“Netflix” süni intellekt reklamlarını seriallara inteqrasiya etməyi planlaşdırır
Icma.az, Azertag portalına istinadən məlumat yayır.
Bakı, 20 may, AZƏRTAC
2026-cı ildə striminq xidməti süni intellekt tərəfindən yaradılmış reklamı təqdim etməyə başlayacaq, həmin reklam şounun ortasında və ya istifadəçi reklamla dəstəklənən planlarında pauza düyməsini basdıqda nümayiş olunacaq.
Bu barədə AZƏRTAC xarici mətbuata istinadla xəbər verir.
“Netflix”in reklamçılar üçün təşkil etdiyi “Upfront” tədbiri zamanı şirkətin reklam üzrə prezidenti Ami Reynhard, istifadəçi kontentinin yaradılması üçün generativ süni intellektdən istifadə edən interaktiv reklamın gələcək funksiyasını nümayiş etdirib.
Bununla belə, hədəfləmənin necə işlədiyinin təfərrüatları qeyri-müəyyən olaraq qalır. Videoların baxış tarixçəsinə və ya izləyicinin hazırda baxdığı məzmuna əsaslanaraq uyğunlaşdırılacağı ilə bağlı heç bir izahat verilməyib. Reynhard qeyd edib ki, reklam abunəsi olan istifadəçilər platformada ayda orta hesabla 41 saat vaxt keçirirlər.
“Netflix”in baş direktoru Ted Sarandos hesab edir ki, süni intellekt texnologiyaları təkcə reklamçılara deyil, həm də məzmun yaradıcılarına kömək edə bilər. O iddia edir ki, süni intellekt filmlərin keyfiyyətini 10 faiz artıra bilər ki, bu da sənayedə əhəmiyyətli bir irəliləyiş olardı.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:143
Bu xəbər 20 May 2025 04:44 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















