Icma.az
close
up
RU
Menu

İtaliya prezidentinin səfəri yeni əməkdaşlıq perspektivlər üçün zəmin yaradacaq

Hər gün onun ruhu ilə məsləhətləşirəm Polşanın yeni lideri

Hansı meyvələr diabet və ürək xəstəliyi riskini azaltmağa kömək edir?

Xocalı və Ağdərədə bir qrup sakin üçün kiçik bizneslər yaradılıb FOTO

Tramp Rusiyanı yenə kağız pələng adlandırdı

Türkiyə Ukrayna münaqişəsi ilə bağlı daha çox məsuliyyəti öz üzərinə götürməyə hazırdır

Qəhvə iç və daha uzun yaşa...

Qrizmannın 200 cü qolu “Qarabağ”ın daha bir rəqibinin darmadağınına səbəb olub VİDEO

UEFA ÇL: “Qalatasaray qalib gəlib, Kayrat” 5 qol buraxıb

Vətən müharibəsinin beşinci günü Azərbaycan Ordusu düşmənə zərbələr endirir

Nazir sammitdə təhsildən danışdı

Konqonun keçmiş prezidenti edam olunacaq Vətənə xəyanət ittihamı ilə

UFC çempionu Maqomed Ankalayev ağır çəkiyə nə vaxt keçəyəyini deyib

“SOCAR Tower” dünyada “İlin ən yaxşı ofis binası” seçilib

Uşaqlarda xərçəngin müalicəsində süni intellektdən istifadə olunacaq

Yevlax şəhərində piyada keçidinin inşası başa çatıb

Naxçıvanla maneəsiz nəqliyyat regionun bütün ölkələri üçün faydalı olacaq Türkiyə Milli Təhlükəsizlik Şurası

İsveçdə qeyri qanuni IPTV dən istifadəyə görə cəza tətbiqi təklif edilir

Milli Məclisin sədri CAR a işgüzar səfər edib

Dünyanın xəritəsi niyə müxtəlif ölkələrdə fərqli görünür: Hansı doğrudur?

Plansız ALIŞ VERİŞ Bir məhsul almağa girdiyimiz marketdən niyə ƏLİDOLU ÇIXIRIQ?

Plansız ALIŞ VERİŞ Bir məhsul almağa girdiyimiz marketdən niyə ƏLİDOLU ÇIXIRIQ?

Bizim media portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

“Yenə bir məhsul almaq üçün marketə girib özümdən asılı olmadan əli dolu çıxdım”.
Bu ifadəni gündəlik həyatımızda yəqin ki, hər birimiz tez-tez istifadə edirik. Bu gün alışveriş dünyasında, marketlər və ticarət məkanları yalnız məhsul satmaqla qalmır, eyni zamanda bizim şüuraltımıza təsir etmək üçün müxtəlif üsullardan istifadə edirlər. Satınalma qərarlarımızın böyük bir hissəsi, şüuraltı təsirlər nəticəsində həyata keçir. Araşdırmalara görə, market alışverişlərinin təxminən 70%-i plandan kənar şəkildə gerçəkləşir. Ümumiyyətlə, statistik olaraq orta alıcı hər il supermarketə 221 dəfə səfər edir.
Qarşılaşdığımız reklamlar çox vaxt bizi öncədən planımızda olmayan qərarlar verməyə yönəldir. Bu reklam texnikaları, insanların ehtiyaclarını və arzularını hədəf alır, buna görə də onların qərarlarını yönləndirmək çox effektiv olur. Ancaq şüuraltı reklam yalnız marketlərdə deyil, televiziyada, sosial mediada və internetdə də sıx istifadə olunur. Təəssüf ki, bəzən şüuraltı reklamlar bizi ehtiyacımız olmayan məhsulları almağa məcbur edir və bu da iqtisadiyyatda "səhv xərcləmələrə" səbəb olur.
Bəs, hansı amillər bizə marketdə daha çox  şeyi almağa və ya səbətimizi gözlənildiyindən daha çox doldurmağa səbəb olur? Nəzərdə tutduğumuzdan və istədiyimizdən daha çox vaxt və pul xərcləməyə bizi necə təşviq edir?
Cavab sadədir: Şüuraltı reklam -  İnsanların məhsul və ya xidmətlərə qarşı qərarlarını qavrayış və hisslər vasitəsilə, şüuraltı səviyyədə yönləndirən reklam texnikalarıdır. Bu cür reklamlar, əslində bizim şüurumuzun dərinliklərinə nüfuz edir və biz onu fərqində olmadan qəbul edirik. Şüuraltı mesajlar, çox vaxt sözlərdən və şəkillərdən daha çox, rənglər, musiqi, qoxular və ya xüsusi işıqlandırma kimi qeyri-şüuri stimuli vasitəsilə ötürülür.
Həmçinin Rənglər və İşıqlandırma, musiqi və səs, qoxuların təsiri( Bəzi marketlər və mağazalar xüsusi olaraq qoxu istifadə edirlər. Məsələn, təzə çörək və ya qəhvə qoxusu, insanların həmin məhsulları almağa daha çox təşviq edər)
Sosial Təsirlər və “Bu məhsul bitəcək” qorxusu, kampaniyalar və təkliflər(Endirimlər və kampaniyalar şüuraltı olaraq bizi cəlb edir. “İki al, bir pulsuz!” və ya “Məhdud təklif” kimi etiketlər, alıcıları həmin məhsulu almağa yönəldir) kimi səbəblər də bizi daha çox məhsul almağa vadar edir.
Mövzu ilə bağlı Bizim.Media-ya danışan marketoloq Bəylər Əlizadə bildirib ki, alıcı davranışına təsir edən, onu daha çox pul xərcləməyə, daha çox məhsul istehlak etməyə təşviq edən amillər marketlərin marketinq strategiyalarının tərkib hissəsidir və hər hansısa bir qərara əsaslanır.
“Məsələn bir marketdə günlük ziyarət çox, ortalama müştəri qəbzinin dəyəri 50 AZN olduğu halda market yeni bir strategiya ilə mağazanı ziyarət edən şəxs sayını azaltmaq hesabına belə orta çekin dəyərini artıra bilər. Bunun üçün müxtəlif marketinq addımları, strategiyaları mövcuddur. Bəs alıcılara necə təsir etmək olur sualın versəniz bu siyahıya vitrinlərin mağaza daxilində düzülüşü, məhsulların vitrinlərdə düzülüşü, ətirlərdən istifadə, məhsul sıralanması, vitrinin və ya məhsulun market daxilindəki yeri, hündürlük səviyyəsi, cross kampaniyalar, xüsusi təkliflər və s. aid etmək olar”,- o deyib.
B.Əlizadənin sözlərinə görə, market əvvəlki davranışları, dataları ölçərək öz zəif olduğu nöqtələri müəyyən edir və bunun əsasında yeni addımlar atmağa başlayır: “Bu addımların kökündə dayanan ən vaciblərindən biri də məhz şüuraltında baş verən təşviqat və reklamlardır”.
Ayşən Rəhim, Bizim.Media

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:99
embedMənbə:https://bizim.media
archiveBu xəbər 13 Mart 2025 09:01 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İtaliya prezidentinin səfəri yeni əməkdaşlıq perspektivlər üçün zəmin yaradacaq

01 Oktyabr 2025 18:21see243

Hər gün onun ruhu ilə məsləhətləşirəm Polşanın yeni lideri

30 Sentyabr 2025 15:06see189

Hansı meyvələr diabet və ürək xəstəliyi riskini azaltmağa kömək edir?

01 Oktyabr 2025 08:25see155

Xocalı və Ağdərədə bir qrup sakin üçün kiçik bizneslər yaradılıb FOTO

30 Sentyabr 2025 15:08see143

Tramp Rusiyanı yenə kağız pələng adlandırdı

01 Oktyabr 2025 01:12see132

Türkiyə Ukrayna münaqişəsi ilə bağlı daha çox məsuliyyəti öz üzərinə götürməyə hazırdır

30 Sentyabr 2025 22:13see127

Qəhvə iç və daha uzun yaşa...

30 Sentyabr 2025 22:16see127

Qrizmannın 200 cü qolu “Qarabağ”ın daha bir rəqibinin darmadağınına səbəb olub VİDEO

01 Oktyabr 2025 01:58see125

UEFA ÇL: “Qalatasaray qalib gəlib, Kayrat” 5 qol buraxıb

01 Oktyabr 2025 01:04see125

Vətən müharibəsinin beşinci günü Azərbaycan Ordusu düşmənə zərbələr endirir

01 Oktyabr 2025 08:31see125

Nazir sammitdə təhsildən danışdı

30 Sentyabr 2025 16:20see124

Konqonun keçmiş prezidenti edam olunacaq Vətənə xəyanət ittihamı ilə

01 Oktyabr 2025 01:08see124

UFC çempionu Maqomed Ankalayev ağır çəkiyə nə vaxt keçəyəyini deyib

02 Oktyabr 2025 04:18see124

“SOCAR Tower” dünyada “İlin ən yaxşı ofis binası” seçilib

02 Oktyabr 2025 04:35see124

Uşaqlarda xərçəngin müalicəsində süni intellektdən istifadə olunacaq

01 Oktyabr 2025 02:54see119

Yevlax şəhərində piyada keçidinin inşası başa çatıb

30 Sentyabr 2025 15:33see117

Naxçıvanla maneəsiz nəqliyyat regionun bütün ölkələri üçün faydalı olacaq Türkiyə Milli Təhlükəsizlik Şurası

30 Sentyabr 2025 22:37see116

İsveçdə qeyri qanuni IPTV dən istifadəyə görə cəza tətbiqi təklif edilir

01 Oktyabr 2025 02:51see116

Milli Məclisin sədri CAR a işgüzar səfər edib

01 Oktyabr 2025 10:31see116

Dünyanın xəritəsi niyə müxtəlif ölkələrdə fərqli görünür: Hansı doğrudur?

02 Oktyabr 2025 00:24see116
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri