Icma.az
close
up
RU
Plansız ALIŞ VERİŞ Bir məhsul almağa girdiyimiz marketdən niyə ƏLİDOLU ÇIXIRIQ?

Plansız ALIŞ VERİŞ Bir məhsul almağa girdiyimiz marketdən niyə ƏLİDOLU ÇIXIRIQ?

Bizim media portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

“Yenə bir məhsul almaq üçün marketə girib özümdən asılı olmadan əli dolu çıxdım”.
Bu ifadəni gündəlik həyatımızda yəqin ki, hər birimiz tez-tez istifadə edirik. Bu gün alışveriş dünyasında, marketlər və ticarət məkanları yalnız məhsul satmaqla qalmır, eyni zamanda bizim şüuraltımıza təsir etmək üçün müxtəlif üsullardan istifadə edirlər. Satınalma qərarlarımızın böyük bir hissəsi, şüuraltı təsirlər nəticəsində həyata keçir. Araşdırmalara görə, market alışverişlərinin təxminən 70%-i plandan kənar şəkildə gerçəkləşir. Ümumiyyətlə, statistik olaraq orta alıcı hər il supermarketə 221 dəfə səfər edir.
Qarşılaşdığımız reklamlar çox vaxt bizi öncədən planımızda olmayan qərarlar verməyə yönəldir. Bu reklam texnikaları, insanların ehtiyaclarını və arzularını hədəf alır, buna görə də onların qərarlarını yönləndirmək çox effektiv olur. Ancaq şüuraltı reklam yalnız marketlərdə deyil, televiziyada, sosial mediada və internetdə də sıx istifadə olunur. Təəssüf ki, bəzən şüuraltı reklamlar bizi ehtiyacımız olmayan məhsulları almağa məcbur edir və bu da iqtisadiyyatda "səhv xərcləmələrə" səbəb olur.
Bəs, hansı amillər bizə marketdə daha çox  şeyi almağa və ya səbətimizi gözlənildiyindən daha çox doldurmağa səbəb olur? Nəzərdə tutduğumuzdan və istədiyimizdən daha çox vaxt və pul xərcləməyə bizi necə təşviq edir?
Cavab sadədir: Şüuraltı reklam -  İnsanların məhsul və ya xidmətlərə qarşı qərarlarını qavrayış və hisslər vasitəsilə, şüuraltı səviyyədə yönləndirən reklam texnikalarıdır. Bu cür reklamlar, əslində bizim şüurumuzun dərinliklərinə nüfuz edir və biz onu fərqində olmadan qəbul edirik. Şüuraltı mesajlar, çox vaxt sözlərdən və şəkillərdən daha çox, rənglər, musiqi, qoxular və ya xüsusi işıqlandırma kimi qeyri-şüuri stimuli vasitəsilə ötürülür.
Həmçinin Rənglər və İşıqlandırma, musiqi və səs, qoxuların təsiri( Bəzi marketlər və mağazalar xüsusi olaraq qoxu istifadə edirlər. Məsələn, təzə çörək və ya qəhvə qoxusu, insanların həmin məhsulları almağa daha çox təşviq edər)
Sosial Təsirlər və “Bu məhsul bitəcək” qorxusu, kampaniyalar və təkliflər(Endirimlər və kampaniyalar şüuraltı olaraq bizi cəlb edir. “İki al, bir pulsuz!” və ya “Məhdud təklif” kimi etiketlər, alıcıları həmin məhsulu almağa yönəldir) kimi səbəblər də bizi daha çox məhsul almağa vadar edir.
Mövzu ilə bağlı Bizim.Media-ya danışan marketoloq Bəylər Əlizadə bildirib ki, alıcı davranışına təsir edən, onu daha çox pul xərcləməyə, daha çox məhsul istehlak etməyə təşviq edən amillər marketlərin marketinq strategiyalarının tərkib hissəsidir və hər hansısa bir qərara əsaslanır.
“Məsələn bir marketdə günlük ziyarət çox, ortalama müştəri qəbzinin dəyəri 50 AZN olduğu halda market yeni bir strategiya ilə mağazanı ziyarət edən şəxs sayını azaltmaq hesabına belə orta çekin dəyərini artıra bilər. Bunun üçün müxtəlif marketinq addımları, strategiyaları mövcuddur. Bəs alıcılara necə təsir etmək olur sualın versəniz bu siyahıya vitrinlərin mağaza daxilində düzülüşü, məhsulların vitrinlərdə düzülüşü, ətirlərdən istifadə, məhsul sıralanması, vitrinin və ya məhsulun market daxilindəki yeri, hündürlük səviyyəsi, cross kampaniyalar, xüsusi təkliflər və s. aid etmək olar”,- o deyib.
B.Əlizadənin sözlərinə görə, market əvvəlki davranışları, dataları ölçərək öz zəif olduğu nöqtələri müəyyən edir və bunun əsasında yeni addımlar atmağa başlayır: “Bu addımların kökündə dayanan ən vaciblərindən biri də məhz şüuraltında baş verən təşviqat və reklamlardır”.
Ayşən Rəhim, Bizim.Media

