Sosial mediada papulyarlaşan çay dünyada qıtlaşdı
Icma.az, Sherg.az saytına istinadən bildirir.
Yaponiyanın yaşıl çay növü olan matçanın dünyada tədarükü sosial mediada populyarlığına görə azalıb.
Teleqraf xəbər verir ki, tiktokda çayın dadı və faydaları barədə çoxlu paylaşımlardan sonra bu çay Yaponiyanın hüdudlarını aşıb və dünyada da papulyarlaşmağa başlayıb.
Matça yaşıl çay yarpaqlarından hazırlanmış narın tozdur. Ənənəvi olaraq qaynar suda dəmlənir. Son illərdə qəhvəxana və restoranlarda əsas məhsula çevrilib. Lattelərdən tutmuş desertlərə qədər hər şeyə əlavə edilir. Bu yaxınlarda isə matça kartof çipslərindən tutmuş əl losyonuna qədər geniş çeşiddə qida və gözəllik məhsullarına əlavə edilməyə başlayıb.
Hətta hazırda pudra istehsalında da istifadəsinə başlanılıb. Artıq Yapoiyada çay tədarükünü çatdırmaq mümkün deyil və dükanlarda adambaşına ancaq bir paket bu çaydan almaq olar.
Çayın pərakəndə və topdansatış şirkəti olan matcha.com-un baş direktoru Andre Fasciolanın sözlərinə görə, Yaponiyadakı isti hava dalğası səbəbindən məhsul ötən illə müqayisədə 20 faiz azalıb. Eyni zamanda, şirkət "görünməmiş tələbat"la üzləşib - həm topdan, həm də pərakəndə tələbat sayəsində satışlar son dörd ildə 940 faiz artıb.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:98
Bu xəbər 30 İyul 2025 18:58 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















