İkinci əl maşın bazarında vəziyyət: Çin avtomobillərinə marağın artması özünü göstərir
Bizimyol portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bizimyol.info xəbər verir ki, 2024-cü ildə ölkədə 29,4 min Çin avtomobili qeydə alınmışdı. 2023-cü illə müqayisədə ciddi artım müşahidə olunmuşdu. İki il əvvəl Azərbaycanda 10,5 min Çin avtomobili olub. Yəni üç dəfəyə qədər artımdan danışmaq mümkündür.
2025-ci illə bağlı statistika hələ açıqlanmayıb. Amma ayrı-ayrı statistik göstəricilər ümumi sayın bir neçə dəfə artacağını ehtimal etməyə əsas verir.
Bəs insanlar bu barədə nə düşünür? Sosial mediada Çin avtomobillərinin populyarlaşması çox müzakirə olunur. Cavidan Əlizadə bu ölkə maşınlarının bilərəkdən gözdən salındığını düşünür: “Bir az müşahidəm əsasında deyə bilərəm ki, neçənci əl maşın alveri edənlər, Amerikadan, Polşadan çapılmış maşın gətirib satanlar, rəsmi servisi olanlar və yerli maşın yığanlar kütləvi şəkildə Çin maşınlarını pisləyir. Səbəb tam aydındır, məncə, izahını yazmağa ehtiyac yoxdur. Azərbaycanda nadir hadisələrdəndir ki, məhsul bütün təbəqədən insanlara həqiqətən sərf edir”.
Qazaxıstanda yaşayan Elşən Əhmədov Asiya ölkəsində Çin maşınlarına münasibətin yaxşı olduğunu bildirir. Onun sözlərinə görə, həmin avtomobillər qış sınağından da uğurla çıxır: “Burada qışda 35-38 dərəcə şaxta olur. Həmin bu bəyənmədiyiniz Çin maşınları barmaq vuran kimi işə düşür. Çinin bütün modelində maşınlar var Qazaxıstanda. Əksəriyyəti heç də Koreya, Yaponiya modellərindən geri qalmır. Çinin elə qəşəng keyfiyyətli maşınları var, mən Bakıda olanda onların heç birini görmədim. Ola bilsin, Azərbaycana qənaətli sayılan variantları gətirirlər”.
Ümumiyyətlə, Çin avtomobillərini müdafiə edən mövqe çoxdur. Aşkar hiss olunur ki, əksəriyyət yeni maşına üstünlük verməyin tərəfdarıdır. Amma skeptik yanaşma da az deyil. Ülvi Tağıyev hesab edir ki, Çin avtomobillərinin ucuz başa gəlməsi gömrük güzəştlərinə görədir. O, prosesi müvəqqəti sayır. Sosial media istifadəçisi yazır ki, Çin maşınlarının ikinci əl bazarının formalaşmaması sonradan özünü göstərəcək.
Tural Məmmədzadə bu istiqamətdə konkret nümunə qeyd edib. O, 62 min dollara aldığı Çin istehsalı olan avtomobili 8 ay sonra çətinliklə satıb. Tənqidi mövqe ortaya qoyan müştəri maşını cəmi 40 min dollara sata bildiyini yazır.
İndi hansısa mövqeyi xüsusi müdafiə etmək çətindir. Çin avtomobilləri ilə bağlı qəti fikir bildirmək üçün yenə müəyyən zamana ehtiyac var. Hesab olunur ki, bu ölkə hələ özünü avtomobil mühəndisliyi istiqamətində sübut etməlidir.
Aytən, Bizimyol.info


