Icma.az
close
up
RU
Populyar səhər yeməyi xərçəng riskini artıra bilər

Populyar səhər yeməyi xərçəng riskini artıra bilər

Icma.az bildirir, Lent az saytına əsaslanaraq.

Şirin qarğıdalı dənələri (səhər yeməyi üçün şirin “xlopiyalar”) milyonlarla insanın sevimli səhər yeməyi, sağlamlıq üçün təhlükəli ola bilər. Araşdırma göstərib ki, ultraemal olunmuş qidalar (UPF) xərçəng riskini 12% artırır.

Lent.az bununla bağlı məlumatları təqdim edir:

Bacon və sosiskaların ciddi xəstəliklər, o cümlədən xərçənglə əlaqəsi uzun illərdir məlumdur. Lakin məlum olub ki, daha “zərərsiz” hesab edilən səhər yeməyi variantı şirin qarğıdalı dənələri də az təhlükəli deyil. Şirin “xlopiyalar” həm uşaqlar, həm də böyüklər arasında məşhur olsa da, onların tərkibi çox vaxt boya maddələri, şirinləşdiricilər, qatılaşdırıcılar və konservantlarla zəngindir. Bu məhsullar sənaye üsulu ilə hazırlanır və təbii qidanı imitasiya edir.

ABŞ Xəstəliklərə Nəzarət və Qarşısının Alınması Mərkəzinin (CDC) məlumatına görə, amerikalıların gündəlik kalorisinin yarısından çoxu məhz UPF-dən gəlir. Uşaqlar və yeniyetmələrdə bu göstərici üçdə iki təşkil edir. BMJ jurnalında dərc edilmiş britaniyalı alimlərin yeni araşdırması göstərib ki, ultraemal olunmuş qidaların istehlakında hər 10%-lik artım:

ümumi xərçəng riskini 12%,

döş xərçəngi riskini isə 11% artırır.

Ən güclü əlaqə məhz UPF-lərlə (o cümlədən şirin “xlopiyalar”) zəngin qidalanma və döş xərçəngi arasında aşkar edilib. Tədqiqat 8 ildən çox davam edib və 100 mindən çox yetkin insanı əhatə edib. İştirakçılar mütəmadi olaraq qidalanma vərdişlərini bildiriblər və tibbi müayinələrdən keçiblər. Bu müddətdə 2200-dən çox yeni xərçəng hadisəsi qeydə alınıb, o cümlədən 739-u döş xərçəngi olub.

Alimlər bildirirlər ki, “balanslı səhər yeməyinin bir hissəsi” kimi reklam edilən məhsullar belə, gizli sağlamlıq riskləri daşıya bilər. Mütəxəssislər ultraemal olunmuş qidaların istifadəsini minimuma endirməyi, təzə və təbii qidalara üstünlük verməyi tövsiyə edirlər.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:159
embedMənbə:https://lent.az
archiveBu xəbər 16 Avqust 2025 11:49 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see309

Lənkəranlı gənclər Slovakiyaya təhsil turuna yola salınıb

06 İyun 2026 13:20see240

Naxçıvanda kanalda boğulan Elmir tanınmış dirijorun oğlu imiş FOTO

07 İyun 2026 14:39see213

Nişanından bir ay keçməmiş həbs olundu

06 İyun 2026 21:50see198

NATO nun beş ölkəsi Latviyada HHM təlimləri keçirib

06 İyun 2026 21:29see187

Kəpəz futbolçu seçimi etdi FOTOLAR

06 İyun 2026 21:00see186

Şimşək, yağış, dolu

06 İyun 2026 17:13see184

Hacı Nuran: Bu il maşınını nümayiş etdirmək istəyən hər kəs festivala qoşulub

06 İyun 2026 18:12see180

“İcbari sığorta bürosu”nun beynəlxalq uğuru

06 İyun 2026 14:51see174

Bakıda plan dəyişir: Söküntülər bu əraziləri əhatə edəcək

06 İyun 2026 18:53see171

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

06 İyun 2026 19:55see167

II Liqa üçün pley off oyununun vaxtı məlum oldu

06 İyun 2026 21:34see166

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

06 İyun 2026 20:55see162

Sosial şəbəkələrdə yayılan görüntülər insanları təşvişə saldı VİDEO

06 İyun 2026 21:03see159

Hansı qidalar diabetin qarşısını almağa kömək edir...

06 İyun 2026 21:35see159

Macarıstanla bank əməkdaşlığı

06 İyun 2026 14:51see155

Azərbaycanın ABŞ a ixracı 15 faizdən çox artıb

06 İyun 2026 21:41see154

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

08 İyun 2026 02:03see153

Media sənayesində əhəmiyyətli dəyişikliklər gözlənilir...

07 İyun 2026 20:55see150

Ərdoğan: Sıfır Tullantı Hərəkatı sayəsində Türkiyə iqtisadiyyatına 365 milyard lirə töhfə verilib

07 İyun 2026 19:45see145
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri