Icma.az
close
up
RU
Süd və qatıq insanda kabus yaradır ARAŞDIRMA

Süd və qatıq insanda kabus yaradır ARAŞDIRMA

Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumat verir.

Alimlər aşkar ediblər ki, çox süd məhsulları yemək yuxunu poza, insanda kabus yarada bilər.

Tədqiqatçılar 1000-dən çox tələbə arasında onların yuxu keyfiyyəti, yemək vərdişləri və ikisi arasında hər hansı bir əlaqə haqqında sorğu keçirdilər və kabuslar və laktoza dözümsüzlüyü arasında güclü əlaqə tapıblar. Ola bilsin ki, gecələr mədə ağrısı insanların yuxusuna təsir edir.

“Cebheinfo.az” xəbər verir ki, “Psixologiyada sərhədlər” jurnalında yazılır: 

"Bu yeni tapıntılar qida həssaslığı olan insanların yemək vərdişlərinin dəyişdirilməsinin kabusları aradan qaldırmağa kömək edə biləcəyini göstərir. Onlar həmçinin insanların niyə tez-tez pis yuxular üçün süd məhsullarını günahlandırdığını izah edə bilər". 

Tədqiqatçılar MacEwan Universitetinin 1082 tələbəsi arasında sorğu keçiriblər. Onlara yuxunun vaxtı və keyfiyyəti, yuxular və kabuslar, müxtəlif yuxu növləri ilə müxtəlif qidalar arasında əlaqələr haqqında sual verilib.

Onlar, həmçinin iştirakçılardan psixi - fiziki sağlamlığı ilə qida əlaqəsi barədə soruşublar. Respondentlərin təxminən üçdə biri müntəzəm kabuslar gördüklərini bildirib. Qadınlar yuxularını daha çox xatırlayır və pis yuxu və kabuslardan şikayətlənirdilər və kişilərdən demək olar ki, iki dəfə çox qida dözümsüzlüyü və ya allergiyadan şikayətləniblər.

İştirakçıların təxminən 40% -i gec yeməyin və ya müəyyən qidaları yeməyin yuxularına təsirinə inandıqlarını söyləyib. Təxminən 25% müəyyən qidaların yuxularını pisləşdirdiyini deyib. Daha az sağlam qida qəbul edən insanlar pis yuxular görməyə daha çox meyilli idilər və onları daha az xatırlayıblar.

Pis yuxuda yeməkləri günahlandıran iştirakçıların əksəriyyəti şirniyyatların, ədviyyatlı qidaların və ya süd məhsullarının günahkar olduğunu deyiblər. Respondentlərin yalnız nisbətən kiçik bir hissəsi - 5,5%-i  yediklərinin yuxuya təsir etdiyinə inanırdılar. Lakin bu insanların çoxu şirniyyat və ya süd məhsullarının yuxularını daha narahat və ya qəribə etdiyini düşünürlər

Ola bilsin ki, süd məhsullarından istifadə mədə-bağırsaq narahatlığına səbəb olur və nəticədə yaranan narahatlıq insanların yuxusuna, onların istirahətinin keyfiyyətinə təsir edir.

Xəzər
“Cebheinfo.az”

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:58
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 02 İyul 2025 14:52 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see359

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see238

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see220

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see213

DURSUN HƏSƏNOV QƏFİL VƏFAT EDİB: Tanınmış şəxsin qardaşıdır FOTO

12 İyun 2026 15:55see199

“Qeyri neft ixracı 8,1% artaraq 3,6 milyard dollara çatıb”

12 İyun 2026 12:16see193

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see193

Elvin Cəfərquliyev üçün Qarabağ klubuna rəsmi təklif gəlməyib

12 İyun 2026 12:15see187

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see184

İbrahimoviç DÇ 2026 da azarkeşlik etdiyi komandanın adını dedi Mənim köküm o ölkədəndir

13 İyun 2026 14:02see183

Emiliano Martines dünya çempionatında Argentinaya kömək edə biləcək

12 İyun 2026 12:17see181

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see176

Brayton Tottenhem in müdafiəçisi üçün 30 milyon təklif etdi

12 İyun 2026 19:11see175

Kanada məşhur futbolçunu ölkəyə buraxmadı Zorlama ilə ittiham olunur

12 İyun 2026 22:33see170

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see169

Pensiya alanlara şad xəbər NAZİRLİK AÇIQLADI

12 İyun 2026 12:14see167

Dövlət büdcəsi xərclərinin 40% i sosialyönlüdür

12 İyun 2026 12:15see164

Paşinyanın qələbəsindən sonra: Siyasi eyforiya və təzyiqlər

12 İyun 2026 12:16see162

Ən yaxşı babalar hansı tarixdə doğulanlardır?

12 İyun 2026 21:12see160

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see158
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri