Icma.az
close
up
RU
Menu

Aviasiya sektorunda baqaj sistemləri ilə bağlı problemlər həll olunur

Yağışlı Bakı yollarında son vəziyyət SİYAHI

Bakı aeroportundan 70 dən çox istiqamətə uçuşlar həyata keçirilir

Nazir: Azərbaycandan Ermənistana yüklərin Gürcüstan dəmir yolları ilə tranzit qiyməti nisbətən yüksəkdir

İsrail Trampın sülh planının ikinci mərhələsinə bu şərtlə razıdır

Xarici ticarət: ixrac və idxal azalır

“Avromed Company” MMC nin baş ofisində media nümayəndələri üçün Bakı şəhərinin tibbi tarixinin formalaşma mərhələlərinə həsr olunmuş təqdimat keçirilib

Vizada dəyişiklik: Seçim artıq təsadüfi olmayacaq

Xəbərdarlıq edildi: 55 dərəcə şaxtaya hazırlaşın

Avtomobil almaq istəyənlər üçün VACİB XƏBƏR Gələn ildən bu qədər bahalaşacaq

İmkanı olmayanlara pulsuz mal qara verilməsi ilə bağlı AÇIQLAMA

Türkiyə MN: Ukrayna Rusiya arasında davam edən münaqişə PUA istifadəsinin artmasına səbəb olub

Türkiyədə tanınmış şəxslər saxlanıldı Terror təşkilatına kömək edirmişlər... FOTO

Səhifələrin sayı deyil, alınan həzz önəmlidir: Mütaliənin gizli sirri

AZIR indeksinin kəskin dəyişkənliyinə yol verilməyəcək, uçot dərəcəsinə yaxın hərəkətinə xüsusi diqqət yetiriləcəkdir

Qarderobunuzu necə təşkil etmək olar: Atılacaq əşyalar...

İran ayətullahı “anti Azərbaycan xoru”nda

Ukrayna üçün səylərimizi davam etdirəcəyik Makron

Mərkəzi Bank 2026 cı il pul siyasətini bu tarixlərdə nəzərdən keçirəcək

İlhamə Quliyeva müsahibə verdi və ağladı

Qars İğdır Naxçıvan dəmir yolu “yaşıl” gələcəyə qapı

Qars İğdır Naxçıvan dəmir yolu “yaşıl” gələcəyə qapı

Icma.az xəbər verir, Xalq qazeti saytına əsaslanaraq.

Son illərdə dünyada gedən siyasi-iqtisadi proseslər nəqliyyat marşurutlarının yeni istiqamətlərini də müəyyənləşdirir. Dünyanın mühüm nəqliyyat-ticarət xətlərindən sayılan və uzunluğu 4250 kilometr dəmir yolu xətlərindən və 500 kilometr dəniz yolundan ibarət olan Orta Dəhliz də Şərqdən Qərbə uzanan mühüm logistik istiqamətlərdən biri kimi diqqət mərkəzindədir. İdeyası 2014-cü ilin fevral ayında Azərbaycan, Qazaxıstan və Gürcüstanın müvafiq strukturlarının iştirakı ilə irəli sürülən və Uzaq Çindən Türkiyəyə və Avropa ölkələrinə, eləcə də əks istiqamətdə yük axınının artırılmasını gerçəkləşdirən Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (Orta Dəhliz) region ölkələrinin ticarət-iqtisadi əlaqələrinin səmərəliliyinin yüksəldilməsində böyük rol oynayır. 

Sonradan Ukrayna, Polşa və Rumıniyanın da qoşulduğu bu marşurutun əsas açar nöqtələrindən birini də Azərbaycan və onun Türkiyəyə birbaşa quru yolla çıxışını təmin edən Naxçıvan Muxtar Respublikası təşkil edir. Artıq real fəaliyyət sahəsinə çevrilmiş Orta Dəhlizin funksionallığının artırılması istiqamətində mühüm işlər görülür. Bu işlərin tərkib hissəsi kimi diqqəti cəlb edən layihələrdən biri də Türkiyəni Naxçıvanla birləşdirən Qars-İgdır-Naxçıvan dəmiryol xəttində işlərin intensivləşdirilməsdir. 

Adıçəkilən dəmiryol xətti 224 kilometr təşkil edir. Layihəyə əsasən, dəmiryol xətti boyunca uzunluğu 638 metr olan 10 körpü, 5,5 kilometr uzunluğunda 144 yeraltı keçid tikiləcək. Təbii-coğrafi mövqeyinə görə, layihənin keçdiyi ərazilərin relyefi müəyyən çətinliklər yaratsa da, dəmiryol xəttinin 5 ilə tamamlanması qarşıya mühüm vəzifə kimi qoyulub. 

Qars-İğdır-Naxçıvan dəmir yolu layihəsi muxtar respublikada bir çox sahələrin inkişafına da yeni imkanlar açacaq. Hər şeydən əvvəl Ordubaddan Sədərəyin Vəlidağ stansiyasınadək uzanan 177 kilometrlik dəmir yol xəttinin yenidən qurulmasına şərait yaradacaq. Bu dəmiryol infrastrukturunun yenilənməsi bölgədə mühüm dəyişikliklərin baş verməsinə səbəb olacaq. 

Hamımıza məlumdur ki, muxtar respublikada Araz çayı boyunca uzanan dəmiryol xəttinin istifadəyə verilməsindən bir əsrdən çox zaman keçir. Sovetlər Birliyi dövründə və müstəqillik illərində bu xətt üzərində cari təmir işləri aparılsa da, sözügedən dəmir yolu müasir logistikanın tələblərinə cavab vermir. Qarsdan Naxçıvana uzanan yeni dəmir yol xəttində isə qatarların 160 kilometr sürətlə hərəkət etməsi nəzərdə tutulub. Buna görə də muxtar respublika ərazisində müasir dəmiryol stansiyalarının qurulması, anbar və logistika daşımalarında avtomatlaşdırılmış texnoloji vasitələrin, süni intellekt dəstəkli mütərəqqi idarəetmənin tətbiqi bölgənin nəqliyyat və ticarət infrastrukturuna öz müsbət təsirini göstərəcək, əhali məşğulluğunun təmin olunmasına yeni töhfələr verəcək. 

Burada diqqətçəkən əsas məqamlardan biri də odur ki, müasir dəmir yolları yüklərin daha rahat və ucuz tariflər əsasında daşınmasına, sərnişinlərin isə daha sürətli, rahat və təhlükəsiz mənzilbaşına çatmasına şərait yaratmaqla bərabər, həm də ekoloji təmiz və “yaşıl” logistika əsasında işləyən quru nəqliyyat növüdür. Dəmir yollarında dayanıqlığın ən mühüm cəhəti emissiyaların azaldılması və enerji səmərəliyidir. Statistikaya görə, dəmiryol nəqliyyatı qlobal karbon qazı emissiyasının sadəcə 1 faizini təşkil edir və buna görə də digər nəqliyyat növləri ilə müqayisədə daha səmərəlidir. Azərbaycanda isə ümumi enerji istehlakının cəmi 1,12 faizi dəmir yolu nəqliyyatının payına düşür ki, bu sahədə istilik effekti yaradan qazların emissiyası 0,5 faizdən az təşkil edir. Buna görə də hazırda Azərbaycanda qarşıda duran mühüm vəzifələrdən biri ölkədə neytral karbon dəmiryol nəqliyyat sistemi qurmaqdır. 

Səbuhi HƏSƏNOV 
XQ-nin Naxçıvan müxbiri

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:96
embedMənbə:https://xalqqazeti.az
archiveBu xəbər 24 İyun 2025 10:46 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Aviasiya sektorunda baqaj sistemləri ilə bağlı problemlər həll olunur

25 Dekabr 2025 16:01see205

Yağışlı Bakı yollarında son vəziyyət SİYAHI

25 Dekabr 2025 08:36see201

Bakı aeroportundan 70 dən çox istiqamətə uçuşlar həyata keçirilir

26 Dekabr 2025 10:31see185

Nazir: Azərbaycandan Ermənistana yüklərin Gürcüstan dəmir yolları ilə tranzit qiyməti nisbətən yüksəkdir

25 Dekabr 2025 17:55see178

İsrail Trampın sülh planının ikinci mərhələsinə bu şərtlə razıdır

25 Dekabr 2025 05:45see172

Xarici ticarət: ixrac və idxal azalır

24 Dekabr 2025 23:42see166

“Avromed Company” MMC nin baş ofisində media nümayəndələri üçün Bakı şəhərinin tibbi tarixinin formalaşma mərhələlərinə həsr olunmuş təqdimat keçirilib

24 Dekabr 2025 20:16see159

Vizada dəyişiklik: Seçim artıq təsadüfi olmayacaq

24 Dekabr 2025 15:45see157

Xəbərdarlıq edildi: 55 dərəcə şaxtaya hazırlaşın

25 Dekabr 2025 01:15see157

Avtomobil almaq istəyənlər üçün VACİB XƏBƏR Gələn ildən bu qədər bahalaşacaq

24 Dekabr 2025 19:20see152

İmkanı olmayanlara pulsuz mal qara verilməsi ilə bağlı AÇIQLAMA

25 Dekabr 2025 04:48see151

Türkiyə MN: Ukrayna Rusiya arasında davam edən münaqişə PUA istifadəsinin artmasına səbəb olub

25 Dekabr 2025 13:26see150

Türkiyədə tanınmış şəxslər saxlanıldı Terror təşkilatına kömək edirmişlər... FOTO

25 Dekabr 2025 13:26see145

Səhifələrin sayı deyil, alınan həzz önəmlidir: Mütaliənin gizli sirri

25 Dekabr 2025 06:29see143

AZIR indeksinin kəskin dəyişkənliyinə yol verilməyəcək, uçot dərəcəsinə yaxın hərəkətinə xüsusi diqqət yetiriləcəkdir

25 Dekabr 2025 07:09see141

Qarderobunuzu necə təşkil etmək olar: Atılacaq əşyalar...

25 Dekabr 2025 01:01see141

İran ayətullahı “anti Azərbaycan xoru”nda

24 Dekabr 2025 16:35see141

Ukrayna üçün səylərimizi davam etdirəcəyik Makron

25 Dekabr 2025 01:15see139

Mərkəzi Bank 2026 cı il pul siyasətini bu tarixlərdə nəzərdən keçirəcək

25 Dekabr 2025 09:35see139

İlhamə Quliyeva müsahibə verdi və ağladı

26 Dekabr 2025 05:07see135
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri