Icma.az
close
up
RU
Menu

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

Hindistan Putin səfəri zamanı Rusiya ilə böyük silah müqaviləsi bağlamağa hazırlaşır

Avro və rubl bahalaşdı, dollar isə... YENİ MƏZƏNNƏ

Naxçıvanda yeni təyin olunmuş səhiyyə nazirinin müavini kollektivə təqdim edildi (FOTO)

Uşaqlarla bağlı statistika açıqlandı: 138 azyaşlı…

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

Qazancımızın neçə faizi ərzağa gedir?

“Netanyahu üçün “siyasi əfv“ oyunu: İsraili sarsıdan qərar yaxınlaşır“ “Walla“ nəşri

İİV in qarşısının alınması, müalicəsi barədə həkimlə maraqlı MÜSAHİBƏ

Aida Balayeva baş nazirin müavini təyin edildi Qazaxıstanda

Azərbaycandakı QİÇS li xəstələrin sayı: 30% i isə qadınlardır

2025 ci il kifayət qədər uğurlu oldu

Səlahiyyətli şəxs sakinlərdən yığılan pulları mənimsədi İsmayıllıda qalmaqal VİDEO

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

Tramp İsraillə Suriya arasında dialoqun vacibliyini bəyan edib

ChatGPT də problem yarandı

Hikmət Hacıyevin Brüsseldən verdiyi ƏSAS MESAJLAR

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

Bu gün Türkiyə Superliqasında İstanbul derbisi keçiriləcək

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

Sülhə doğru addım Zəngəzurdan keçir

Sülhə doğru addım Zəngəzurdan keçir

Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumat yayır.

Azərbaycan və Ermənistan arasında nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin açıla bilər.

Bununla bağlı Ermənistan hökumətinin son günlər verdiyi bəyanatlar tərəflərin artıq razılaşmaya yaxın olduğunu göstərir. Dörd ildir Zəngəzur dəhlizinin açılmasına icazə verməyən Ermənistanın mövqeyini dəyişməsi Bakı və İrəvan arasında sülhün əldə edilməsi istiqamətində ciddi irəliləyiş yaratmış olar. Lakin söhbətin hansı marşrutlardan getdiyi danışıqlar predmeti kimi məxfi saxlanılır. 

Azərbaycan ilk növbədə, Şərqi Zəngəzurla Naxçıvan MR arasında hərəkəti təmin edəcək dəmir və avtomobil yolunun açılmasını tələb edir. Ermənistan isə Zəngəzur dəhlizninin açılmasından yayınmaq üçün alternativ variant kimi “Sülh kəsişməsi” layihəsini təklif edir. Ona görə də tərəflərin hansı variant üzərində razılığa gəldiyi barədə sual yaranır.

Ermənistan hakimiyyəti Azərbaycanla aparılan qarşılıqlı yazışmalar əsasında ortaq mövqeyə gəlindiyini iddia edir. Ancaq Baş nazir Nikol Paşinyanın Ermənistan parlamentində çıxışından aydın olur ki, bu barədə razılaşmanın əldə olunmasına oktyabrın 25-də Azərbaycan Prezidenti ilə Kazan şəhərində keçirdiyi görüş müsbət təsir göstərib. 

“İrəvan Bakıya nəqliyyat marşrutlarının işləməsi ilə bağlı təkliflər göndərib”,- deyə Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyan parlamentdə bildirib. O deyib ki, Ermənistan və Azərbaycan regional kommunikasiyaların açılması ilə bağlı qarşılıqlı məqbul qərara yaxındırlar:

“Görünür ki, regional kommunikasiyaların açılması məsələsində tamamilə qarşılıqlı məqbul ola biləcək həll yolu tapa bilərik. İrəvan bu yaxınlarda Bakının sülh müqaviləsi layihəsi ilə bağlı son təkliflər paketinə cavab verib. Söhbət hələ razılaşdırılmamış qalan iki bənd üzrə təkliflərdən gedir”. 

“Biz bu təklifi Azərbaycana yazılı şəkildə çatdırdıq”, - deyən Nikol Paşinyan onun məzmununu açıqlamayıb. Ermənistanın xarici işlər naziri Ararat Mirzoyan Paşinyanın haqqında danışdığı təkliflərin detallarını gizlətməyib.

Onun sözlərinə görə, Ermənistan və Azərbaycan dəmir yolu xəttinin blokdan açılması və istismarı ilə bağlı intensiv danışıqlar aparır. Lakin XİN rəhbəri bu danışıqlarda hansı rəsmilərin iştirak etdiyini deməyib. Ermənistan mediasının yazdığına görə, hər iki ölkənin baş nazirlərinin müavinləri səviyyəsində də nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin bərpası müzakirə obyektidir. 

Belə ki, Azərbaycan və Ermənistan arasında sərhədlərin delimitasiyası və demarkasiyasına dair komissiyaların rəhbərlərinin keçirdiyi sonuncu görüşdə Şahin Mustafayev və Mher Qriqoryan nəqliyyatın blokdan açılması məsələsini müzakirə ediblər. Hətta Ararat Mirzoyan bu məsələnin Azərbaycan və Ermənistan baş nazirlərin müavinlərinin rəhbərliyi ilə müzakirə ediləcəyini istisna etməyib.

Xatırladaq ki, noyabrın əvvəlində rəsmi İrəvan “Sülh kəsişməsi” layihəsinə uyğun yolların açılması layihəsini nəzərdə tutan təkliflər paketini Bakıya göndərdiyini bildirmişdi. 

Məlum oldu ki, sülh sazişinin mətni ilə bağlı 11-ci təkliflər paketi də məhz nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin açılmasını nəzərdə tutub. Baş nazir Paşinyanın, Ermənistanın Dövlət Gəlirləri Komitəsinin sədri Rüstəm Badasyanın və xarici işlər nazirinin müavini Paruyr Hovannisyanın ardıcıl açıqlamalarından sonra rəsmi İrəvanın Bakıya “Sülh kəsişməsi” layihəsini dəstəkləməyi, Azərbaycanla Ermənistan arasında, o cümlədən Naxçıvan MR-na və əks istiqamətdə daşınan yüklərə görə sadələşdirilmiş qaydada gömrük rüsumlarının tutulmasını təklif etdiyi aydınlaşdı. 

Həmçinin Paşinyan hökuməti Ermənistan ərazisindən keçən nəqliyyat-kommunikasiya marşrutlarının təhlükəsizliyinin rəsmi İrəvan tərəfindən təmin olunmasını istəyir. Azərbaycan daha çox 2020-ci il 10 noyabr üçtərəfli Bəyanatının 9-cu bəndinə uyğun olaraq, Zəngəzur dəhlizinin açılmasında maraqlıdır. Çünki Zəngəzur dəhlizi Azərbaycanın qərb hissəsi ilə Naxçıvan MR arasında Birinci Qarabağ müharibəsi zamanı kəsilmiş quru əlaqəsinin bərpa olunmasına dair öhdəlikdən ibarətdir. 

“Sülh kəsişməsi” isə Ermənistanın region dövlətləri ilə, o cümlədən Azərbaycan, Türkiyə, İran və Gürcüstan vasitəsilə üçüncü ölkələrlə nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin qurulmasını, yəni dünya bazarlarına çıxışı nəzərdə tutur. Lakin Zəngəzurdan keçən dəmir yolu və avtomobil yolları açılmasa, digər istiqamətlərdə bu şəbəkənin reallaşmasından danışmaq mümkün deyil.

Belə olan halda Azərbaycanın qərb hissəsi ilə Naxçıvan MR arasında əlaqəni təmin etmək mümkün olmayacaq. Son vaxtlar Türkiyə-Ermənistan-Azərbaycan müstəvisində qapalı danışıqların intensivləşdiyini nəzərə alsaq, nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin qurulması istiqamətində razılaşmanın məhz Ankaranın vasitəçiliyi ilə əldə olunduğu ehtimalı artır. Ermənistan XİN rəhbərinin Türkiyə ilə nəqliyyat əlaqələrinin qurulması üçün Qars-Gümrü dəmir yolunda qiymətləndirmə işlərinin aparıldığını deməsi prosesdə Ankaranın iştirak etdiyinə dair ehtimalları təsdiqləyir. 

Ararat Mirzoyanın açıqlaması Azərbaycanın ilk növbədə, Naxçıvan MR ilə dəmir yolunun açılması tələbini irəli sürdüyünü, Ermənistanın da bununla razılaşdığını deməyə əsas verir. Çünki Zəngəzurdan keçən dəmir və avtomobil yolları açılmasa, digər istiqamətlərdə bu şəbəkənin reallaşması mümkün olmayacaq. Ermənistan imtina edəcəyi təqdirdə, Türkiyə də nəqliyyat əlaqələrinin yenidən qurulmasına dəstək verməyəcək.

Çünki Arazdəyən-Arpaçay-İrəvan dəmir yolu xətti vasitəsilə Türkiyəyə çıxış əldə etmək üçün Horadiz-Mehri-Arazdəyən-Ordubad marşrutu açılmalıdır. Ankaranın dəstəyini geri çəkməsi “Sülh kəsişməsi” layihəsinin iflası deməkdir. Ona görə də Ermənistan ilk növbədə, Horadiz-Mehri-Arazdəyən-Ordubad dəmir yolunun açılmasına razılıq verməlidir. Bu yolun bərpası üçün 200 milyon dollar tələb olunur. 

İkinci mübahisəli məqam Azərbaycan qərb hissəsi Naxçıvan MR arasında daşınan mallara sadələşdirilmiş gömrük rüsumlarının tətbiqi ilə bağlıdır. Azərbaycan 1920-ci ildə Zəngəzur vilayətinin qanunsuz olaraq Ermənistana verilməsindən sonra ikiyə bölünmüş ərazisinin digər hissəsi ilə yükdaşımalara görə Ermənistana hər hansı rüsum ödəməməlidir. Bu qayda yalnız üçüncü dövlətin mallarına aid edilə bilər. 

Üçüncü vacib və ən mübahisəli məsələ sözügedən marşrut üzrə hərəkət edəcək nəqliyyat vasitələrinin və vətəndaşların təhlükəsizliyinin təmini ilə bağlıdır. 10 noyabr Bəyanatına əsasən, Zəngəzur dəhlizinin təhlükəsizliyini Rusiya FTX-nin sərhəd qoşunları təmin etməlidir. Görünür, Ermənistan tərəfi Rusiyanı prosesdən kənarlaşdırmaq və təşəbbüsü ələ almaq üçün Azərbaycana kompromis variant təklif edib. Yəni, Ermənistan “Sülh kəsişməsi” layihəsi çərçivəsində Naxçıvanla Azərbaycanın qərb hissəsi arasında bütün növ nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrini açır. Əvəzində isə Azərbaycan bu marşrutun dəhliz deyil, yol adlanmasına razılıq verir.

Mirzoyanın açıqlaması birinci mərhələdə dəmir yolunun açılacağını deməyə əsas verir. Eyni zamanda, təxmin etmək olar ki, Paşinyan hökuməti Azərbaycana yolların təhlükəsizliyini Ermənistanın qorumasını təklif edib. Lakin iki ölkə arasında nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin açılmasına dair yeganə sənəd 10 noyabr Bəyanatıdır. Həmin sənəddə “Sülh kəsişməsi” barədə hər hansı razılaşma yoxdur. Üstəlik, Ermənistan Dəmir Yollarının konsessiya idarəçiliyi Rusiyaya məxsusdur.

Ona görə də bu məsələyə Rusiyanın etiraz edəcəyi şübhə doğurmur. Əgər Bakı və İrəvan nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin bərpasına dair razılığa gəlsələr, o halda yeni müqavilə də imzalaya bilərlər. Bu anlaşma Azərbaycan və Ermənistan arasında imzalanacaq çərçivə sülh sazişində də öz əksini tapa bilər. Bütün bunlara baxmayaraq, Ermənistanın Azərbaycan və Türkiyə ilə əsas problemi həll etmədən nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrinin açılmasına dair istənilən razılaşmanın münasibətlərin normallaşmasına səbəb olacağı inandırıcı görünmür. Söhbət Ermənistan konstitusiyasında Azərbaycana və Türkiyəyə qarşı ərazi iddialarının ləğvinin vacibliyindən gedir. Əks təqdirdə, bütün razılaşmalar və müqavilələr kosmetik xarakter daşıyacaq. 

Müşfiq Abdulla
"Cebheinfo.az"

Bizi Telegramda izləyin

Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:132
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 17 Noyabr 2024 14:00 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

02 Dekabr 2025 16:57see204

Hindistan Putin səfəri zamanı Rusiya ilə böyük silah müqaviləsi bağlamağa hazırlaşır

01 Dekabr 2025 14:03see182

Avro və rubl bahalaşdı, dollar isə... YENİ MƏZƏNNƏ

01 Dekabr 2025 09:31see177

Naxçıvanda yeni təyin olunmuş səhiyyə nazirinin müavini kollektivə təqdim edildi (FOTO)

01 Dekabr 2025 21:20see169

Uşaqlarla bağlı statistika açıqlandı: 138 azyaşlı…

01 Dekabr 2025 19:31see163

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

02 Dekabr 2025 23:53see162

Qazancımızın neçə faizi ərzağa gedir?

01 Dekabr 2025 08:31see161

“Netanyahu üçün “siyasi əfv“ oyunu: İsraili sarsıdan qərar yaxınlaşır“ “Walla“ nəşri

01 Dekabr 2025 21:53see159

İİV in qarşısının alınması, müalicəsi barədə həkimlə maraqlı MÜSAHİBƏ

01 Dekabr 2025 09:59see147

Aida Balayeva baş nazirin müavini təyin edildi Qazaxıstanda

01 Dekabr 2025 09:49see143

Azərbaycandakı QİÇS li xəstələrin sayı: 30% i isə qadınlardır

01 Dekabr 2025 09:54see140

2025 ci il kifayət qədər uğurlu oldu

01 Dekabr 2025 08:36see139

Səlahiyyətli şəxs sakinlərdən yığılan pulları mənimsədi İsmayıllıda qalmaqal VİDEO

01 Dekabr 2025 09:09see134

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

02 Dekabr 2025 08:15see133

Tramp İsraillə Suriya arasında dialoqun vacibliyini bəyan edib

01 Dekabr 2025 21:40see132

ChatGPT də problem yarandı

03 Dekabr 2025 00:36see131

Hikmət Hacıyevin Brüsseldən verdiyi ƏSAS MESAJLAR

01 Dekabr 2025 23:50see128

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

03 Dekabr 2025 00:53see128

Bu gün Türkiyə Superliqasında İstanbul derbisi keçiriləcək

01 Dekabr 2025 09:52see128

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

02 Dekabr 2025 21:45see123
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri