İqtisadçı: “İnfluencerlərin gəlirləri vergiyə cəlb olunmalıdır”
Icma.az, Gununsesi portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
“Azərbaycan qanunvericiliyinə əsasən, influencerlər və rəqəmsal platforma təsisçiləri vergi ödəyicisi sayılırlar”.
Bunu Gununsesi.info–ya danışan iqtisadçı Rəşad Həsənov, influencerlər və rəqəmsal platforma təsisçilərinin vergi ödəyicisi olmaları ilə bağlı fikirlərini şərh edərkən bildirib:
“Əvvəlki dövrlərdə də bu kateqoriyadan olan şəxslərin, istər vergi ödəyicisi kimi qeydiyyatdan keçmiş, istərsə də qeydiyyatsız şəkildə fəaliyyət göstərmiş olmalarından asılı olmayaraq, əldə etdikləri gəlirlərin vergiyə cəlb olunması Vergi Məcəlləsində nəzərdə tutulmuşdu.
Belə ki:
VÖEN alaraq fəaliyyət göstərən şəxslər sadələşdirilmiş vergi rejimi ilə fəaliyyət göstərirdilər; Əgər onlar hüquqi şəxslərə xidmət göstərirdilərsə və bu fəaliyyət müəyyən dövriyyə həddini keçirdisə, həmin şəxslər gəlir vergisi ödəyicisi kimi tanınırdılar.2025-ci il yanvarın 1-dən qüvvəyə minmiş qanunvericiliyə əsasən isə bu sahədə aşağıdakı vergi dərəcələri tətbiq edilir:
İllik dövriyyəsi 000 manata qədər olan fiziki şəxslər 5% sadələşdirilmiş vergi ödəyirlər; İllik dövriyyəsi 000 manatdan artıq olduqda, həmin məbləğdən yuxarı olan hissəyə 20% gəlir vergisi tətbiq olunur.Təbii ki, yuxarıda qeyd olunan vergi öhdəlikləri yalnız fəaliyyət rəsmi şəkildə rəsmiləşdirildiyi, yəni leqallaşdırıldığı halda keçərlidir.
Əgər şəxs vergi ödəyicisi kimi qeydiyyatdan keçməyibsə, bu zaman da qanunvericilikdə vergitutma mexanizmi nəzərdə tutulub. Belə hallarda influencerlə xidmət müqaviləsi bağlayan tərəf — yəni xidməti alan şəxs və ya təşkilat — vergiləndirmə məsuliyyətini daşıyır.
Bu halda vergi, gəlirin mənbəyində tutulur: xidməti alan tərəf influencerə ödənilən məbləğdən müvafiq vergini tutur və dövlət büdcəsinə ödəyir”.
Rəşad həsənov vurğulayıb ki, qanunvericiliyə edilən son dəyişikliklərə əsasən, influencerlər artıq mütləq qaydada vergi ödəyicisi kimi qeydiyyatdan keçməli və rəsmi şəkildə fəaliyyət göstərməlidirlər:
“Bu dəyişiklik onların ya sadələşdirilmiş vergi, ya da gəlir vergisi ödəyicisi kimi fəaliyyət göstərməsini zəruri edir.
Əgər hər hansı şəxs qeydiyyatdan keçmədən, vergidən yayınaraq, qeyri-rəsmi reklam fəaliyyəti ilə məşğul olursa, bu halda onun fəaliyyəti qanun pozuntusu sayılır və həmin şəxs İnzibati Xətalar Məcəlləsinə və Vergi Məcəlləsinə əsasən müvafiq sanksiyalarla cəzalandırıla bilər.
Bu isə artıq vergi nəzarətinin və hüquqi məsuliyyətin ayrıca tənzimləndiyi sahədir.
Qiymətlərə gəldikdə isə, onlar bazar prinsiplərinə uyğun olaraq formalaşır. Bu, nisbidir və əsasən təklif və tələbin səviyyəsindən asılıdır.
Əgər bazarda tələb yüksəkdirsə, qiymətlər də artmaqda davam edəcək.
Əksinə, əgər tələb azalarsa, bu zaman qiymətlərin ucuzlaşması müşahidə oluna bilər”.
Şəbnəm Rəhimova


