Vaqonları artırmaq, intervalı azaltmaq... Bütün imkanlardan istifadə olunur FOTO
Avtosfer saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Bakı şəhərində ictimai nəqliyyat sisteminin təkmilləşdirilməsi və sərnişinlərin rahatlığının təmin olunması daim gündəmdə olan məsələlərdən biridir. Xüsusilə, son dövrlərdə şəhər sakinləri arasında metro və qatarların yüklənməsi ilə bağlı narazılıqlar artıb.
İnsan sıxlığının çox olduğu saatlarda sərnişinlərin rahat şəkildə hərəkət etməsi çətinləşir və bu da nəqliyyat sahəsində yeni addımların atılmasını zəruri edir.
Bu məsələlərdən biri də Bakı-Sumqayıt sürət qatarının mövcud vəziyyətidir. Sərnişin sıxlığının yüksək olduğu bu xətt üzrə hərəkət edən qatarların sayı məhduddur və bu, insanların rahat gediş-gəlişinə mane olur.

Elməddin Muradlı, nəqliyyat eksperti
Mövzu ilə bağlı nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı bildirib ki, bu məsələ ilə bağlı ciddi təhlillər, araşdırmalar aparılıb. Əldə olunan nəticələrə əsasən, praktiki olaraq nə mümkündürsə, bu istiqamətdə işlər görülüb, amma məsələ heç də asan həll olunan deyil:
"Vaqonların sayını artırmaq bir gün ərzində verilən göstərişlə mümkün olan iş deyil. Dövlətin imkanları nəyi icra etməyə imkan verirsə, mərhələli şəkildə həmin işlər həyata keçirilir. Hazırda nə qədər vaqon və qatar varsa, hər biri xəttə buraxılıb. Bu il ərzində əlavə vaqonların alınması nəzərdə tutulur ki, bu da müəyyən qədər müsbət təsir göstərəcək".
Onun sözlərinə görə, dəmiryol xəttinin keçdiyi ərazilərin əksəriyyəti yüzlərlə yaşayış məntəqəsi ilə əhatə olunub:
“Ona görə də sürət həddini artırmaq istəsələr belə, bunu etmək mümkün deyil. Çünki bu, əks təsir göstərə bilər və başqa fəsadlar yaradaraq təhlükəsizlik məsələlərinə yol aça bilər".
E.Muradlı əlavə edib ki, bu vəziyyətdə əldə olan bütün imkanlar istifadə olunur. Buna görə də, insanlar səbrli və təmkinli olmalıdırlar.

Bəxtiyar Hacıyev, ADY İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
Məsələ ilə bağlı “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin (ADY) İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi Bəxtiyar Hacıyev bildirib ki, Abşeron dairəvi dəmiryol marşrutu üzrə hərəkət edən qatarların qrafiki mövcud qatar parkına uyğun olaraq təşkil edilib və hazırda ən optimal qrafikdir:
"Abşeron dairəvi dəmiryol marşrutu əhalinin əsasən sıx məskunlaşdığı yaşayış məntəqələrindən keçdiyi üçün qatarların sürət həddi təhlükəsizlik məqsədilə 90 km/s-dək müəyyən edilib. Rayonlararası istiqamətlərdə hərəkət edən “Stadler” qatarlarının sürəti isə 140 km/s-dək müəyyən edilib".
“Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025–2030-cu illər üçün Dövlət Proqramı”nda 2027-2029-cu illərdə Güzdək−Qaradağ xəttinin bərpası ilə yük qatarlarının əsasən bu istiqamətdə hərəkəti hesabına Bakı−Xırdalan−Sumqayıt dəmiryol xəttində sərnişindaşıma üzrə qatar buraxıcılığının artırılması, həmçinin 2025-2030-cu illərdə 20 ədəd sərnişin qatarının alınması nəzərdə tutulur",- deyə Bəxtiyar Hacıyev qeyd edib.(baki.vaxti)

