tıxacların qarşısını çox az alan körpü konstruksiyaların tikintisindən bunlar daha faydalıdır”

Yaxın vaxtlarda “Bakı Metropoliteni” QSC-nin yeni “Dərnəgül” deposunun istifadəyə verilməsi planlaşdırılır. Bunu jurnalistlərə açıqlamasında səhmdar cəmiyyətin sədri Vüsal Aslanov bildirib. “Hazırda metronun “Qırmızı” və “Yaşıl” xətlərinə xidmət edən yalnız bir depo – “Nərimanov” deposu mövcuddur: Yeni depo istifadəyə verildikdən sonra “Yaşıl” xəttin müstəqil deposu olacaq. Növbəti tədbirlərimizdən biri də “İçərişəhər” və “Xətai” stansiyalarında geri dönüş tunellərinin təkmilləşdirilməsidir. Qatarların son stansiyaya çatdıqdan sonra dərhal geri qayıtması üçün texniki fasilə tələb olunur. Bu fasilə nə qədər qısa olarsa, intervallar bir o qədər azalar”, – deyə o qeyd edib. V.Aslanovun sözlərinə görə, əvvəlcədən də deyildiyi kimi, “28 May” və “Cəfər Cabbarlı” stansiyalarında birləşən “Qırmızı” və “Yaşıl” xətlərin ayrılması nəzərdə tutulur: “Metroda sıxlığın azaldılması ən aktual problemlərdən biridir. Buna ilkin mərhələdə intervalın azaldılması ilə nail olmaq mümkündür. Bunun üçün infrastrukturun təkmilləşdirilməsi vacibdir. Ən mühüm addımlardan biri xətlərin ayrılmasıdır. Dünya təcrübəsi göstərir ki, xətlərin müstəqil fəaliyyət göstərməsi sıxlığın azaldılması üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edir. İlkin planımıza əsasən, “Dərnəgül” stansiyasından gələn qatarlar “Xətai” stansiyasına qədər, “İçərişəhər” stansiyasından gələn qatarlar isə “Həzi Aslanov” stansiyasına qədər hərəkət edəcək. Bununla da, intervalları qismən azaldacağıq”. Onun sözlərinə görə, metroda sıxlığın azaldılması üçün dayanıqlı elektrik gərginliyinin təmin olunması da vacibdir: “Yeni nəsil vaqonlardan istifadə edirik, onların da enerji sərfiyyatı köhnə nəsil vaqonlardan çoxdur. Bu məsələlər həll olunduqca, qatarların intervalında müəyyən qısalmaları hiss edəcəyik. Bütünlükdə bu tədbirlər bir il yarım – iki il ərzində davam edəcək və bütün xətt boyunca intervallarımızı iki dəqiqəyə endirə biləcəyik”.

Hazırda ən çox istifadə edilən və ən etibarlı ictimai nəqliyyat vasitəsi olan metronun inkişafı, təbii ki, bütün əhalinin ürəyincədir. Amma bu, nə zaman olacaq, sərnişinlər nə zaman rahat şəkildə, sıxlıqda əziyyət çəkmədən (xüsusən Həzi Aslanov – Dərnəgül istiqamətində) hərəkət edə biləcəklər?  


İnşaatçı-mühəndis Azər Axundov da metropolitenin inkişafı ilə bağlı fikirlərini “Sherg.az”la bölüşdü:


