İrşad Electronics müştərini 4 aydır niyə süründürür?
Icma.az, Azpost portalına istinadən məlumat verir.
Xətai Quliyev adlı vətəndaş “İrşad Electronics” mağazalar şəbəkəsindən şikayətçidir. AzPost xəbər verir ki, o bu barədə sosial şəbəkə hesabında məlumat verib. Bildirir ki, mağazadan paltaryuyan maşın alıb. Lakin qısa müddətdən sonra cihazda problem yaranıb.
Məhsulu aldığı vaxtdan 14 gün keçdiyi üçün qaytara bilməyib. Məcbur olub servisə göndərib. Lakin 4 aydır ki, problem həllini tapmır.
Məhsulun 1 il zəmanəti olduğunu bildirən müştəri problemin həlli üçün şirkətə dəfələrlə müraciət etdiyini də əlavə edib.
“İrşad Electronics” müştəriyə rəsmi cavab yazıb: “Hər vaxtınız xeyirli olsun. Şirkətimiz üçün hər bir müştəri və onlara göstərilən xidmət səviyyəsi çox böyük əhəmiyyət kəsb edir. Şəxsi mesaj bölməsində məlumatlarınız mövcuddur. Bu məlumatlar əsasında müraciətinizi müvafiq şöbəyə yönləndiriləcək və ən qısa zamanda məsələni həlli ilə bağlı lazımi tədbirlər görüləcəkdir”.
Lakin müştəri dəfələrlə eyni sözü eşitdiyini vurğulayıb.
Paylaş
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:133
Bu xəbər 05 Mart 2025 15:35 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















