“” portalı və “8110” Çağrı mərkəzinin fəaliyyətə başlamasından 4 il ötür AZƏRTAC
Icma.az xəbər verir, Azertag saytına əsaslanaraq.
Bakı, 8 yanvar, AZƏRTAC
2021-ci il yanvarın 8-də “YAŞAT” Fondunun “yashat.gov.az” portalı istifadəyə verilib. Həmin tarixdə, həmçinin Fondun 8110 Çağrı Mərkəzi fəaliyyətə başlayıb.
Bu günə qədər Çağrı mərkəzinə 242 mindən çox vətəndaş zəngi daxil olub, şəhidlərimizin ailə üzvlərinin və yaralıların ümumilikdə 66 mindən çox müraciəti qeydiyyata alınaraq aidiyyəti üzrə yönləndirilib. Bunların 40 minə qədəri şəhidlərimizin ailə üzvlərinin, 26 mindən çoxu isə yaralılarımızın müraciətləridir.
Bu barədə AZƏRTAC-a Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən məlumat verilib.
Xatırladaq ki, “8110” Çağrı mərkəzinə zənglər tam ödənişsizdir.
“YAŞAT” Fondu Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2020-ci il 8 dekabr tarixli Fərmanına əsasən yaradılıb. Fond Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün müdafiəsi ilə əlaqədar əlilliyi müəyyən olunmuş hərbi qulluqçuların və şəhid olmuş şəxslərin ailələrinin üzvlərinin sosial müdafiəsi sahəsində dövlət tərəfindən həyata keçirilən tədbirlərə əlavə dəstək verilməsi üçün şəffaf, səmərəli və əlçatan platformanın formalaşdırılması məqsədilə yaradılıb.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:97
Bu xəbər 08 Yanvar 2025 15:06 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















