Müəllim maaşları iki dəfə artırılır Büdcə bu yükə tab gətirəcək?
Icma.az, Tribuna portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Elm və Təhsil Nazirliyi mərhələli şəkildə 20 min tam-ştat müəllim vəzifəsinin yaradılacağını açıqlayıb. Tam-ştat sisteminə keçən müəllimlərin əməkhaqları orta maaşdan iki dəfə yüksək olacaq. Yeni model yalnız böyük məktəblərdə tətbiq ediləcək və bu addım büdcəyə əlavə maliyyə yükü məsələsini gündəmə gətirib.
20 min tam-ştat müəllimin əməkhaqqının iki dəfə artırılması dövlət büdcəsinə yük deyilmi?
Mövzu ilə bağlı Tribunainfo.az-a açıqlama verən məktəbşünas, Təhsil qanunvericiliyi üzrə ekspert Elşən Qafarov bildirib ki, nazirin sözlərində həqiqət odur ki, müəllim tam-ştata keçməlidir. Azərbaycan müəllimi məktəblərdə tam-ştata keçməlidir.
E. Qafarovun sözlərinə görə, bu ikinci sertifikasiyadan sonra həyata keçiriləcək və ibtidai sinif müəllimləri ilə başlayacaq. Bundan sonra hər il,, 2028-ci ildə Azərbaycan dili müəllimləri, 2029-cu ildə riyaziyyat, xarici dil müəllimləri olacaq. Daha sonra digər müəllimlər hər il tam-ştata keçəcək.
Maraqlı bir məqama toxunan ekspert deyib:
“Hələ, iki ildən sonra başlayacaq bir islahat indidən niyə bu qədər gündəm olub? Nazir yenə də tam açıqlamadı. Amma danışıqlarından tam aydın oldu ki, bu ibtidai sinif müəllimləri ilə başlayacaq. Bəs, bu boyda hay-küy nə üçündür? İki il bundan öncə eyni hay-küylə ölkədə məktəb modelləri dəyişir dedilər. Tezliklə məktəblər publik-hüquqi şəxsə çevriləcək deyildi. Artıq bu məsələ 2027-ci ildə başa çatacaqdı. Bəs nə oldu?! 2023-cü ildə 16 məktəb publik-hüquqi şəxsi elan olundu. Hətta Nazirlər Kabinetinin 300 nömrəli qərarı ilə həmin il nümunəvi nizamnamə da təsdiq edildi. Bir aydan artıq bu məsələ müzakirə olundu. Məsələ bitti və sıfır nöqtəsindən tərpənmədi. Amma təhsildə olan problemlər çox uğurla gizlədildi. Daha sonra bir günün içində bütün təhsil yerli idarəetmə orqanlarında metobirləşmələr ləğv edildi. Dedilər ki, sizə müasir metodis layihəsi tətbiq olunur. Bu layihəyə də 2025-ci ildə 7 milyondan çox pul sərf olundu. Guya ki, müasir metodistlər seçildi. Böyük vəsait xərclədi və silindi. Nəticədə fiaskoya uğradı”.
Steam layihəsinə də toxunan mütəxəsis bildirib:
“Regionlarda 50 steam mərkəzi var. Bu gün bütün təhsili inkişaf etmiş ölkələrdə bu tətbiq olunur. Nə qədər şagird bundan istifadə edir? Steam-ın nəticəsi bizə nə verir? Təsəvvür edin, Steam-la bağlı festival keçirildi, ilk 10 yerdən 8-ni Naxçıvanın Təhsil Nazirliyi tutur. Naxçıvanın məktəblərində Steam-la bağlı hansı işlər görülür? Nə baş verib ki, 10 yerdən 8-ni Naxçıvan məktəbləri tutdu”.
Lisey və gimnaziyalardakı problemlərdən bəhs edək ekspert vurğulayıb:
“Lisey və gimnaziyalar tamamilə bir layihəyə çevrilib. Onları təhsil institutu necə istəyir, elə də idarə edir. Bütün dünya praktikasında belədir ki, istedadlı uşaqlarla ən az 5 yaşdan başlanılır. Bizdə isə 6-cı sinifi bitirənləri qəbul edirlər. Sınaq imtahanları keçirərək oradan da böyük vəsaitlər qazanırlar. Ölkədə istedadlı uşaqlarla iş metodologiyası qurulmayıb”.
Dəniz Pənahova
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:102
Bu xəbər 21 Noyabr 2025 15:25 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















