“Səhər basabas, axşam yorğunluq” Metroda vəziyyət nəzarətdən çıxır?
Icma.az bildirir, News24 portalına istinadən.
Bakı metrosunda artan sərnişin sıxlığı ictimai nəqliyyatdan istifadə edənlərin narazılığına səbəb olur. Səhər və axşam saatlarında vaqonlara minmək çətinləşir, platformalarda növbələr yaranır. Xüsusilə “28 May”, “Memar Əcəmi”, “Koroğlu”, “20 Yanvar” və yeni xəttə aid stansiyalarda vəziyyət daha gərgin olur.
Əgər əvvəllər sıxlıq əsasən pik saatlarda müşahidə edilirdisə, indi metro qatarları günün müxtəlif vaxtlarında da dolu hərəkət edir. Səhər işə və dərsə tələsənlər, axşam isə evə qayıdanlar demək olar ki, eyni mənzərə ilə qarşılaşırlar — basabas, nəfəs darlığı və yorğunluq.
Paytaxt sakinləri bu vəziyyətin nə vaxtsa düzələcəyinə ümid edirlər, xüsusilə də son qiymət artımlarından sonra xidmət keyfiyyətinin yüksəlməsini gözləyirlər.
Bəs sərnişin axınının optimallaşdırılması üçün hansı addımlar atılır?
Mövzu ilə bağlı News24.az-a danışan nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Aslan Əsədov bildirib ki, metroda sıxlıq təkcə “Metropoliten”in deyil, ümumilikdə cəmiyyətin problemi sayılmalıdır:
“İnterval nə qədər azaldılsa da, əsas məsələ sərnişin sıxlığıdır. İlk növbədə, bu sıxlığın səbəblərini araşdırmaq lazımdır ki, metro sayının artımından başqa, sıxlığa hansı amillər təsir göstərir”.
Ekspertin sözlərinə görə, əlavə metrostansiyaların inşası və stansiya çıxışlarının sayının artırılması sıxlığın azalmasına kömək edə bilər:
“Yeni stansiyaların tikintisi və çıxışların çoxaldılması insanların metrodan daha tez çıxmasına şərait yaradar. Burada kimisə günahlandırmaq doğru deyil, əsas məsələ sıxlığın səbəbini dəqiq müəyyən edib, onun həlli üçün kompleks tədbirlər görməkdir”.
“Bakı Metropoliteni” QSC-dən isə sorğumuza verilən cavabda bildirilib ki, Bakı metropoliteni sərnişinlərin təhlükəsizliyini və rahatlığını təmin etmək üçün bütün resurslarını maksimum dərəcədə səfərbər edir:
“Xüsusilə də cari ilin sentyabrın 15-dən ilk dəfə olaraq 34 cüt/saat prinsipi ilə hərəkət qrafikinin tətbiqinə başlanılıb. Bununla da iş günlərinin pik saatlarında qatarlar arasındakı interval 1 dəqiqə 45 saniyəyə (Yaşıl və Qırmızı xətlərin müstəqil sahələrində 3,5 dəqiqəyə) qədər azaldılıb. Bu, mövcud texniki imkanlar çərçivəsində tətbiq olunan ən qısa intervaldır”.
Məlumata görə, səhər saatlarında (08:00–09:00) bir qatar sərnişinsiz şəkildə metropolitenin ən çox sərnişin daşıyan “Koroğlu” stansiyasına yönləndirilir.
“Eyni vaxtda Yaşıl xətt üzrə "Memar Əcəmi" stansiyasında iki qatar geri qaytarılmaqla, səhər saatlarında sərnişin sıxlığı ilə seçilən "20 Yanvar" stansiyasında tənzimləmə işləri aparılır. Bundan əlavə, günorta saatlarında "Nərimanov" deposundan "28 May"a, eləcə də" Memar Əcəmi"dən "Elmlər Akademiyası" stansiyasına qədər sərnişinsiz hərəkət edən qatarlar yönləndirilir. Bu tədbirlər pik saatlarda texniki baxımdan mümkün olan ən optimal tənzimləməni həyata keçirməyə imkan verir”.
Qurumdan o da bildirilib ki, pik saatlarda sərnişin axını daha gur olan stansiyalarda sərnişinlərin qatarlara daha rahat minməsi və platforma boyunca bərabər paylanması üçün əlavə əməkdaşlar cəlb olunur.
“Günün müəyyən vaxtlarında "28 May" və "Elmlər Akademiyası" kimi pilon tipli stansiyalarda ön və arxa vaqonlara doğru bərabər paylanmanı təmin etmək məqsədilə əlavə işçi qüvvəsi də səfərbər edilir. Bununla yanaşı, sərnişinlərin də məsuliyyəti böyükdür. Onlardan bərabər paylanmaya diqqət yetirmələri və stansiya əməkdaşlarının çağırışlarına əməl etmələri xahiş olunur”.
Xeyrənsə Piriyeva


