İT mütəxəssis: Şəxsi məlumatlar təsadüfi zəng və ya mesaj vasitəsilə paylaşılmamalıdır
Icma.az, Sherg.az portalına istinadən məlumat yayır.
DİN kibertalamalarla bağlı növbəti dəfə müraciət edib.
Müraciətdə deyilir:
"Dələduzlar sizə zəng edərək, mesaj yazaraq və ya link göndərərək “mütəxəssislərimiz kartınıza kibermüdaxilənin edildiyini aşkarlayıb, kartınızdakı vəsait hər an oğurlana bilər. Xahiş edirik, pulunuzun təhlükəsizliyi üçün kart məlumatlarınızı təqdim edin” deyə, sizdən bank kartınızın məxfi məlumatlarını tələb edə bilərlər.
Hətta görüntülü zəng etməklə sizi daha da özünə inandırıb yönləndirə, təlimatlar verib telefonunuzun dilini dəyişdirərək kartınızdakı pulu oğurlaya bilərlər.
Bir daha qeyd edirik ki, heç bir halda bank əməkdaşı vətəndaşa zəng edib ondan bank kartının məxfi şifrələrini istəmir, bunun üçün link, SMS, yaxud elektron məktub göndərmir. Hansısa şübhəli əməliyyat aşkarladıqda, hətta sistemdə çətinliklər yaransa belə heç bir bankın əməkdaşının sizdən məxfi kart məlumatlarını soruşmağa ehtiyacı yoxdur.
Bank əməkdaşı sizdən yalnız kartınızın ilk və ya son 4 rəqəmini, sistemdə qeydiyyatda olan əlaqə nömrəsini və şəxsiyyət vəsiqənizin FİN kodunu istəyə bilər. Anlamalıyıq ki, bank kartınızın tam nömrəsini, PİN, CVV, OTP kodlarını və digər şəxsi məlumatları istəyən, sizə SMS göndərən şəxslər dələduzlardır. Onlara inanmayın, şübhələndiyiniz ilk anda zəngi sonlandırın. Gəlin, kartınızın təhlükəsizliyini birgə qoruyaq!"
İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis Elvin Həsənov “Sherg.az”a bildirib ki, belə hallarla üzləşən vətəndaşlar ilk növbədə bilməlidirlər ki, heç bir bank və ya rəsmi qurum heç vaxt müştəridən telefonla və ya mesaj vasitəsilə kartın PIN kodu, CVV kodu, tam kart nömrəsi və ya SMS-lə gələn birdəfəlik şifrələri tələb etmir:

“Bu cür məlumatların istənilməsi artıq həmin şəxslərin dələduz olduğunu göstərir. Əgər vətəndaş telefon zəngi, SMS və ya link şəklində belə bir müraciət alırsa, ilk addım olaraq heç bir məlumat təqdim etməməli, linklərə daxil olmamalıdır. Əksinə, dərhal həmin nömrəni bloklamalı və əlaqədar bankın rəsmi çağrı mərkəzi ilə əlaqə saxlayaraq məlumatın doğruluğunu dəqiqləşdirməlidir. Əgər zəng edən şəxs bank əməkdaşı kimi təqdim olunursa, ondan özünü təqdim etməsini və bankda qeydiyyatda olan telefon nömrəsi və ya rəsmi e-mail üzərindən geri zəng etməsini tələb etmək olar. Bank əməkdaşları adətən heç vaxt belə panika doğuran cümlələrlə vətəndaşa müraciət etmirlər və bu cür hallarda birbaşa kart bloklanması və ya rəsmi bildiriş üsullarından istifadə edirlər. Ümumiyyətlə müasir dövrdə kiberdələduzluq üsulları getdikcə daha da təkmilləşir, lakin əsas müdafiə vasitəsi vətəndaşın maariflənməsi və şəxsi məlumatlarını qorumağa məsuliyyətli yanaşması olmalıdır. Bu səbəbdən heç bir halda şəxsi və maliyyə məlumatları təsadüfi zəng və ya mesaj vasitəsilə paylaşılmamalıdır”.