- Yadınızdadırsa, ötən ilin oktyabrında cənab Prezidentə yeni metro vaqonlarının təqdimatı sırasında metronun gündəmdə olan inkişaf sxemi də təqdim edildi. Daha öncə “Xocəsən” stansiyasının açılışında təqdim edilən istiqamətlərdən fərqli olaraq, bu sxemdə 2 prioritet istiqamət qeyd olunur: 1. Bənövşəyi xəttin Ağ Şəhərə kimi uzadılması. 2. Yaşıl xəttin “Həzi Aslanov” stansiyasına kimi uzadılması. Sxemdə bu işlərin icra olunması üçün 3.8 - 4 milyard AZN investisiyanın tələb olunduğu da qeyd edilir. Sxemdə ən maraqlı məqam isə “Bənövşəyi xətt”ə yeni stansiyanın əlavə olunmasıdır. Metropolitenin təsdiqlənmiş konseptual sxemində “Bənövşəyi xətt” üzrə “B-5” stansiyası Xarici İşlər Nazirliyi ətrafında, “B-6” stansiyası isə Hökumət Evi ətrafında nəzərdə tutulsa da, bu gün göstərilən sxemdə bu iki stansiyanın arasına yeni bir stansiya da əlavə olunub və “Qırmızı xətt”in “Sahil” stansiyasına keçid kimi göstərilib. Çox güman ki, bu plan hələ tam təsdiqlənməyib və bu səbəbdən sxemdə “Bənövşəyi xətt” üzrə dəqiq stansiya sayı əvəzinə 5-6 stansiyanın tikintisi qeyd olunub. Yəni “Sahil” stansiyası yanında keçid stansiyası olarsa 6, olmasa 5 stansiya tikilməlidir. Bu, əslində, çox yaxşı fikirdir, çünki konseptual sxemdə “Bənövşəyi xətt”lə “Qırmızı xətt” ancaq “Xalqlar Dostluğu” stansiyasında kəsişirdi. “Sahil” stansiyasının şəhər mərkəzində olmasını nəzərə alaraq ona keçid stansiyası tikilərsə, “Bənövşəyi xətt”lə birbaşa şəhər mərkəzinə çıxış təmin olunar. Eyni zamanda, bu istiqamətdən mikrorayonlar istiqamətinə qayıdanlar artıq yüklənmiş “28 May” stansiyası əvəzinə “Sahil” tərəfdən də metroya giriş əldə etmiş olar. Nəzərə alsaq ki, “Bənövşəyi xətt”in stansiyaları köhnə stansiyalar kimi 5 yox, 7 vaqonlu qatarı qəbul edə biləcək şəkildə tikilir, bu stansiya daha çox sərnişinin şəhər mərkəzindən kənarlara daşınmasına kömək edə bilər. Hər bir halda, hələ ki, dəqiq bir məlumat yoxdur, lakin bu planların açıqlanması kiçik də olsa, ümid yaradır. Dəqiq olan tək bir şey var, o da metroya mütləq investisiya ayırmağın vacib olmasıdır. Bakıda relsli nəqliyyatın inkişafına təcili ehtiyac var. Basabas olsa da, metro, tramvay və elektrik qatarları dayanmadan işləyir. İctimai nəqliyyatın hər 3 növünün daha da genişlənməsi üçün təcili investisiya ayrılmalıdır. Bu iş üçün 3-4 milyard xərcləmək çox deyil. Milyonlar xərclənən avtomobil yollarının genişləndirilməsindən, tıxacların qarşısını çox az alan körpü konstruksiyaların tikintisindən bunlar daha faydalıdır.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:103
embedMənbə:https://sherg.az
archiveBu xəbər 22 Yanvar 2025 12:29 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İrandakı daxili siyasi gərginliyin kökündə nə dayanır?

04 Sentyabr 2025 14:37see254

Makronun İsrailə səfər etmək istəyi Netanyahu tərəfindən rədd edildi

04 Sentyabr 2025 02:10see228

Türkiyədə şübhəli maddənin iyindən zəhərlənən 9 polis xəstəxanaya yerləşdirilib

03 Sentyabr 2025 07:22see212

Husi qüvvələri Təl Əvivdə hədəfləri raketlərlə vurduğunu iddia edir

03 Sentyabr 2025 18:37see176

Keçmiş prezident özünə yeni iş tapdı

04 Sentyabr 2025 15:44see171

Məni azadlığa buraxın, qeyri adi istedadım var İlhamə Elşadqızı

03 Sentyabr 2025 13:18see167

Ekspert: Parlaq çamadan oğrular üçün “cazibədar hədəf”dir

03 Sentyabr 2025 11:23see146

Hələ qol vurmadan Fənərbaxçanın tarixinə düşdü

03 Sentyabr 2025 07:36see142

Fransanın Marsel şəhərində bıçaqlı hücum baş verib

03 Sentyabr 2025 00:00see140

Hərbi xidmət yaşının artırılması təhsilə necə təsir edər?

03 Sentyabr 2025 13:21see139

ABŞ də kişi görüşdə ayağını iyləməyə icazə verməyən qızın üzərindən avtomobillə keçdi

04 Sentyabr 2025 04:31see135

Rusiya Hindistana əlavə S 400 satır Danışıqlar yekunlaşır

03 Sentyabr 2025 00:13see134

Qazaxıstanda aviasiya təhlükəsizliyi üzrə ICAO auditi aparılır

03 Sentyabr 2025 02:43see132

İslandiya millisinin yarımmüdafiəçisi: Azərbaycan bizi cəzalandıra bilər

03 Sentyabr 2025 23:00see130

Yaponiyada 80 yaşlı qadın özünü astronavt kimi təqdim edən fırıldaqçının qurbanı olub

03 Sentyabr 2025 06:33see128

Türkiyədə dəhşət: İldırım ata və oğlunun həyatına son qoydu

04 Sentyabr 2025 00:53see128

Lissabonda funikulyor relsdən çıxdı − Ölənlər var

03 Sentyabr 2025 23:28see127

Tramp Rusiyaya gedə bilər Vacib şərt açıqlandı

03 Sentyabr 2025 13:46see125

Fənər in müdafiəçisi Rusiya yolunda

03 Sentyabr 2025 13:39see120

Övladına toy edən şəxsin evi yandı

03 Sentyabr 2025 22:57see116
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri