Nəqliyyat ekspertindən Bakıda tıxaca son qoyacaq maraqlı TƏKLİF
Icma.az, Redaktor.az portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Binəqədi rayonunun Rəsulzadə qəsəbəsi və Azadlıq prospekti səhər saat 08:00-10:00 və axşam saat 18:00-19:00-dan sonra demək olar ki, iflic vəziyyətinə düşür. "Azadlıq" metrostansiyasından başlayaraq bu ərazilərdə həm şəxsi avtomobillər, həm də avtobuslar hərəkət edə bilmir. Tıxacın intensivliyi yalnız hərəkəti yavaşlatmır, eyni zamanda sərnişinlərin və sürücülərin vaxt itkisinə səbəb olur. Bu vəziyyət ictimai nəqliyyatın səmərəliliyini də məhdudlaşdırır, çünki həmin ərazilərdə avtobus zolağı yoxdur. Belə olan halda, tıxacın qismən azaldılması üçün hansı addımlar atıla bilər və həmin ərazilərdə avtobus zolağı salmaq texniki və praktiki baxımdan mümkün olub-olmadığı mühüm sual kimi qalır.
Mövzu ilə Redaktor.az-a açıqlamasında nəqliyyat eksperti Adil Nəbiyev bildirdi ki, o ərazidən özü də tez-tez istifadə edir.
"O cür yollarda avtobus zolağı heç olmasa yaxşıdır. Orada yalnız pik vaxtlarda tıxacın qismən qarşısını almaq üçün reversiv işıqforlardan istifadə etmək lazımdır. Reversiv işıqfor nə deməkdir? Yolun ortasında, yuxarıda yerləşən və hərəkət istiqamətinə görə zolaqları dəyişən işıqfor sistemidir. Bizdə, Azərbaycanda bu istifadə olunmur. Qayda-qanunda olsa da, reallıqda yoxdur. Məsələn, qonşu ölkəyə, Rusiyaya baxsaq, orada bu svetoforlardan istifadə edirlər. Mən orada uzun müddət yaşamışam. Böyük prospektlərdə, səhər saatlarında şəhərə tərəf tıxac olarsa, işıqfor bir tərəfə giriş qadağandır, digər tərəfə isə ox işarəsi göstərir. Yəni, dörd zolaqlı yolda ikisi gedən, ikisi gələn hərəkət üçün nəzərdə tutulur, tıxac olan tərəfə üç zolaq ayrılır və bu qismən tıxacın qarşısını alır. Digər tərəfdə isə yəni, tıxac olmayan yolda bir zolaq qalır. Axşam pik vaxtında isə əks istiqamətdə, məsələn, şəhərdən Binəqədiyə gedən yolda bir zolağın əlavə edilməsi tıxacın qarşısını qismən də olsa ala bilər".
Ekspert təklif edir ki, reversiv işıqforlardan böyük prospektlərdə və bütün yollara tətbiq etmək lazımdır.
"Təəssüf ki, bizdə istifadə olunmur. Əksinə, avtobus zolaqları, velosiped zolaqları və gələcəkdə skuter zolaqları şəhərdə hərəkəti çətinləşdirə bilər. Günü-gündən tıxaclar artır və yollar iflic vəziyyətinə düşür. Bunun səbəblərindən biri də odur ki, bütün məktəblər, ali məktəblər və iş vaxtları eyni saatda başlayır. Bunu müəyyən saatlara bölmək mümkündür: məsələn, 7-dən başlayaraq 7, 8, 9, 10 və 11-ə qədər müxtəlif saatlarda dövlət qurumları bir saatlıq, özəl sektoru bir saatlıq, məktəbləri isə fərqli vaxtlarda başlada bilərik. Eyni zamanda, məktəblərdə münasib qiymətli avtobus xidmətləri təşkil edilsə və valideynlər uşaqları taksi ilə aparmasalar, ictimai nəqliyyatdan istifadə etsələr, tıxacların qarşısını qismən də olsa almaq mümkün olar", - deyə Adil Nəbiyev yekunlaşdırdı.
Xədicə BAXIŞLI


