Icma.az
close
up
RU
“Jiquli”nin atası”: işə piyada gedib gələn nazir, qeyri adi həyat...

“Jiquli”nin atası”: işə piyada gedib gələn nazir, qeyri adi həyat...

Icma.az, Axar.az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.

“Jiqulinin atası” – Polyakov VAZ-ın direktoru olanda da, nazir işləyəndə də işə piyada gəlib-gedib.

O, olduqca sərt, ciddi, yumor hissindən uzaq olsa da, hətta yüksək ranqlı dövlət məmurlarının zarafatlarını belə qəbul etməsə də, sovet rəhbərlirinin ən sevimli simalarından biri olub.

Nazir təyin edərkən Leonid Brejnevin ona “biz yoldaşlarla belə qərara gəldik ki, sizi nazir təyin edək” ifadəsinə Polyakovun maraqlı reaksiyası olub: “Leonid İliç, “yoldaşlar” deyəndə, kimi nəzərdə tutursunuz?”

Baş katib onu yaxşı tanıdığından əlini yelləyib başını bulamaqla Polyakovu yola salıb...

1966-cı ildə Mərkəzi Komitə ilə SSRİ Nazirlər Soveti Tolyatti şəhərində yeni avtomobil zavodunun (VAZ) inşa edilməsi ilə bağlı qərar qəbul edəndə Brejnevlə Kosıgin inşa olunacaq zavoda kimin direktor təyin edilməsi haqqında uzun-uzadı müzakirə aparıb. Nəhayət, həm baş katib, həm də baş nazir partiyanın ən böyük layihəsi kimi qiymətləndirilən zavodun tikintisini Viktor Polyakova həvalə etməyi qərara alıb.

Polyakovu zavod direktoru təyin edəndə onun qarşısına ağır bir şərt qoyublar, 1970-ci ilin aprel ayında, Leninin 100 illiyində zavoddan ilk “Jiquli” avtomobili çıxmalıdır.

Polyakov bu şərtə də maraqlı reaksiya verib: “Yoldaş Kosıgin, biz avtomobili Leninin 99 illiyində buraxsaq, Mərkəzi Komitə onu qəbul etməyəcək?”

Viktor Polyakov 1915-ci ildə Tomskda anadan olub. 15 yaşında avtomobil çilingərinin köməkçisi kimi ilk əmək faəliyyətinə başlayan Polyakov Moskva Avtomobil İnstitutunda ali təhsil alıb, institutu bitirdikdən sonra hərbi xidmətə yollanıb.

Sovet-alman müharibəsinin başlanması ilə Polyakovun hərbi xidməti uzanıb. O, Qərb cəbhəsində avtomobil təmiri hərbi hissəsində baş zabit, daha sonra isə hərbi hissə komandiri vəzifəsində xidmət edib. 1945-ci ildə mayor rütbəsində ordudan tərxis olunub.

Polyakov müharibədən sonra Moskva Avtomobil Zavodunda mühəndis, sex rəisi vəzifələrində işləyib, 1958-1963-cü illərdə isə həmin zavodun direktoru olub.

1964-cü ildə Kosıgin SSRİ Nazirlər Sovetinin sədri vəzifəsinə gələndə apardığı kadr islahatlarında Polyakovu SSRİ avtomobil sənayesi nazirinin müavini təyin edib.

Kosıginlə Polyakovun arasında sıx işgüzar münasibətlər yaranıb, baş nazir onun işgüzarlığını, məhsuldarlığını yüksək qiymətləndirib.

1966-cı ildə VAZ-ın tikintisi haqqında qərar qəbul ediləndə Polyakovun nazir müavini vəzifəsindən zavod direktoru təyin edilməsi vəzifənin bir neçə ranq aşağı enməsi sayılsa da, Polyakov bu təyinatdan imtina etməyib.

Polyakovun VAZ-ın direktoru işlədiyi dövr bir çox hadisələrlə yadda qalıb.

Zavodun tikintisi zamanı işlər o qədər sürətli aparılıb və tələblər o qədər sərt olub ki, bir çox mütəxəssis Polyakovun iş rejiminə tab gətirə bilməyib. Tikinti işləri üç növbədə aparılıb. Polyakovun gecə növbəsində əyninə fəhlə paltarı geyinib sıravi fəhlə kimi işləməsi adi hal sayılıb.

Polyakov Mərkəzi Komitənin onun qarşısına qoyduğu şərtləri uğurla yerinə yetirib.

19 aprel 1970-ci ildə Dövlət Komissiyası zavodun ilk istehsalını, altı ədəd VAZ-2101 avtomobilini qəbul edib.

Beləliklə, SSRİ-də “Jiquli” avtomobillərinin erası başlanıb. Avtomobil həvəskarı olan Brejnev Polyakovu “Jiquli”nin atası” adlandırıb.

Polyakov 1975-ci ilə qədər VAZ-a rəhbərlik edib.

1975-ci ildə isə o, yeganə namizəd kimi SSRİ avtomobil sənayesi naziri təyin olunub.

Polyakov digər nazirlərdən bir çox cəhətlərinə görə fərqlənib. O, ciddi və sərt olduğu qədər, həm də çox sadə bir insan olub. Təntənəli məclislərdən, zəngin həyat tərzindən, var-dövlət hərisliyindən uzaq olan nazir çox vaxt öz yubileylərini də unudub. Heç vaxt dövlət mükafatları haqqında düşünməyən Polyakov təltif üçün Mərkəzi Komitəyə çağrılanda açıq şəkildə narazılığını bildirib: “Təltif mərasimləri bizim vaxtımızı alır...”

Polyakov nazir kimi xarici ölkələrə rəsmi səfərlərə gedəndə heç vaxt əcnəbi həmkarlarından hədiyyə qəbul etməyib. Hətta o, bir çox hallarda rəsmi ziyafətlərdən də imtina edib. Öz tərcüməçisi ilə adi kafelərin birində öz hesablarına nahar etməyi daha üstün sayıb.

Digər nazirlərdən fərqli olaraq, Polyakov səfərə çıxanda həyat yoldaşı ona yol azuqəsi kimi yalnız bir termos çay və qızardılmış çörək qoyub.

Özü avtomobil mühəndisi olsa da, Polyakov avtomobildən olduqca az istifadə edib. Zavod direktoru olduğu illərdə işə piyada gedib-gəlməyi adət edən Polyakov nazir olanda da çox vaxt işə piyada gedib.

Nazir olduğu 1975-1986-cı illərdə, 11 il ərzində Polyakovun gərgin əməyi sayəsində SSRİ avtomobil istehsalında dünya ölkələri arasında altıncı yerə qalxıb. Hər il SSRİ-də 2 milyon avtomobil istehsal olunub.

1986-cı ildə Mixail Qorbaçov heç bir tutarlı səbəb olmadan Polyakovu nazir vəzifəsindən uzaqlaşdırıb. Polyakov vəzifəsində qalmaq üçün kiçik bir cəhd də etməyib.

Sonralar Qorbaçov öz açıqlamalrında Polyakovu vəzifədən kənarlaşdırmağında səhv etdiyini etiraf edib.

Nazir vəzifəsindən sonra Polyakov avtobil sənayesi ilə bağlı elmi-tədqiqat institutlarında çalışıb.

Viktor Polyakov 2004-cü ildə 89 yaşında vəfat edib. O, Tomskda doğulsa da, Tolyatti şəhərində dəfn edilməsini vəsiyyət edib.

Sabiq nazirin vəsiyyəti yerinə yetirilib, o, Tolyatti şəhərində Banıkin qəbiristanlığında dəfn olunub.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:62
embedMənbə:https://axar.az
archiveBu xəbər 18 Aprel 2025 10:20 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Ölüm yuxusu” gürcü dilində nəşr olunub

05 Sentyabr 2025 10:29see140

“Santuş ev tapşırığını düzgün yerinə yetirmədi”

06 Sentyabr 2025 01:18see137

Hər gün sıxlıq olan o küçədə dəyişikliklər ediləcək

05 Sentyabr 2025 20:41see130

Moskvadakı Tretyakov qalereyasında yanğın başlayıb

06 Sentyabr 2025 00:02see128

Emin Mahmudov: Belə biabırçılıq bir daha təkrarlanmamalıdır

06 Sentyabr 2025 01:50see126

Kreml qiyamdan qorxur...

05 Sentyabr 2025 20:45see126

Rusiyada əsir olan Ukrayna hərbçilərinin sayı açıqlandı Moskvanın cinayətləri barədə hesabat hazırlanacaq

05 Sentyabr 2025 22:25see125

Donald Trampdan etiraf: “Vaşinqton Hindistan və Rusiyanı itirdi”

05 Sentyabr 2025 17:51see123

Bu şəraitdə Bakı balanslaşdırılan siyasət yürütməyə məcbur olacaq, əks halda… SENSASİON MƏQAMLAR KONKRET

05 Sentyabr 2025 19:01see123

Bu ölkədə dərsə maşınla gələnlər universitetdən xaric edilir

06 Sentyabr 2025 00:05see122

Futbolumuzun utanc gecəsi... Video

06 Sentyabr 2025 03:17see122

Milli məğlub oldusa, o demək deyil ki, oyunçular can qoymur AÇIQLAMA

06 Sentyabr 2025 16:56see120

Telefonu bir əlində tutub digər əllə yazmaq ciddi xəstəliyə səbəb OLA BİLƏR

05 Sentyabr 2025 13:14see120

“Hücumçu gəlib komandanı “Çelsi”, “Liverpul” kimi rəqiblərlə oyunlarda qalib etməyəcəkdi ki...” “İmarət”dən qəribə mövqe

05 Sentyabr 2025 16:17see120

Təyyarəmizi vurmaq əmri verən Tolopilo bu DƏHŞƏTLİ CİNAYƏTLƏRİ törədib: Yeni FAKTLAR

06 Sentyabr 2025 15:33see119

2040 cı ilə qədər Orta Dəhliz üzrə konteyner tutumu 865 min TEU ya yüksələcək

05 Sentyabr 2025 17:54see118

Slovakiya Ukraynaya hərbçilər göndərəcək? Fitso

06 Sentyabr 2025 18:14see118

Nobel mükafatları bu tarixlərdə veriləcək

05 Sentyabr 2025 14:11see116

Yunanıstanda 7 minə yaxın meşə yanğını qeydə alınıb

07 Sentyabr 2025 00:56see115

Onkoloji xəstələrin sağ qalma şansını artıran məhsullar

07 Sentyabr 2025 00:49see115
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri