Məşhur mağaza “xarab “iPhone”u geri aldı
Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumat verir.
Bir müddət əvvəl “Facebook” sosial şəbəkəsində Aybəniz Nurullayeva adlı istifadəçi “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsinin Gənclik filialından 3,200 manata aldığı “iPhone 16 Pro Max” modelinin defektli olduğunu bildirib.
Onun sözlərinə görə, telefonda rəng qaçmaları müşahidə olunub. Müştərinin iddiasına görə, mağaza cihazı geri qəbulundan imtina edib və yalnız “şikayətə baxılacaq” cavabını verib. Alıcı rayona getməli olduğu halda, həm pulun geri qaytarılmamasından, həm də mağazanın “deffektli məhsula” sahib çıxmamasından narazılığını ifadə edib.
“Cebheinfo.az”a məsələ ilə bağlı “Kontakt Home”dan problemin həll olunduğu bildirilib:
“Müştərinin müraciəti əsasında məhsul geri qaytarılıb və ödənilmiş məbləğ tam şəkildə geri ödənilib. Bundan əlavə, müştəriyə yeni məhsul da təklif olunub və o, cihazı tam şəkildə, ürəyi istədiyi kimi açaraq yoxlamaq imkanı əldə edib. Lakin müştəri bu təklifi qəbul etməyib və yalnız ödənişin geri qaytarılması ilə kifayətlənib”.
Əfsanə Rəcəb
“Cebbheinfo.az”

