Məhsulun mənşəyi, keyfiyyəti, qiyməti barədə yanlış və ya natamam məlumat verilirsə, bu, qanun pozuntusu sayılır
Icma.az, Bizimyol saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
Bizimyol.info Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə istinadən xəbər verir ki, haqsız rəqabətə yol verməklə rəqabət qanunvericiliyinin tələblərini pozduğuna görə bir sıra təsərrüfat subyektlərinə icrası məcburi göstərişlər verilib.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi haqsız rəqabət hallarının qarşısının alınması ilə bağlı kompleks tədbirləri davam etdirir. Agentliyə daxil olmuş şikayətlər əsasında 6 təsərrüfat subyekti – “Baku Electronics” MMC, “ABC Telecom” MMC, “Trust Lux” MMC, eləcə də fiziki şəxslər Quliyev Pərviz Məmmədhüseyn oğlu, Qurbanov Vüsal Nəriman oğlu və Vəliyev Dadaş Azadəli oğlu barəsində rəqabət qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun olaraq ilkin araşdırma aparılıb və haqsız rəqabətə yol verilməsi əlamətləri aşkar olunub. Qeyd olunan təsərrüfat subyektləri haqqında rəqabət qanunvericiliyinin pozulması əlamətləri üzrə iş qaldırılıb və işə baxılması üzrə müvafiq qərarlar qəbul edilib.
İşə baxılmanın yekununda “Baku Electronics” MMC tərəfindən “YOSHIRO” markalı məişət texnikası və elektronika məhsullarının reklamı və satışı zamanı istehlakçıları çaşdıra bilən məlumatlardan istifadə edildiyi, məhsulların faktiki istehsal ölkələrinin Çin və Özbəkistan olmasına baxmayaraq, məhsulların reklamı zamanı, eləcə də qablaşdırmasında “Yapon ənənəsi”, “Yapon keyfiyyəti” kimi ifadələrdən istifadə edilməklə onların Yaponiyada istehsal olunduğu təəssüratının yaradıldığı, həmçinin məhsullar barədə həqiqətə uyğun olmayan üstünlüklərin təqdim olunması ilə haqsız reklamdan istifadə edildiyi və bununla da, Rəqabət Məcəlləsinin tələblərinin pozulduğu müəyyən olunub.
Həmçinin “ABC Telecom” MMC tərəfindən “HOFFMANN” markalı elektrik qızdırıcılarının satışı zamanı istehlakçıları çaşdıra bilən məlumatlardan istifadə edildiyi, məhsulların faktiki istehsalçısının Çin şirkəti olmasına baxmayaraq, qablaşdırmada Almaniyaya aid ifadə və təsvirlərdən istifadə edilməklə onların həmin ölkədə istehsal olunduğu təəssüratının yaradıldığı və bununla da, Rəqabət Məcəlləsinin tələblərinin pozulduğu müəyyən edilib.
“Trust Lux” MMC tərəfindən isə “Y.A.Ş” əmtəə nişanlı bir sıra sanitar-texniki məhsulların faktiki istehsal ölkəsinin Çin olmasına baxmayaraq, qablaşdırmada Türkiyəyə aid məlumatlar, xəritə təsviri, ştrixkod və türk dilində ifadələrdən istifadə edilərək onların həmin ölkədə istehsal olunduğu təəssüratı yaradılıb, eləcə də məhsulların mənşəyi və xüsusiyyətləri barədə həqiqətə uyğun olmayan məlumatlar verilməklə istehlakçılar çaşdırılıb və bu hallar Rəqabət Məcəlləsinin tələblərinin pozulması kimi qiymətləndirilib.
Bundan əlavə, sahibkar Quliyev Pərviz Məmmədhüseyn oğlu fəaliyyət göstərdiyi obyekt və sosial şəbəkələrdə reklam zamanı başqa sahibkara məxsus “ZAGAR BAKU” əmtəə nişanından qanunsuz istifadə etməklə haqsız rəqabətə yol verib və Rəqabət Məcəlləsinin tələblərini pozub.
İstehlakçıların yanlış məlumatlandırılması niyə problemə çevrilir?Məsələ ilə bağlı Bizimyol.info xəbər portalına iqtisadçı ekspert Xalid Kərimli bildirib ki, Azərbaycan qanunvericiliyinə görə istehlakçını aldatmaq qadağandır.
Xalid Kərimli
“İstehlakçıların aldadılması onların həm də səhv qərarlar verməsinə gətirib çıxarır. Azərbaycan qanunvericiliyinə görə istehlakçını aldatmaq qadağandır. “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunun 14-cü maddəsinə əsasən, istehlakçıya məhsul və ya xidmət haqqında tam, doğru və vaxtında məlumat verilməlidir. Əgər satıcı və ya xidmət göstərən bu öhdəliyi pozursa - yəni məhsulun mənşəyi, keyfiyyəti, qiyməti və sairə barədə yanlış və ya natamam məlumat verirsə - bu, qanun pozuntusu sayılır və məsuliyyət yaradır”.
Bunun qarşəsını almaq üçün Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinin birbaşa rəqabət məcəlləsi ilə borcudur ki, bu cür halları araşdırsın. Bunun aradan qaldırılması ilə bağlı icraçı məcbur tapşırıqlar versin. Bunun üçün parlament tərəfindən qanun da qəbul edilib və qüvvəyə minib. Ona görə qurum öz işini görməlidir. Bazarda monitorinq etməlidir. Belə hallar ortaya çıxsa, aradan qaldırılmalıdır.
Ümid edirəm ki, bu agentlik rəqabət məcəlləsinin digər aspektlərində də ciddi olacaq, xüsusən də uyğunlaşdırılmış hərəkətlər, şaquli-üfüqi razıllaşmalar, inhisarçı mövqedən istifadə edərək süni qiymətin təyini, alıcıların maraqlarını pozma kimi istehsalın həcminin sünu azaldılması, bazarda rəqibləri sıxışdırmaq kimi məqamlarda xüsusi diqqət edəcək. Sadəcə reklam mesajlarının mətnləri ilə yekunlaşmayacaq, rəqabət məcəlləsinin digər punktlarında yaxşı şəkildə tətbiq edəcək və moniotroinqlərini də cəmiyyətə təqdim edəcək”-deyə Xalid Kərimli qeyd edib.
Günel Həsənova, Bizimyol.info
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:32
Bu xəbər 24 Noyabr 2025 21:48 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















