Kimsə ölünü bəhanə edib yeməyə, boğaz otarmağa gəlirsə, eləsinin yasa gəlməməsi daha yaxşıdır
Redaktor.az portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Son illərdə bir sıra bölgələrdə yas mərasimlərində ehsan yeməklərinin verilməsi rəsmi və ya ictimai təşəbbüslərlə məhdudlaşdırılıb və ya tamamilə qadağan edilib. Bu qərar israfçılığın qarşısını almaq, ailələrin maddi yükünü azaltmaq və yasın əsl mahiyyətinə, mərhumun ruhuna dua və ehtiram göstərilməsinə fokuslanmaq məqsədi daşıyır. Lakin bəzi insanlar bu dəyişikliklərə narazılıq edirlər. Onlar bildirirlər ki, ehsan verilmədikdə insanlar yas mərasimlərinə gəlməkdən çəkinir, nəticədə mərhumun ailəsi cəmiyyətin dəstəyindən və təsəllisindən məhrum olur. Bu məsələ cəmiyyətdə həm dini, həm də sosial baxımdan müzakirələrə səbəb olmaqda davam edir.
Mövzu ilə bağli Redaktor.az-a danışan ilahiyyatçı Tural İrfan bildirdi ki, dində yas zamanı yemək vermək, ehsan süfrələri açmaq göstərişi, tövsiyyəsi yoxdur:
"Peyğəmbər özü vəfat edəndə belə, ehsan verilməyib. Kim yasa, ölüyə hörmətə görə gəlirsə, o, başa düşəcək. Yox, kimsə ölünü bəhanə edib yeməyə, boğaz otarmağa gəlirsə, eləsinin yasa gəlməməsi daha yaxşıdır. Məgər yas, hüzn məclisi qarın doldurmaq yeridir? Kim ki, yemək verilmədiyinə görə yasa getmir, demək o şəxs ora başsağlığı verməyə, ölü sahibinə dəstək olmağa deyil, qarnını otarmağa gedirmiş. Ancaq məsələ belədir ki, dəbdəbəli yas, ehsan süfrələri ləğv ediləndən sonra insanlar rahatlaşıb, əksinə, gedib başsağlığı verib qayıdırlar. Əvvəlcə yemək-içmək, boş-boş söhbətlər o qədər olurdu ki, məclis yas məclisi təsiri bağışlamırdı, qonaqlığa oxşayırdı. Amma indi sadə və səmimi şəkildə yola verilir. Ləğv edilən bölgələrdən çoxsaylı təşəkkürlər gəlir ki, "bizi bu israfçılıqdan qurtardınız". Düşünmürəm ki, bütün yerlərdə yemək olmadığından camaat yasa getməsin. Ola bilər, gəlib başsağlığı verib gediblər".
Müsahibimiz vurğuladı ki, adətən hər zaman camaat yemək süfrəsinə görə toplaşıb gözləyir.
"İndi də yemək olmadığına görə oturmayıb, gediblər. Yas məclisi nə piket, nə aksiyadır. Nə də qarın oyatmaq yeri. Harada yazılıb ki, yasda mütləq yüzlərlə adam olmalıdır? Qətiyyən elə şey yoxdur. İnsanlar müxtəlif vaxtlarda da gedib başsağlığı verə bilər. Şərt o deyil ki, eyni vaxtda hamı bir yerə cəmləşsin. Xurafatdan, cəhalətdən, dindən sui-istifadədən əl çəkmək lazımdır. Mərhuma başsağlığı verib, müəyyən qədər də dəstək olub, dönüb qayıtmaq lazımdır. İslama uyğun yas belə olmalıdır", - deyə Tural İrfan yekunlaşdırdı.
Nuriyyə NATİQQIZI

