Icma.az
close
up
RU
Sosial mediada effektiv reklamın SİRRİ

Sosial mediada effektiv reklamın SİRRİ

Icma.az bildirir, Redaktor.az portalına istinadən.

Reklam artıq sadəcə məhsul tanıtmaq deyil, izləyicinin həyatına toxunmaq sənətidir. 

Bəs sosial mediada izləyicinin qəlbinə yol tapmaq üçün reklam necə olmalıdır?

Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlama verən marketinq üzrə mütəxəssis Vüsalə Tağıyeva bildirdi ki, reklam olduğunu hiss etdirmədən insanda “buna ehtiyacım var” hissini oyadan reklam effektiv reklamdır:

"Düşünün ki, yaxın bir dostunuz sizə deyir: “Bax, mən bunu sınadım, çox yaxşıdır, sən də al”. Bu zaman siz onu (reklamı) gördükdə “mənə nəsə satmaq istəyirlər” deyil, “tam da istədiyim bu idi” hissini yaşayırsınız. Hamımız bilirik ki, reklam soyuq və robotik olmamalıdır. Orada bir az bədən dili, bir az yumor, bəlkə də nostalgiya olmalıdır – yəni həyatın özü kimi. Düşünürəm ki, insan bir şeyi əsasən iki halda uzun müddət unutmur, hətta qarşısına çıxan hər kəsə bundan danışmaq istəyir: həmin nəsnə ya onu çox ağladanda, ya da güldürəndə. Hisslər pik nöqtədə olanda yadda qalır. Sosial mediada da eyni prinsip işləyir. Paylaşım hissə toxunmursa, sadəcə göz önündən keçib gedir. Amma bir hekayədə izləyici öz hekayəsi ilə ortaq “ağrı nöqtələri”ni görə və hiss edə bilirsə, bax, o zaman sən onun qəlbinə toxunursan. O zaman reklam artıq reklam olmur, bir hekayəyə və ya təcrübəyə çevrilir. Bütün hallarda ən əsası, alqoritmlərə yox, özə fokuslanmaqdır. Yəni “bu paylaşım daha çox baxılacaqmı?” sualından əvvəl “bu paylaşım hansı hisslərə toxunur və mənə geridönüş gətirəcəkmi?” sualını verməliyik. Çünki alqoritmlər dəyişir, amma hisslər daimidir. Və hər zaman dediyim kimi, hisslər şablondur. Qısası, effektiv reklam sadəcə satmır, ilk öncə hiss etdirir. İnsanlar sadəcə müştərin olaraq qalmır, hətta sənin hekayənin bir parçasına çevrilirsə, demək, effektiv reklamın ən yaxşısını etmisən".

Mütəxəssis sosial şəbəkələrdə reklam xarakterli paylaşımlarda nələrə diqqət edilməli olduğunu da qeyd etdi:

"Bundan öncə qeyd etdiklərimizi də nəzərə alaraq deyə bilərik ki, sosial şəbəkədə reklam paylaşanda ilk qayda budur: unutma ki, sosial media istifadəçisi orada nəyisə almaq üçün deyil, dincəlmək, gülmək, nəsə öyrənmək üçün gəzişərkən sən (yəni reklam verən brend, şirkət və ya şəxs) onun qarşısına çıxırsan. Bu halda reklam da bu axına uyğun 'qonaq' kimi gəlməlidir – səmimi, faydalı və diqqətçəkici. İlk saniyələr önəmlidir. Maraqlı bir sual, real həyatın içindən bir səhnə və ya tanış bir hiss... Məsələn: “Siz də axşam evə yorğun dönürsünüz?” kimi bir cümlə insanı öz gündəliyi ilə üz-üzə qoyur. Artıq o, səni dinləməyə hazırdır. Bundan sonra sadəcə məhsulu vizual olaraq göstərmək yox, onun istifadəçinin həyatındakı təsirini vurğulamaq daha effektiv olur. Müştəri məhsulu almır – rahatlıq alır, vaxt qazanır, estetik zövq yaşayır və s. Reklam bunu hiss etdirməlidir. Məsələn, bir paylaşıma belə başlayırsan: “Səhər 5 dəqiqədə hazır olmaq istəyən analar üçün…” – bunu görən analar (həmin məhsulun real müştəri namizədləri) artıq ilk cümlədə özlərini orada görür və avtomatik səninlə bağ qururlar".

V.Tağıyeva əlavə etdi ki, göz yormayan, brendə uyğun və emosional vizuallar reklamın təsirini qat-qat artırır:

"Sən yazırsan ki, "biz keyfiyyətliyik", amma şəkil bulanıqdırsa, sözlər gücünü itirir. Və nəhayət, çağırış, marketinq dili ilə desək, CTA (call to action): “Linkə keç”, “DM yaz”, “Sifariş et” – sadə, aydın və istiqamətverici olmalıdır. Çünki bəzən izləyici bir paylaşımı bəyənir, amma sonra nə edəcəyini bilmədiyi üçün hərəkətsiz qalır. Qısacası, reklam paylaşmaq – “al, bax, endirim var” demək deyil; bu, izləyicinin gündəlik rutininə, təbii ehtiyaclarına incə şəkildə toxunmaq, onun həyatında kiçik də olsa bir anı və ya hissi onunla paylaşmaqdır".

Nuriyyə NATİQQIZI

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:38
embedMənbə:https://redaktor.az
archiveBu xəbər 01 İyul 2025 19:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Tramp çox ehtiyatlı davranır

15 Avqust 2025 20:52see314

STM Trampın vasitəçiliyi ilə Prezident İlham Əliyev və Ermənistan baş naziri arasında keçirilən görüşlə bağlı sorğu keçirib

16 Avqust 2025 09:55see218

Müğənni Rəqsanə İsmayılova həbs edildi

17 Avqust 2025 02:19see184

Bu 7 əlaməti ciddiyə alın İnfarktın xəbərçisi...

16 Avqust 2025 08:53see135

Alimlərdən YENİLİK: Daxili səsi deşifrə edən beyin çipi yaradılır

16 Avqust 2025 07:32see131

Şərurlu İsfəndiyarın maşınlarına həbs qoyuldu, borcu var FOTO

15 Avqust 2025 21:12see127

Litva Prezidenti Rusiyaya qarşı təzyiqləri artırmağa çağırıb

17 Avqust 2025 05:16see126

Bakı, Qubadlı və İmişlidə ağaclar qanunsuz kəsilib

15 Avqust 2025 21:27see125

Vaşinqtonda bitib, Tehranda başlayan Zəngəzur davası

16 Avqust 2025 14:02see124

Bu küçədə aləm bir birinə dəyir: Nişan quraşdırmaq yaddan çıxıb VİDEO

15 Avqust 2025 22:16see124

Günəşdə dəlik böyüməyə başlayıb: 24 saat ərzində təxminən 50 faiz artıb

16 Avqust 2025 06:34see123

Türkiyə Prezidentindən Tramp Putin görüşünə münasibət

16 Avqust 2025 19:56see122

Ayda saatlarla davam edən zəlzələlər baş verir: NASA hərəkətə keçdi

17 Avqust 2025 06:44see121

Nazirlik məşhur şirkəti buna görə cərimələdi

17 Avqust 2025 00:21see120

İki strateji B 2 bombardmançı təyyarəsi Alyaskaya göndərildi KONKRET

15 Avqust 2025 21:59see119

“Turan Tovuz” və “Neftçi” üçün də marafon başlayır!

16 Avqust 2025 17:02see119

Sabunçuda 3 otaqlı ev yandı

16 Avqust 2025 17:13see119

Kurban Berdiyev: “İlk oyun həmişə ağır olur”

16 Avqust 2025 19:46see118

Çelsi Bayerin müdafiəçisini transfer etmək istəyir

16 Avqust 2025 23:49see118

Kanalizasiya suları Bakının məşhur çimərliyinə axır VİDEO

16 Avqust 2025 19:36see117
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri