Icma.az
close
up
RU
Menu

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

ChatGPT də problem yarandı

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

Şakira uşaqlarının hansı xüsusiyyəti Pikedən aldığını açıqlayıb

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

MilliÖn vətəndaşı aldadıb? ŞİKAYƏT

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

“Kontakt Home”da ər arvadını bıçaqladı

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

DTX onların izinə düşüb Bakıda keçirilən gizli toplantılarda hansı plan qurulub?

Paşinyan Minsk Qrupu nun 2019 cu il təkliflərinə niyə cavab vermir? İki mühüm səbəb

Paytaxtın bu küçələrində sıxlıq var SİYAHI

Marketinqdə süni intellekt dövrü başlayıb

Marketinqdə süni intellekt dövrü başlayıb

Icma.az, Banco.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.

Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az

Süni intellekti mənimsəyə bilməyən marketoloqlar rəqabət yarışında geridə qalmaq riski ilə üzləşirlər.

Banco.az xəbər verir ki, süni intellekt markaların kütlələrlə ünsiyyət qurma üsulunu yenidən təyin edir. Bu, müvəqqəti bir texnologiya trendi deyil, marketinq strategiyalarının mərkəzində yer almalı olan əsaslı dəyişiklik kimi görünür. Lakin bir çox agentlik və daxili komanda sürətlə inkişaf edən bu dəyişikliklə ayaqlaşmaqda çətinlik çəkir və köhnə yanaşmalara möhkəm şəkildə bağlı qalır. Bu isə onları rəqabətdə geri qalma riski ilə üz-üzə qoyur.

Süni intellekt: Gələcək deyil, indiki vaxtdır

Süni intellekt marketinqin gələcəyi deyil, bu gününü təmsil edir. Buna baxmayaraq, bu texnologiyanın gücünü tam mənimsəyənlərin sayı hələ də məhduddur. Bir çox marketoloq yalnız səthi tətbiqlərlə kifayətlənir, halbuki rəqibləri süni intellekt dəstəkli fərdiləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analiz və avtomatlaşdırma ilə oyunu irəliyə aparırlar. "Grand View Research"ə görə, qlobal süni intellekt marketinq bazarının illik 25% böyüməsi gözlənilir. Bu böyümə sektorda süni intellekti mənimsəyənlərin əldə edəcəyi üstünlükləri açıq şəkildə göstərir.

Süni intellektə qarşı tərəddüdlərin əsas səbəbi adətən qorxu və vərdişlərdir. İş itkisi, öyrənmə çətinliyi və ya alqoritmlərin nəzarəti ələ keçirəcəyinə dair narahatlıqlar texnologiyanın tətbiqini ləngidir. Lakin bu tərəddüd artıq marketoloqlar üçün bir lüks deyil. Süni intellekt zəif iş üsullarını aradan qaldırarkən yaxşı marketoloqlara daha güclü olmaq üçün bir fürsət təqdim edir.

Fəaliyyətsiz qalmağın riski çox böyükdür

Süni intellekt marketinq dünyasında hiper fərdiləşdirmə, proqramlaşdırılmış üstünlük və müştəri davranışlarının daha dəqiq proqnozlaşdırılması kimi üstünlüklər təmin edir. Bu imkanlardan məhrum olan komandalar təkcə fürsətləri qaçırmır, həm də ciddi rəqabət dezavantajı ilə üzləşirlər.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Agentliklər və marketinq komandaları üçün süni intellekti inteqrasiya etmək prosesi artıq seçim deyil, zərurətdir. Bunun üçün bir sıra addımlar atılmalıdır:

Bacarıqlara sərmayə yatırmaq: Komandaların süni intellekt alətlərini effektiv şəkildə istifadə edə bilməsi üçün davamlı təlim və bacarıq inkişafı proqramları həyata keçirilməlidir.

Düzgün tərəfdaşlıqlar: Süni intellekt üzrə ixtisaslaşmış agentliklərlə əməkdaşlıq etmək rəqabətdə üstünlük təmin edə bilər.

Təcrübə və innovasiya: Yeni texnologiyaları sınaqdan keçirmək və bu prosesdə əldə edilən dərsləri qiymətləndirmək transformasiyanın əsasını təşkil edir.

Strateji yanaşma: Süni intellekt strategiyanı əvəz etmir, əksinə, onu gücləndirir. Texnologiyanı yaradıcı baxışla birləşdirən marketoloqlar sektorda fərq yarada bilərlər.

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:81
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 22 Yanvar 2025 08:31 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

02 Dekabr 2025 16:57see497

ChatGPT də problem yarandı

03 Dekabr 2025 00:36see398

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

02 Dekabr 2025 23:53see385

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

03 Dekabr 2025 00:53see333

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

02 Dekabr 2025 21:45see297

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

03 Dekabr 2025 00:42see297

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

03 Dekabr 2025 00:38see289

Şakira uşaqlarının hansı xüsusiyyəti Pikedən aldığını açıqlayıb

03 Dekabr 2025 16:27see245

Ramiz Mehdiyev haqqında görün nələr danışdı… KONKRET

03 Dekabr 2025 16:51see218

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

03 Dekabr 2025 00:10see218

MilliÖn vətəndaşı aldadıb? ŞİKAYƏT

02 Dekabr 2025 21:03see203

Bakıda avtomobil sürücüsü ilə birgə yandı YENİLƏNİB

03 Dekabr 2025 09:08see200

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

02 Dekabr 2025 20:43see172

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

03 Dekabr 2025 00:24see168

MİDA nın tikdiyi mənzillərdə təmir keyfiyyətsiz aparılıb? Foto

03 Dekabr 2025 15:21see143

“Kontakt Home”da ər arvadını bıçaqladı

02 Dekabr 2025 22:20see137

Tələblər bəzən o qədər sərt olur ki, çox istedadlı, elmə həvəsli gənclərin qarşısını alır Firdovsiyyə Əhmədovadan ETİRAZ

03 Dekabr 2025 12:22see132

DTX onların izinə düşüb Bakıda keçirilən gizli toplantılarda hansı plan qurulub?

02 Dekabr 2025 19:44see130

Paşinyan Minsk Qrupu nun 2019 cu il təkliflərinə niyə cavab vermir? İki mühüm səbəb

02 Dekabr 2025 21:29see129

Paytaxtın bu küçələrində sıxlıq var SİYAHI

03 Dekabr 2025 08:48see123
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri