Uşaqlarda məktəbə sevgini bu cür yaradın
Icma.az, Lent az portalına istinadən məlumat yayır.
Tətildən sonra bir çox uşaqlar məktəbə qayıtmaq istəmirlər. Bu halda təkidlər və təzyiq əvəzinə, səbəbləri anlamaq, fərqli yanaşmalar sınamaq daha faydalıdır.
Bu barədə Lent.az xarici mediaya istinadən xəbər verir.
Uşağa danışmaq imkanı verin, açıq suallar ünvanlayın: “Sənə ən çox nə xoş deyil?”, “Nə daha çətin görünür?”. Onun narahatlıqlarını eşidəndə, ümumi istəksizliklə deyil, konkret səbəblərlə işləyə biləcəksiniz. Bəzən sadəcə onun hisslərini qəbul etmək (“Başa düşürəm ki, istirahətlə vidalaşmaq çətindir”) gərginliyi azaltmaq üçün kifayət edir.
İkinci taktika məktəbin xoş tərəflərinə yönəlməkdir. Uşağa dostlarını, sevimli məşğələlərini, onu gözləyən maraqlı hadisələri xatırladın, amma bunu israrla yox, sanki söhbət arasında edin.
Məktəblə bağlı kiçik xoş “yadigarlar” yaradın: ilk günlərdə xüsusi səhər yeməyi və ya yeni dəftər-qələm seçmək. Bu, mənfi duyğulardan diqqəti pozitiv gözləntiyə yönəldəcək.
Üçüncü taktika birgə planlama və rejimə qayıdışdır. Əmr vermək əvəzinə uşağı prosesə cəlb edin: “Gəlin, daha asan oyanmaq üçün necə edə biləcəyimizi düşünək?”, “Axşam hansı çantanı yığaq?”.
Məktəb başlamazdan bir həftə əvvəl rejimə tədricən qayıdış (daha tez yatmaq, günü strukturlaşdırmaq) keçidi asanlaşdıracaq. Uşaq özünü prosesin iştirakçısı, yoxsa təsir obyekti kimi hiss etməyəcək.
Tətildən sonra uşağın fiziki vəziyyətinə də diqqət yetirin. Gecə yuxusunu normallaşdırın, xüsusilə də axşam saatlarında cihazlardan istifadəsini məhdudlaşdırın, çünki yuxusuzluq məktəbə getmək istəməməsini kəskinləşdirir.
Səhər yüngül fiziki hərəkətlər və ya məktəbə getməzdən əvvəl gəzinti ayılmağa və əhvalı yüksəltməyə kömək edəcək. Bu, günə daha şən başlamaq üçün xoş bir ailəvi vərdiş ola bilər.
Uşağın birbaşa dilə gətirmədiyi problemləri də görməzlikdən gəlməyin (münaqişələr, dərsdə çətinliklər). Müəllim və sinif yoldaşları ilə münasibətləri barədə incəliklə soruşun. Bəlkə də müqavimətin arxasında konkret çətinlik dayanır.
Qorxuları aradan qaldırmaq üçün oyundan və yaradıcılıqdan istifadə edin: gələcək məktəbi çəkin, oyuncaqlarla ilk günü canlandırın. Bu, uşağın öz qorxularını təhlükəsiz ifadə etməsi, sizin isə onları daha dərindən anlamanız üçün bir yoldur.
Sadəcə nəticəyə görə yox (çantanı yığmaq), həm də səyinə görə onu tərifləyin. Onun necə öhdəsindən gəldiyinə diqqət edin: “Gördüm ki, sənə qalxmaq çətin idi, amma bacardın – bu əladır!”.
Birbaşa təkidlərdən imtina edib bu taktikaları tətbiq etmək bir az çox vaxt tələb edir, amma daha davamlı nəticə verir. Siz uşağın hisslərinə hörmət etdiyinizi göstərir və onu qaçılmaz dəyişikliklərlə mübarizə aparmağa öyrədirsiniz.
Zamanla müqavimət vərdişlə əvəz olunacaq, münasibətləriniz isə etimad üzərində möhkəmlənəcək. Əsas məsələ – səbri və ardıcıllığı qorumaqdır, dərhal coşqu gözləməməkdir.

