Paşinyan sosial şəbəkə ulduzuna çevrilir
Reyting.az saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Keçəl, orta yaşlı kişi oturub erməni şansonu və xalq mahnılarına, Adel, Con Lennon, fransız və rus repinə, DDT qrupuna, barokko musiqisinə, Vısotskinin qaraçı romanslarına, Zemfiraya qulaq asır. Bu videolarda o, günəşli havada gözlərini qıyır, yaxasına qalstuk bağlayır, pencəyinin cibinə sarı qızılgül qoyur və ya kompüterində yazır. Çox vaxt o, düz irəli baxır - bəzən gülümsəyərək, bəzən düşüncəli, bəzən də kədərli.
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə BBC yazıb.
Britaniya nəşrinin təhlilində qeyd olunur ki, bu adam Ermənistanın baş naziri Nikol Paşinyandır:
2026-cı ilin iyununda parlament seçkiləri keçiriləcək və seçki kampaniyası ərəfəsində siyasətçi ictimai imicini dəyişməyə başlayıb.
İndi o, rəqiblərinə qarşı ittiham xarakterli məzəmmətlərindən əlavə, səssizcə musiqi dinlədiyi videoları da nümayiş etdirir.
"Pis zamanlar sona çatır. Kədərlənməyi və qorxmağı dayandırıb yaşamağa başlaya bilərsiniz. Həyatdan həzz almağa", - Paşinyanın hakim blokunun keçmiş deputatı, politoloq Mikael Zolyan Ermənistan liderinin yeni üslubunu belə şərh edir.
Amerika PR strategiyası və ya saf ilham?
Musiqi klipləri Paşinyanın öz izləyicilərinə “Sabahınız xeyir”,- demək və onlara sevgisini ifadə etmək üsuludur. Ən azından, o, özü belə izah edir, alt yazılarda və əlləri ilə ürək şəklini düzəldir.
Siyasətçinin Zemfiranın “PMML” mahnısını dinləyərkən kədərli ifadə ilə əyləşdiyini əks etdirən video postsovet gəncləri arasında sensasiyaya çevrilib. Video oktyabr ayında paylaşılıb və o vaxtdan “Instagram”da 16 milyondan çox baxış toplayıb. Minlərlə istifadəçi “TikTok”-da öz parodiyalarını ona yerləşdirib və müəssisələr reklam üçün “mem” kimi istifadə ediblər.
Paşinyanın videolarına orta hesabla 100.000 baxış olduğu halda, musiqili videolara baxış çox vaxt bir milyondan çox olur.
Ermənistanla heç bir əlaqəsi olmayan şəxslər belə Paşinyanın “Instagram” səhifəsini izləyib. Baş nazirin Astana səfəri zamanı hazırladığı və qazax müğənnisi Aua Rainin yer aldığı video, demək olar ki, səfərin gündəliyi qədər yerli mediada işıqlandırılıb.
Paşinyanın Rusiyaya səfərləri həm də onun son dərəcə eklektik musiqi zövqünü nümayiş etdirmək üçün fürsət olub. Məsələn, Moskvada o, Lubyanka meydanındakı “FSB” binasının mənzərəsi və “Laskovıy May” qrupunun “Alıye Rozı” mahnısı ilə öz ardıcıllarını qarşılayıb. Bir neçə gün əvvəl Sankt-Peterburqa gələrək “Uma2rman” qrupunun "Dojdis" (Gözlə) mahnısını dinlədi.
Bəs bu videoların ideyası kimdən gəlir və onlar üçün musiqini kim seçir?
Noyabr ayında rusiyalı marketoloq Yeqor Bolkonski ixtisaslaşdırılmış konfransda amerikalı PR mütəxəssisinin hesabatından danışıb. İddialara görə, Paşinyanın qəribə videolarının arxasında dünyanın ən böyük PR agentliklərindən biri olan Nyu-Yorkda yerləşən “Edelman” şirkəti dayanır.
Bu iddia bütün erməni mediasında yayılıb və Ermənistanda çoxları “Edelman”ın baş nazirlə məsləhətləşdiyinə əmindir.
Lakin “Edelman” bunu qəti şəkildə rədd edir. BBC-nin sözçüsü şərh sorğusuna cavab olaraq bildirib ki, şirkət Ermənistanın baş naziri üçün işləmir və onun sosial şəbəkəsi ilə əlaqəli deyil.
İnqilabçıdan dövlətçiyə qədər
2018-ci ildə hakimiyyətə gəldikdən sonra Paşinyan ermənilərin və onların diasporadakı soydaşlarının təxəyyülünü ələ keçirərək, bir əsrdə ölkənin ən populyar lideri oldu. Amma iki il sonra Ermənistan İkinci Qarabağ müharibəsində uduzdu və 2023-cü ilin sentyabrında Azərbaycan bütün bölgəni geri aldıqdan sonra demək olar ki, bütün Qarabağ erməniləri qaçıb getdilər.
Yerevanda və ölkədə çoxları ölkənin çıxılmaz vəziyyətə düşdüyünə və işlərin daha da pisləşəcəyinə inanırdılar. Lakin bu yay diplomatik sıçrayış baş verdi - Azərbaycanla sülh müqaviləsinin təsdiqi. İllərlə nəticəsiz səylərdən və partiyasının yerli seçkilərdəki məğlubiyyətindən sonra Paşinyanın elan etdiyi “sülh gündəmi” öz bəhrəsini verməyə başlayıb.
İndi onun vəzifəsi seçicilərə nikbinlik aşılamaqdır. Sosial media bunun üçün əsas platformadır və onun bu sahədə unikal təcrübəsi var.
Onu hakimiyyətə gətirən 2018-ci il etirazları “Facebook” vasitəsilə təşkil olunub. Paşinyanın çıxışlarını canlı yayımda yüz minlərlə insan izləyib. Hətta onun teleaparıcıların, məmurların formal, ədəbi dilindən deyil, danışıq dilindən istifadə etməsi tamaşaçıları valeh edib.
“Hakimiyyət dəyişikliyindən dərhal sonra çoxları zarafatyana dedi ki, Ermənistan indi “Facebook” vasitəsilə idarə olunur”, - Yerevanda Regional Demokratiya və Təhlükəsizlik Mərkəzinin direktoru Tiqran Qriqoryan xatırlayır.
"Bu, təəccüblü tendensiya idi - rəsmilər, o cümlədən baş nazir kabinetlərindən canlı yayım edirdilər. Baş nazir öz iqamətgahını nümayiş etdirdi", - Qriqoryan deyir.
Lakin İkinci Qarabağ müharibəsindən sonra hakimiyyət daha da qapalı oldu - sosial mediada viral məzmun üçün vaxt əlverişli deyildi.
"Müharibədən sonra [Paşinyan] özünü daha təmkinli saxlamağa çalışdı. Onun həyat yoldaşı sosial mediada daha sərbəst ruhlu üslubunu qoruyub saxladı və çoxları onu buna görə tənqid etdi. O, elə bil yaşadığımız dövrlərə, müharibənin getdiyinə, çoxlu itkilərin olduğuna məhəl qoymurdu. Düşünürəm ki, o, daha təmkinli davranmağa çalışıb".
Amma Paşinyanın matəm dövrü başa çatıb, seçki kampaniyası başlayıb. Hakim partiya media resurslarından və sosial mediadan siyasi mübarizə üçün məharətlə istifadə edir, - Tiqran Qriqoryan deyir. O iddia edir ki, Paşinyanın ətrafında “bütün siyasi bloqçular infrastrukturu” yetişib və ona informasiya gündəmini diktə etmək imkanı verib.
“Hakim partiyanın bütün əsas üzvləri sosial mediada, xüsusən də gənclərin sosial mediasında çox fəaldırlar”, - Qriqoryan “Instagram” və “TikTok”a istinad edərək deyir.
Politoloqun sözlərinə görə, rəy sorğularına əsasən, Paşinyanı və onun hökumətini ən az dəstəkləyən gənclərdir və hakimiyyət indi onları daha fəal şəkildə cəlb etməyə çalışır.
Bəs musiqi klipləri Ermənistanın baş nazirinin reytinqini yüksəltməyə kömək etdimi?
Qriqoryan qeyd edir ki, hələlik Paşinyanın videoları digər keçmiş sovet ölkələrində gənclər arasında daha çox ruh yüksəkliyi yaradır. Ermənistanda münasibəti dəyişmək daha çətindir, Mikael Zolyan da razılaşır, çünki Paşinyanın 7 illik hakimiyyətindən sonra artıq əksəriyyət onun haqqında öz qərarını verib.
"İnsanlar üç böyük qrupa bölünüb. Biri var ki, onu dəstəkləyir. Bəziləri onu birmənalı şəkildə dəstəkləyir, bəziləri ehtiyatla, bəziləri isə onu iki pislikdən daha kiçik hesab edir. Digər qrup isə ona nifrət edənlərdir. Onun etdiyi hər şey onlarda şiddətli nifrət doğurur. Və təbii ki, bütün bu videolar onları daha da qıcıqlandırır", - Zolyan deyir:0
“Ancaq üçüncü qrup da var ki, ya siyasətdən əl çəkib, ya da heç vaxt siyasətlə maraqlanmayıb, ya da bütün bunlardan bezib”.
Y. QACAR
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:61
Bu xəbər 26 Dekabr 2025 12:09 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















