Icma.az
close
up
RU
“Muzeylər və icmalar” mövzusunda interaktiv maarifləndirmə proqramına yekun vurulub

“Muzeylər və icmalar” mövzusunda interaktiv maarifləndirmə proqramına yekun vurulub

Azertag saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

Bakı, 26 may, AZƏRTAC

“Məktəblilər üçün muzey həftəsi” layihəsi çərçivəsində “Muzeylər və icmalar” adlı maarifləndirici interaktiv proqrama yekun vurulub.

Bu barədə AZƏRTAC-a Respublika Uşaq-Gənclər İnkişaf Mərkəzindən (RUGİM) məlumat verilib.

Bildirilib ki, proqram Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin dəstəyi, RUGİM və EkoSfera Ekoloji-Sosial Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə icra edilib.

Proqramın məqsədi şagirdləri müxtəlif sürətlə dəyişən icmaların sosial, mədəni və tarixi xüsusiyyətləri ilə tanış etmək, onlarda muzeylərin bu icmalardakı rolu və gələcəkdə necə inkişaf edə biləcəkləri barədə düşüncələr formalaşdırmaqdan ibarət olub. Bununla yanaşı, ekskursiyalar vasitəsilə şagirdlərə muzeylərin ictimai həyatla necə əlaqəli olduğunu göstərmək, müxtəlif icmaların mədəni irsini qiymətləndirmək və gələcək nəsillər üçün bu irsin qorunmasının əhəmiyyətini aşılamaq da qarşıya qoyulan məqsədlərdən olub.

İnteraktiv proqram zamanı ekskursiyalar “İçərişəhər” Dövlət Tarix – Memarlıq Qoruq İdarəsi, “Qala” Dövlət Tarix-Etnoqrafiya Qoruğu, EkoSfera Ekoloji-Sosial Mərkəzinin Balaxanıda yerləşən Botanika bağı və Ekomərkəz təşkil edilib.

Builki proqramda ümumilikdə Bakı şəhərində fəaliyyət göstərən ümumtəhsil məktəblərinin 7000-ə qədər şagirdi iştirak edib.

Xatırladaq ki, mayın 18-də dünyada Beynəlxalq Muzeylər Günüdür. Layihə 2015-ci ildən başlayaraq hər il mayın 18-25-də Respublika Uşaq-Gənclər İnkişaf Mərkəzi PHŞ, UNESCO üzrə Azərbaycan Respublikasının Milli Komissiyası və Beynəlxalq Muzeylər Şurasının (ICOM) tərəfdaşlığı ilə RUGİM tərəfindən keçirilib. Növbəti illərdə bu proqram Mədəniyyət Nazirliyi, Heydər Əliyev Mərkəzi, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası, “İçərişəhər” Dövlət Tarix-Memarlıq Qoruğu İdarəsi tərəfindən də dəstəklənib.

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:99
embedMənbə:https://azertag.az
archiveBu xəbər 27 May 2025 04:49 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Təsadüf, yoxsa səssiz yazılmış ssenari? Məryəm Bağırova yazır

16 İyul 2025 12:49see1220

Forma sponsorluq gəlirlərinə görə ən yaxşı 10 klub SİYAHI

16 İyul 2025 19:20see187

10 illik dövr başa çatdı Real dan getdi

16 İyul 2025 15:01see145

Biz dəyərlərimizlə bir birimizə bağlıyıq

17 İyul 2025 10:35see122

Vaqif Poeziya Günləri milli bir şifrədir Aqşin Yenisey

17 İyul 2025 05:32see121

GÖYÇAY SAKİNLƏRİ ÖRÜŞ SAHƏSİNDƏ SÜNİ GÖL YARADILMASINA ETİRAZ EDİR “İstifadə etməyə su tapmırıq” / Foto

16 İyul 2025 15:32see115

Yarış superkarı ilk dəfə şəhər yollarında görünəcək

16 İyul 2025 05:43see113

Bakıda ikimərtəbəli evdə GÜCLÜ YANĞIN

17 İyul 2025 12:42see113

Azər Həşimov: Ölkə çempionatda sürpriz komanda olmağa çalışacağıq

16 İyul 2025 22:45see112

Bu il 100 yeni dövlət standartı qəbul edilib

16 İyul 2025 16:13see112

Göbələk xərçəngin dərmanı imiş

16 İyul 2025 06:06see112

Türkiyə BƏƏ Yüksək Səviyyəli Strateji Şuranın iclası keçiriləcək

16 İyul 2025 07:30see111

TƏBİİ TƏLƏ: Yayın kəşfi ağcaqanadların sonunu gətirəcək

17 İyul 2025 00:56see111

Livan druzlarının lideri: İsrail Suriyada xaos yaratmaq üçün bəzi druzlardan istifadə edir

16 İyul 2025 18:50see111

Velosipedlərin parklanması üçün konstruksiyaların alınmasına bu qədər vəsait sərf ediləcək

17 İyul 2025 12:51see111

“Real” müdafiəçisinin rekordu

16 İyul 2025 07:18see111

İrəvan imtina edir, yoxsa..?

16 İyul 2025 15:43see111

“Neftçi” yeni ev formasını təqdim edib FOTO

16 İyul 2025 23:05see111

Gürcüstan Rusiyadan deportasiya olunmuş Ukrayna vətəndaşlarını sərhəddən buraxmır

16 İyul 2025 21:25see111

Çində imtahanda aşağı bal topladığına görə oğlan evdən qovuldu

18 İyul 2025 02:01see111
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri