Titianın yağlı boya tablosunun altında gizli bir portret aşkarlandı
Qaynarinfo-dan alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir Titianın yağlı boya tablosunun altında gizli bir portret aşkarlandı.
Araşdırmaçılar Cənubi Kiprdə Renessans dövrünün məşhur rəssamı Titianın 1570-ci ildə çəkdiyi yağlı boya tablosunun altında əsrlər boyu gizli qalmış bir portreti aşkar ediblər.
Qaynarinfo CNN-ə istinadən xəbər verir ki, bu mühüm kəşf sənət dünyasında böyük marağa səbəb olub.
İntibah dövrü və ya renessans (yenidən doğulma, dirçəlmə) Avropa tarixinin XV və XVI əsrlərini əhatə edən, Orta əsrlərdən müasirliyə keçid dövrüdür. O son orta əsrlər dövrü böhranından sonra baş vermişdir və böyük sosial dəyişikliklərlə səciyyələnir. Standart dövrləşdirməyə əlavə olaraq uzun renessans dövrü fikrini dəstəkləyənlər bu dövrün XIV əsrdə başlayıb, XVII əsrdə sonlandığını irəli sürürlər. Ənənəvi baxış renessansın daha çox erkən müasir aspektlərinə yönələrək onun keçmişdən bir qırılma olduğunu iddia etsə də, bu gün tarixçilərin əksəriyyəti bu dövrü orta əsrlər aspektindən dəyərləndirərək, renessansın orta əsrlərin davamı olduğunu düşünür
Yeni tapılan əsərin hələ kimliyi müəyyənləşdirilməmiş, incə bığlı bir kişini təsvir edir. Şəxs, əlində lələk qələm tutaraq bir yığın kağız və ya kitabın yanında dayanıb. Bu portret Titianın sonradan üzərinə çəkdiyi və İsanın tikanlı tacla təsvir edildiyi səhnədən tamamilə fərqli bir görüntü təqdim edir.

"Ecce Homo" tablosu və onun altında gizlənən sirr
Titianın tamamlanmış əsəri "Ecce Homo" (İnsana baxın) İsanın çarmıxa çəkilməzdən əvvəl, Pontius Pilatusun yanında mühakimə olunduğu anı təsvir edir. Əsrlər boyu sənətsevərlər tərəfindən diqqətlə tədqiq edilən bu tablo, aparılan son araşdırmalar nəticəsində yeni bir sirri açıb.
Kipr İnstitutunun (CyI) alimləri, əsəri konservasiya məqsədilə araşdırarkən mikroskop altında fərqli piqmentlərin mövcudluğunu aşkar ediblər. Bu fərqliliklər, zamanla rəsmin səthində əmələ gələn çatlaqlar vasitəsilə görünən olub.
İnstitutun APAC adlı tədqiqat qrupu invaziv olmayan analitik metodlardan istifadə edərək, tablo altında gizlənmiş portreti tamamilə üzə çıxarmağa nail olub. Xüsusi görüntüləmə texnologiyaları sayəsində tablonun altında gizli qalan təsvir aydın şəkildə görünə bilib.
Mütəxəssislər rentgen görüntülərindən istifadə edərək kişinin yağlı boya portretini bərpa ediblər. APAC direktoru və sənət tarixçisi professor Nikolas Bakirtzis bu portretin açıq şəkildə bir bankirə, vəkilə və ya müəyyən bir peşə sahəsində ixtisaslaşmış bir şəxsə aid olduğunu bildirib.
Sərgi 10 marta qədər davam edəcək
Titianın tablosu və onun altında gizlənmiş portretin nümayiş olunduğu sərgi yanvar ayının sonunda Cənubi Kiprin Limassol şəhərində başlayıb və 10 mart tarixinə qədər davam edəcək. Bu tədbir sənətsevərlərə həm "Ecce Homo" tablosunu, həm də onun altında gizli qalan portreti birlikdə görmək fürsəti yaradır.
1488-ci ildə Tiziano Veçellio adı ilə dünyaya gələn Titian, Venesiya məktəbinin ən görkəmli nümayəndələrindən biri idi. O, 1576-cı ildə vəfat edənə qədər yüzlərlə əsər yaradıb və yalnız istedadlı deyil, eyni zamanda çox məhsuldar bir sənətçi olub.
Tədqiqatçılar Titianın bəzi tamamlanmamış işlərində kətanlardan təkrar istifadə etdiyini bilirdilər. Lakin bu konkret nümunədə o, əvvəlki portreti baş-ayaq çevirərək üzərinə "Ecce Homo" səhnəsini çəkmişdi. Belə bir praktika həmin dövrdə bir çox rəssamlar arasında yayılmış texnika olsa da, bu kəşfin xüsusi nadirliyi vurğulanır.
Professor Bakirtzis "Başqa bir rəsmdə əvvəlki bir kompozisiyanın üzərinə birbaşa yeni bir təsvir çəkildiyini göstərə biləcəyimiz bir nümunə varmı, bilmirəm" deyərək bu tapıntının nə qədər unikal olduğunu qeyd edib.
Hz. İsa detallarında gizli izlər
Tədqiqatçılar hesab edirlər ki, Titian yeni çəkdiyi rəsmdə İsanın bağlı əllərini təsvir edərkən əvvəlki portrenin bəzi xətlərindən istifadə edib. Professor Bakirtzis, rəssamın əvvəlki portretdəki kişinin çənə xəttini İsanın əllərini bağlayan kəndirlərin ana xətləri kimi işlədiyini düşünür. Bu detal Titianın yaradıcılığını və sənətkarlığını nümayiş etdirən vacib bir nümunədir.
Son olaraq, Bakirtzis bu kəşflə bağlı fikirlərini belə yekunlaşdırıb: "Bu, əmin əllərdən çıxmış bir əsərdir. Lider, yəni Titianın öz işi... Məhz buna görə də 'Ecce Homo'nun bu versiyası onun sənətini yaşadan bir nümunədir".
Aydın

