Icma.az
close
up
RU
Metronun yeni stansiyalarına harada daha çox ehtiyac var? Araşdırma

Metronun yeni stansiyalarına harada daha çox ehtiyac var? Araşdırma


“Məlum olduğu kimi, Prezident İlham Əliyev Bakı metropoliteninin 10 yeni stansiyasının inşa ediləcəyini bildirib. Prezident qeyd edib ki, onların tikintisi bəlkə də beş il çəkər. Ancaq 10 yeni stansiyanın harada tikiləcəyi deyilmədi. Bakının baş planı, metropolitenin hazırkı vəziyyətini və ikişaf perspektivini nəzərə alanda həmin stansiyalara harada daha çox zərurət olduğu dəqiqliklə araşdırılmalıdır. Paytaxtda tıxac və elementar yol hərəkəti təhlükəsizliyi probleminin həlli istisnasız olaraq ictimai nəqliyyatdan asılıdır. Mükəmməl ictimai nəqliyyatsız dayanıqlı mobillik və təhlükəsiz yol olmur. Ona görə də həm metropolitenə, həm avtobus marşrutlarına, həm də şəhərətrafı qatarlara ciddi sərmayə qoyulmalı, imkan daxilində tramvay marşrutları bərpa edilməlidir”.

Bu fikirləri Bakupost.az -a nəqliyyat üzrə ekspert Ərşad Hüseynov deyib.

O bildirib ki, Bakı metrosunun genişlənməsi 10 stansiya ilə məhdudlaşmamalıdır. Metro çox ciddi şəkildə, özü də daha sürətlə genişləndirilməlidir:


“Avropanın, Çinin, Yaponiyanın Bakı kimi şəhərlərinin metro stansiyalarının sayı çoxdan 200-ün üstündədir, hər il bir neçə stansiya tikilib istifadəyə verilir. Bizdə də dayanıqlı maliyyələşmə ilə, ən optimal texnologiyaları cəlb etməklə metronu şaxələndirmək lazımdır. Düzdür, bunun üçün böyük xərclər lazımdır. Bakının baş planında proqnozladırılan rəqəmlərdən aydın olur ki, bir metro stansiyasının tikintisinin orta qiyməti 187 milyon manat, bir kilometr ikitərəfli metro xəttinin tikintisinin orta qiyməti isə 127,5 milyon manatdır, yəni 10 stansiyanın tikintisinə təxminən 3,5-4 milyard manat pul xərclənməlidir. Amma bu vəsaitlər metronun inkişafına mütləq yönəldilməlidir, əks təqdirdə Bakının nəqliyyat sistemi daha da pisləşəcək və paytaxda yaşamaq getdikcə daha çətin olacaq”.

Nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı bildirib ki, Baş planda metro stansiyalarının sayının indikindən iki dəfə artıq olması nəzərdə tutulur. Ümumilikdə, 60-a yaxın metro stansiyasının olması əhali üçün çox böyük dəyişiklik deməkdir:


"Hələ ki stansiyaların sayının artırılması ilə bağlı planda Xırdalan nəzərə alınmayıb. Təəssüf ki, Azərbaycanda bir metro stansiyasının tikintisi bəzən 3 ildən 10 ilə qədər vaxt apara bilər. Biləcəri, Masazır, Xırdalana mütləq metro çəkilməlidir. Buna ciddi ehtiyac var. Yerüstü nəqliyyatın yaratdığı problemləri nəzərə alsaq, yeraltı nəqliyyata keçid daha da sürətlənməlidir. Bu, iş icraçılardan, metropoliten rəhbərliyindən asılıdır. Prezidentin tapşırığından sonra məsələyə ciddi yanaşacaqlar və tez bir zamanda bu stansiyalar tikiləcək. Metro stansiyalarının tikilməsi, sayının artırılması tıxacla mübarizədə effektiv üsuldur. Bütün tıxac problemlərinin dərhal öz həllini tapacağını demirəm. Amma hər halda sərnişinlərimiz üçün çox faydalı olacaq. İctimai nəqliyyata üz tutan insanların sayı artacaq”.

Nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev deyir ki, “Heydər Əliyev adına İdman Sərgi Kompleksinin arxasından, Cəlil Məmmədquluzadə küçəsindən uzadılıb şəhərin mərkəzi ilə Xətaidən keçməklə Ağ şəhərin şimal hissəsində, Keşlə kəndi yaxınlığında Babək prospekti ilə əlaqələndirilməsi nəzərdə tutulub.Bunların hamısının icrası maliyyədən asılıdır. Maliyyələşdirmə stabil olarsa, bu planlar vaxtında təhvil verilə bilər”.


Sevinc,

BakuPost


seeBaxış sayı:42
embedMənbə:https://www.bakupost.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri