Icma.az
close
up
RU
Plansız ALIŞ VERİŞ Bir məhsul almağa girdiyimiz marketdən niyə ƏLİDOLU ÇIXIRIQ?

Plansız ALIŞ VERİŞ Bir məhsul almağa girdiyimiz marketdən niyə ƏLİDOLU ÇIXIRIQ?

Bizim media portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

“Yenə bir məhsul almaq üçün marketə girib özümdən asılı olmadan əli dolu çıxdım”.
Bu ifadəni gündəlik həyatımızda yəqin ki, hər birimiz tez-tez istifadə edirik. Bu gün alışveriş dünyasında, marketlər və ticarət məkanları yalnız məhsul satmaqla qalmır, eyni zamanda bizim şüuraltımıza təsir etmək üçün müxtəlif üsullardan istifadə edirlər. Satınalma qərarlarımızın böyük bir hissəsi, şüuraltı təsirlər nəticəsində həyata keçir. Araşdırmalara görə, market alışverişlərinin təxminən 70%-i plandan kənar şəkildə gerçəkləşir. Ümumiyyətlə, statistik olaraq orta alıcı hər il supermarketə 221 dəfə səfər edir.
Qarşılaşdığımız reklamlar çox vaxt bizi öncədən planımızda olmayan qərarlar verməyə yönəldir. Bu reklam texnikaları, insanların ehtiyaclarını və arzularını hədəf alır, buna görə də onların qərarlarını yönləndirmək çox effektiv olur. Ancaq şüuraltı reklam yalnız marketlərdə deyil, televiziyada, sosial mediada və internetdə də sıx istifadə olunur. Təəssüf ki, bəzən şüuraltı reklamlar bizi ehtiyacımız olmayan məhsulları almağa məcbur edir və bu da iqtisadiyyatda "səhv xərcləmələrə" səbəb olur.
Bəs, hansı amillər bizə marketdə daha çox  şeyi almağa və ya səbətimizi gözlənildiyindən daha çox doldurmağa səbəb olur? Nəzərdə tutduğumuzdan və istədiyimizdən daha çox vaxt və pul xərcləməyə bizi necə təşviq edir?
Cavab sadədir: Şüuraltı reklam -  İnsanların məhsul və ya xidmətlərə qarşı qərarlarını qavrayış və hisslər vasitəsilə, şüuraltı səviyyədə yönləndirən reklam texnikalarıdır. Bu cür reklamlar, əslində bizim şüurumuzun dərinliklərinə nüfuz edir və biz onu fərqində olmadan qəbul edirik. Şüuraltı mesajlar, çox vaxt sözlərdən və şəkillərdən daha çox, rənglər, musiqi, qoxular və ya xüsusi işıqlandırma kimi qeyri-şüuri stimuli vasitəsilə ötürülür.
Həmçinin Rənglər və İşıqlandırma, musiqi və səs, qoxuların təsiri( Bəzi marketlər və mağazalar xüsusi olaraq qoxu istifadə edirlər. Məsələn, təzə çörək və ya qəhvə qoxusu, insanların həmin məhsulları almağa daha çox təşviq edər)
Sosial Təsirlər və “Bu məhsul bitəcək” qorxusu, kampaniyalar və təkliflər(Endirimlər və kampaniyalar şüuraltı olaraq bizi cəlb edir. “İki al, bir pulsuz!” və ya “Məhdud təklif” kimi etiketlər, alıcıları həmin məhsulu almağa yönəldir) kimi səbəblər də bizi daha çox məhsul almağa vadar edir.
Mövzu ilə bağlı Bizim.Media-ya danışan marketoloq Bəylər Əlizadə bildirib ki, alıcı davranışına təsir edən, onu daha çox pul xərcləməyə, daha çox məhsul istehlak etməyə təşviq edən amillər marketlərin marketinq strategiyalarının tərkib hissəsidir və hər hansısa bir qərara əsaslanır.
“Məsələn bir marketdə günlük ziyarət çox, ortalama müştəri qəbzinin dəyəri 50 AZN olduğu halda market yeni bir strategiya ilə mağazanı ziyarət edən şəxs sayını azaltmaq hesabına belə orta çekin dəyərini artıra bilər. Bunun üçün müxtəlif marketinq addımları, strategiyaları mövcuddur. Bəs alıcılara necə təsir etmək olur sualın versəniz bu siyahıya vitrinlərin mağaza daxilində düzülüşü, məhsulların vitrinlərdə düzülüşü, ətirlərdən istifadə, məhsul sıralanması, vitrinin və ya məhsulun market daxilindəki yeri, hündürlük səviyyəsi, cross kampaniyalar, xüsusi təkliflər və s. aid etmək olar”,- o deyib.
B.Əlizadənin sözlərinə görə, market əvvəlki davranışları, dataları ölçərək öz zəif olduğu nöqtələri müəyyən edir və bunun əsasında yeni addımlar atmağa başlayır: “Bu addımların kökündə dayanan ən vaciblərindən biri də məhz şüuraltında baş verən təşviqat və reklamlardır”.
Ayşən Rəhim, Bizim.Media

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az-ı izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:48
embedMənbə:https://bizim.media
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

2025-ci il bayram tətil günləri: Novruz, Ramazan və Qurban bayramı tarixləri açıqlandı

14 Mart 2025 00:31see594

Meyxanaçı Samirə yenə estetik əməliyyat etdirdi VİDEO

13 Mart 2025 01:12see245

Ağsuda Azərişıq əməkdaşını cərəyan vurub öldürdü

12 Mart 2025 10:06see120

Taksi qiymətləri artacaq?

13 Mart 2025 18:47see118

Rusiya bunu heç vaxt qəbul etməyəcək

13 Mart 2025 00:49see117

“Bu məsələyə mütləq baxılacaq” Mərdəkandakı yumruq davasına görə kimlər cəza alacaq?

12 Mart 2025 11:56see114

Hansı ərəb ölkəsi İranla ABŞ arasında vasitəçilik edir?

12 Mart 2025 18:08see113

Sakinlər bu əyləncə mərkəzindən ŞİKAYƏTÇİDİR VİDEO

12 Mart 2025 09:54see113

Azərbaycanlı tələbələr Türkiyədə təcrübə mübadiləsi keçəcəklər

12 Mart 2025 11:32see111

USAİD “təmizlik” işlərinə başladı

12 Mart 2025 11:24see111

Rusiyanın Ukraynada son sutkadakı itkiləri açıqlanıb

12 Mart 2025 10:06see111

Dövlət katibi: Avropa İttifaqı ilə Rusiyaya qarşı sanksiyalar və 300 milyardlıq aktivlərlə bağlı müzakir aparacağıq

12 Mart 2025 18:10see111

Lavrov amerikalı blogerlərə nə dedi?

12 Mart 2025 11:29see110

Səhərlər hansı qidaları yemək olmaz?

12 Mart 2025 22:27see109

İsrail ordusunda bağlama sistemi ləğv olundu

12 Mart 2025 11:29see109

Forumda iştirak etmək üçün Azərbaycana gəldilər Yenilənib

12 Mart 2025 21:29see109

Tesla özü idarə olunan avtomobillər istehsalına başlayacaq

12 Mart 2025 10:46see109

“Nilay” əməliyyat olundu KONKRET

12 Mart 2025 19:38see107

Serbiya BMT də anti Rusiya qətnaməsinə verdiyi səsi geri götürüb

12 Mart 2025 19:32see107

Doğuş verilişə gəlməsə yaxşıdır

12 Mart 2025 09:55see106
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri