Nazir müavini: Din haqqında sağlam bilik mənəvi tərbiyənin, dözümlülüyün və qarşılıqlı hörmətin təməlidir
Azertag saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Bakı, 22 oktyabr, AZƏRTAC
Bu gün biz müasir dövrdə din təhsilinin rolu, onun mənəvi dəyərlərin qorunması və qlobal çağırışlara cavab vermə baxımından əhəmiyyətini müzakirə etmək üçün bir araya gəlmişik. Bu, həm elmi, həm mənəvi, həm də ictimai baxımdan çox vacib mövzudur. Elm və Təhsil Nazirliyi də təhsil sistemində gənclərin din haqqında düzgün təsəvvür və biliklərə malik olmaları üçün xüsusi diqqət göstərir. Çünki din haqqında sağlam bilik, yalnız dini təlim deyil, həm də mənəvi tərbiyənin, dözümlülüyün və qarşılıqlı hörmətin təməlidir.
AZƏRTAC xəbər verir ki, bu sözləri "Müasir din təhsili modelləri: mənəvi dəyərlər və qlobal çağırışlar kontekstində" beynəlxalq simpoziumun açılış mərasimində elm və təhsil nazirinin müavini Firudin Qurbanov deyib.
Nazir müavini bu məqsədlə orta məktəblərdə, ali təhsil müəssisələrində bir sıra fənlərin proqramlarında din və dini-mədəni irs haqqında məlumatların sistemli şəkildə öz əksini tapdığına diqqət çəkib: “Bu məlumatlar həm tədris proqramlarında, həm də dərs vəsaitlərində xüsusi bölmələr şəklində yer alır. Bu, gənclərin müxtəlif dinlər haqqında obyektiv biliklər qazanmasına, onlarda hörmət və tolerantlıq mədəniyyətinin formalaşmasına xidmət edir. Məhz bu siyasətin nəticəsində hazırda Azərbaycanda dini dözümlülük və multikulturalizm yüksək səviyyədə qorunur. Bizim gənclərimiz digər xalqların, digər dinlərin müqəddəs dəyərlərinə hörmətlə yanaşmağı bacarırlar. Bunun ən bariz nümunələrini biz tarixi və dini irsimizə olan münasibətdə də aydın şəkildə görürük. Ölkəmizdə müxtəlif dövrlərdən qalan dini abidələr, istər İslam, istərsə də qeyri-islam məbədləri dövlət səviyyəsində qorunur”.
F.Qurbanov sonda qeyd edib ki, ölkəmizdə dinə və din təhsilinə dövlət səviyyəsində xüsusi diqqət yetirilir. Təhsil sistemimizdə yeni çağırışlara uyğun müasir tədris proqramları, fənn standartları hazırlanır. Dini biliklər, ictimai elmlərlə və humanitar fənlərlə uzlaşdırılaraq, tolerant və bilikli gənclik yetişdirməyə yönəldilir.