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:102
embedMənbə:https://bizim.media
archiveBu xəbər 13 Mart 2025 09:01 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

SOCAR-ın işçilərinə böyük sürpriz: 2026-cı ilin əvvəlindən maaşlar 30% artırılacaq? - FOTO

16 Noyabr 2025 13:53see9599

SOCAR maaşları 20% artırdı

16 Noyabr 2025 17:28see561

12 gün pəhrizi ilə 10 kilo arıqlamaq olar? Real təcrübə, menyu və gözlənilməyən nəticələr

15 Noyabr 2025 19:08see264

ABŞ da termonüvə bombasını uğurlu sınaqdan keçirdiyini açıqlayıb

15 Noyabr 2025 06:53see234

KİV: Ukrayna yanvarda maliyyə böhranı ilə üzləşə bilər

16 Noyabr 2025 02:43see232

Siyarto: Macarıstan “Ukrayna mafiyasının” Aİ yə daxil olmasına imkan verməyəcək

15 Noyabr 2025 20:59see195

Van der Vart: “Ronaldo şokolad olsaydı, özünü yeyərdi”

15 Noyabr 2025 03:09see167

KİV: ABŞ Qəzzanı iki hissəyə bölmək niyyətindədir

15 Noyabr 2025 04:25see160

Miri Yusiflə Aiseldən yeni layihə

15 Noyabr 2025 09:40see156

Hələ də inana bilmirəm

15 Noyabr 2025 23:29see138

2026 cı ildə dünyanın hansı bölgələrində müharibə gözlənilir?

15 Noyabr 2025 16:37see138

SOCAR da işləyənlərə ŞAD XƏBƏR: Maaşlar bu qədər artdı

16 Noyabr 2025 17:20see134

DÇ 2026 nın seçmə mərhələsinin IX turunda növbəti oyunlar keçirilib NƏTİCƏLƏR

16 Noyabr 2025 02:12see130

Astarada Eko Festival keçirilib, yerli turizm məhsulları tanıdılıb

15 Noyabr 2025 14:26see128

Politoloq: Özbəkistanın Qarabağın bərpasındakı rolu Bakı Daşkənd tərəfdaşlığının strateji dəyərini artırır

15 Noyabr 2025 15:49see127

İsrail klubunun futbolçusu 99 illik futboldan kənarlaşdırıldı

15 Noyabr 2025 14:43see127

Kombinin daha sürətli və çox isidilməsi üçün 3 sadə metod

16 Noyabr 2025 00:50see122

Premyerada gözlənilməz an: Şakiranın övladları hər kəsi heyrətləndirdi VİDEO

15 Noyabr 2025 02:07see121

Rusiyaya təzyiqim işə yarayacaq Tramp

15 Noyabr 2025 17:28see120

Avropa İttifaqının 2026 cı il üçün büdcəsi barədə razılıq əldə olunub

16 Noyabr 2025 17:59see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri