Taksi sürücüləri narazılıq edir “Bir neçə saniyəyə görə cərimə olunuruq”
Sfera.az saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Bakıda taksi sürücüləri ictimai nəqliyyata ayrılmış xüsusi zolaqlarda tətbiq olunan cərimələrlə bağlı narazılıq edirlər. Onların sözlərinə görə, sərnişin götürmək və ya düşürmək məqsədilə avtobus zolaqlarında cəmi bir neçə saniyəlik dayandıqları halda belə, inzibati məsuliyyətə cəlb olunurlar. Xüsusilə səhər və axşam saatlarında, avtobusların intensiv hərəkəti zamanı bu zolaqlarda dayanmağın mümkünsüz olduğunu bildirən sürücülər, bunun həm onların qazancına, həm də sərnişin məmnuniyyətinə mənfi təsir etdiyini vurğulayırlar.
Sürücülərin narazılığı həm də sərnişinlər arasında çaşqınlıq və narahatlıq doğurur. Çünki onlar da bəzən işə tələsdiklərindən və ya qısa məsafələrə gedərkən taksiyə üstünlük verirlər. Lakin taksilərin qanuni şəkildə sərnişin götürmək üçün avtobus zolaqlarında qısa müddətlik belə dayana bilməməsi, bu xidmətdən effektiv istifadəni çətinləşdirir.
Məsələ ilə bağlı Sfera.az-a açıqlama verən nəqliyyat üzrə ekspert Aslan Əsədovun fikrincə, taksilərin avtobus zolaqlarından istifadə etməsi dünya praktikasında geniş yayılmış bir yanaşmadır:
“Taksilər də ictimai nəqliyyatın bir növü sayılır. Bu, dünya praktikasında da var. Cənub-Şərqi Asiya ölkələrində və ya bəzi inkişaf etmiş ölkələrdə avtobusla sərnişindaşımanı təmin etmək çətin olduğu üçün taksilər daha əlçatan, rahat və sürətli ictimai nəqliyyat vasitəsi kimi fəaliyyət göstərir. Azərbaycanda isə əsasən avtobus nəqliyyatı ön plandadır. Bu səbəbdən də avtobus zolaqları və mübadilə mərkəzlərinin yaradılması bu nəqliyyat növünü önə çıxarır”.
Ekspert qeyd edir ki, Azərbaycanda da taksi xidməti “qapıdan-qapıya” prinsipi ilə fəaliyyət göstərdiyi üçün sərnişinlərin bir çox halda köməyinə çatır:
“Qiymət fərqli olsa da, insanlar rahatlıq və sürətə görə tez-tez taksidən istifadə etməyə üstünlük verirlər. Bu isə taksilərin də ümumi ictimai nəqliyyat sisteminin bir hissəsi olduğunu göstərir”.
Mütəxəssisin fikrincə, bu sahədə qaydaların optimallaşdırılması həm sərnişinlərin rahatlığını artırar, həm də taksi sürücülərinin qanuni çərçivədə fəaliyyətini asanlaşdırar:
“Məsələn, müəyyən saatlarda və ya xüsusi nişanlarla qeyd olunmuş ərazilərdə taksilərə qısa müddətli dayanmağa icazə verilməsi ictimai nəqliyyatın işinə mane olmadan problemi qismən həll edə bilər.
Eyni zamanda, ekspert bu kimi məsələlərin şəhər nəqliyyatı siyasətində balanslı şəkildə həll edilməli olduğunu düşünür. Taksilərlə bağlı qaydaların ictimai nəqliyyata maneə yaratmadan optimallaşdırılması üçün dünya təcrübəsindən faydalanmaq və yerli reallıqlara uyğun çevik yanaşma tətbiq etmək zəruridir".
Bəsti Rəfizadə
Sfera.az


