Icma.az
close
up
RU
Menu

İtaliya prezidentinin səfəri yeni əməkdaşlıq perspektivlər üçün zəmin yaradacaq

Hansı meyvələr diabet və ürək xəstəliyi riskini azaltmağa kömək edir?

Qalatasaray Liverpul a qalib gəldi ÇL də nəticələr

Tramp Rusiyanı yenə kağız pələng adlandırdı

Qrizmannın 200 cü qolu “Qarabağ”ın daha bir rəqibinin darmadağınına səbəb olub VİDEO

Masdar: İlk panelin quraşdırılması Biləsuvar GES layihəsi üçün mühüm mərhələdir

Vətən müharibəsinin beşinci günü Azərbaycan Ordusu düşmənə zərbələr endirir

UEFA ÇL: “Qalatasaray qalib gəlib, Kayrat” 5 qol buraxıb

Konqonun keçmiş prezidenti edam olunacaq Vətənə xəyanət ittihamı ilə

UFC çempionu Maqomed Ankalayev ağır çəkiyə nə vaxt keçəyəyini deyib

“SOCAR Tower” dünyada “İlin ən yaxşı ofis binası” seçilib

İlham Əliyev: Təbii resurslar hələ o demək deyil ki, bu ölkələr uzunmüddətli dayanıqlı inkişafa malik olacaqlar

Uşaqlarda xərçəngin müalicəsində süni intellektdən istifadə olunacaq

“Azərbaycan təsviri sənəti: klassikadan postmodernizmə” İncəsənət Muzeyində yeni ekspozisiya

Taciri toyda zəhərlədilər

Naxçıvanla maneəsiz nəqliyyat regionun bütün ölkələri üçün faydalı olacaq Türkiyə Milli Təhlükəsizlik Şurası

Milli Məclisin sədri CAR a işgüzar səfər edib

Dünyanın xəritəsi niyə müxtəlif ölkələrdə fərqli görünür: Hansı doğrudur?

İsveçdə qeyri qanuni IPTV dən istifadəyə görə cəza tətbiqi təklif edilir

UEFA Çempionlar Liqası: Barselona uduzdu, Yuventus heç heçə etdi

Sosial mediada effektiv reklamın SİRRİ

Sosial mediada effektiv reklamın SİRRİ

Icma.az bildirir, Redaktor.az portalına istinadən.

Reklam artıq sadəcə məhsul tanıtmaq deyil, izləyicinin həyatına toxunmaq sənətidir. 

Bəs sosial mediada izləyicinin qəlbinə yol tapmaq üçün reklam necə olmalıdır?

Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlama verən marketinq üzrə mütəxəssis Vüsalə Tağıyeva bildirdi ki, reklam olduğunu hiss etdirmədən insanda “buna ehtiyacım var” hissini oyadan reklam effektiv reklamdır:

"Düşünün ki, yaxın bir dostunuz sizə deyir: “Bax, mən bunu sınadım, çox yaxşıdır, sən də al”. Bu zaman siz onu (reklamı) gördükdə “mənə nəsə satmaq istəyirlər” deyil, “tam da istədiyim bu idi” hissini yaşayırsınız. Hamımız bilirik ki, reklam soyuq və robotik olmamalıdır. Orada bir az bədən dili, bir az yumor, bəlkə də nostalgiya olmalıdır – yəni həyatın özü kimi. Düşünürəm ki, insan bir şeyi əsasən iki halda uzun müddət unutmur, hətta qarşısına çıxan hər kəsə bundan danışmaq istəyir: həmin nəsnə ya onu çox ağladanda, ya da güldürəndə. Hisslər pik nöqtədə olanda yadda qalır. Sosial mediada da eyni prinsip işləyir. Paylaşım hissə toxunmursa, sadəcə göz önündən keçib gedir. Amma bir hekayədə izləyici öz hekayəsi ilə ortaq “ağrı nöqtələri”ni görə və hiss edə bilirsə, bax, o zaman sən onun qəlbinə toxunursan. O zaman reklam artıq reklam olmur, bir hekayəyə və ya təcrübəyə çevrilir. Bütün hallarda ən əsası, alqoritmlərə yox, özə fokuslanmaqdır. Yəni “bu paylaşım daha çox baxılacaqmı?” sualından əvvəl “bu paylaşım hansı hisslərə toxunur və mənə geridönüş gətirəcəkmi?” sualını verməliyik. Çünki alqoritmlər dəyişir, amma hisslər daimidir. Və hər zaman dediyim kimi, hisslər şablondur. Qısası, effektiv reklam sadəcə satmır, ilk öncə hiss etdirir. İnsanlar sadəcə müştərin olaraq qalmır, hətta sənin hekayənin bir parçasına çevrilirsə, demək, effektiv reklamın ən yaxşısını etmisən".

Mütəxəssis sosial şəbəkələrdə reklam xarakterli paylaşımlarda nələrə diqqət edilməli olduğunu da qeyd etdi:

"Bundan öncə qeyd etdiklərimizi də nəzərə alaraq deyə bilərik ki, sosial şəbəkədə reklam paylaşanda ilk qayda budur: unutma ki, sosial media istifadəçisi orada nəyisə almaq üçün deyil, dincəlmək, gülmək, nəsə öyrənmək üçün gəzişərkən sən (yəni reklam verən brend, şirkət və ya şəxs) onun qarşısına çıxırsan. Bu halda reklam da bu axına uyğun 'qonaq' kimi gəlməlidir – səmimi, faydalı və diqqətçəkici. İlk saniyələr önəmlidir. Maraqlı bir sual, real həyatın içindən bir səhnə və ya tanış bir hiss... Məsələn: “Siz də axşam evə yorğun dönürsünüz?” kimi bir cümlə insanı öz gündəliyi ilə üz-üzə qoyur. Artıq o, səni dinləməyə hazırdır. Bundan sonra sadəcə məhsulu vizual olaraq göstərmək yox, onun istifadəçinin həyatındakı təsirini vurğulamaq daha effektiv olur. Müştəri məhsulu almır – rahatlıq alır, vaxt qazanır, estetik zövq yaşayır və s. Reklam bunu hiss etdirməlidir. Məsələn, bir paylaşıma belə başlayırsan: “Səhər 5 dəqiqədə hazır olmaq istəyən analar üçün…” – bunu görən analar (həmin məhsulun real müştəri namizədləri) artıq ilk cümlədə özlərini orada görür və avtomatik səninlə bağ qururlar".

V.Tağıyeva əlavə etdi ki, göz yormayan, brendə uyğun və emosional vizuallar reklamın təsirini qat-qat artırır:

"Sən yazırsan ki, "biz keyfiyyətliyik", amma şəkil bulanıqdırsa, sözlər gücünü itirir. Və nəhayət, çağırış, marketinq dili ilə desək, CTA (call to action): “Linkə keç”, “DM yaz”, “Sifariş et” – sadə, aydın və istiqamətverici olmalıdır. Çünki bəzən izləyici bir paylaşımı bəyənir, amma sonra nə edəcəyini bilmədiyi üçün hərəkətsiz qalır. Qısacası, reklam paylaşmaq – “al, bax, endirim var” demək deyil; bu, izləyicinin gündəlik rutininə, təbii ehtiyaclarına incə şəkildə toxunmaq, onun həyatında kiçik də olsa bir anı və ya hissi onunla paylaşmaqdır".

Nuriyyə NATİQQIZI

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:46
embedMənbə:https://redaktor.az
archiveBu xəbər 01 İyul 2025 19:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İtaliya prezidentinin səfəri yeni əməkdaşlıq perspektivlər üçün zəmin yaradacaq

01 Oktyabr 2025 18:21see258

Hansı meyvələr diabet və ürək xəstəliyi riskini azaltmağa kömək edir?

01 Oktyabr 2025 08:25see157

Qalatasaray Liverpul a qalib gəldi ÇL də nəticələr

01 Oktyabr 2025 01:04see144

Tramp Rusiyanı yenə kağız pələng adlandırdı

01 Oktyabr 2025 01:12see133

Qrizmannın 200 cü qolu “Qarabağ”ın daha bir rəqibinin darmadağınına səbəb olub VİDEO

01 Oktyabr 2025 01:58see131

Masdar: İlk panelin quraşdırılması Biləsuvar GES layihəsi üçün mühüm mərhələdir

02 Oktyabr 2025 14:55see130

Vətən müharibəsinin beşinci günü Azərbaycan Ordusu düşmənə zərbələr endirir

01 Oktyabr 2025 08:31see129

UEFA ÇL: “Qalatasaray qalib gəlib, Kayrat” 5 qol buraxıb

01 Oktyabr 2025 01:04see126

Konqonun keçmiş prezidenti edam olunacaq Vətənə xəyanət ittihamı ilə

01 Oktyabr 2025 01:08see125

UFC çempionu Maqomed Ankalayev ağır çəkiyə nə vaxt keçəyəyini deyib

02 Oktyabr 2025 04:18see125

“SOCAR Tower” dünyada “İlin ən yaxşı ofis binası” seçilib

02 Oktyabr 2025 04:35see124

İlham Əliyev: Təbii resurslar hələ o demək deyil ki, bu ölkələr uzunmüddətli dayanıqlı inkişafa malik olacaqlar

01 Oktyabr 2025 16:35see122

Uşaqlarda xərçəngin müalicəsində süni intellektdən istifadə olunacaq

01 Oktyabr 2025 02:54see120

“Azərbaycan təsviri sənəti: klassikadan postmodernizmə” İncəsənət Muzeyində yeni ekspozisiya

01 Oktyabr 2025 11:38see120

Taciri toyda zəhərlədilər

01 Oktyabr 2025 11:46see119

Naxçıvanla maneəsiz nəqliyyat regionun bütün ölkələri üçün faydalı olacaq Türkiyə Milli Təhlükəsizlik Şurası

30 Sentyabr 2025 22:37see119

Milli Məclisin sədri CAR a işgüzar səfər edib

01 Oktyabr 2025 10:31see118

Dünyanın xəritəsi niyə müxtəlif ölkələrdə fərqli görünür: Hansı doğrudur?

02 Oktyabr 2025 00:24see118

İsveçdə qeyri qanuni IPTV dən istifadəyə görə cəza tətbiqi təklif edilir

01 Oktyabr 2025 02:51see117

UEFA Çempionlar Liqası: Barselona uduzdu, Yuventus heç heçə etdi

02 Oktyabr 2025 01:25see117
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri