Icma.az
close
up
RU
Yay brendlərin istehlakçılarla mənalı əlaqələr qurması vaxtıdır

Yay brendlərin istehlakçılarla mənalı əlaqələr qurması vaxtıdır

Icma.az, Banco.az portalına istinadən məlumat yayır.

Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az

Yay mövsümündə marketinq: “Boş mövsüm”dən strateji mövsümə keçid.

Banco.az xəbər verir ki, uzun illərdir yay ayları marketinq və media sahəsində “boş mövsüm” kimi tanınıb – xəbər axınının azaldığı, ciddi kampaniyaların isə yüngül, parlaq və çox vaxt məzmun baxımından zəif işlərlə əvəz olunduğu bir dövr. Lakin 33Seconds-ın Yaradıcı Kommunikasiya Direktoru Corc Heylinin fikrincə, bu yanaşma artıq aktuallığını itirib.

Qlobal böhranların gündəmi formalaşdırdığı, istehlakçı gözləntilərinin sürətlə dəyişdiyi indiki şəraitdə yay ayları markalar üçün yalnız əyləncəli layihələr həyata keçirmə vaxtı deyil; həm də mənalı və diqqətçəkən əlaqələr qurmaq üçün mühüm fürsətdir.

Yay mövsümünün imkanları
İstehlakçılar yayda sosial mediada daha aktiv olurlar. Tətil, açıq hava tədbirləri və asudə vaxt yaratmaq arzusu bu dövrü emosional bağ qurmaq üçün əlverişli edir. Lakin diqqət çəkməklə yanaşı, həssaslıqla hazırlanmış və mövsümə uyğun məzmun da tələb olunur. Markalardan səmimi, ümidverici və mövsüm ruhuna uyğun mesajlar gözlənilir.

Uğurlu nümunələr

KitKat-ın sadə və yumorlu “Phone Break” kampaniyası Cannes Lions mükafatı qazanaraq yayda sadəliyin təsirini göstərdi.

Instagram-ın “Anyway” kampaniyası gənclərin emosional çətinliklərini işıqlandıraraq rəqəmsal dünyanın həssas tərəflərini ön plana çıxardı.

British Skin Foundation-ın “Yanabilən Billboard” layihəsi müxtəlif dəri tonlarının günəşə reaksiyasını real vaxtda nümayiş etdirərək sosial məsuliyyət nümunəsinə çevrildi.

Just Eat-in isti havada qatar trendində qalan sərnişinlərə yardımı və Dünya Dostları təşkilatının kütləvi lobbi fəaliyyəti isə kiçik jestlərin belə ictimai bağları gücləndirdiyini göstərdi.

Strateji nəticə

Yay ayları düzgün qurulmuş inteqrasiya olunmuş kampaniyalarla həm emosional, həm də kommersiya baxımından böyük dəyər yaratmaq potensialına malikdir. Uğur yalnız görünürlükdə deyil, izləyicidə rezonans doğuran mənalı hekayələr danışmaqda gizlidir.

Qısacası, “boş mövsüm” anlayışı hələ də mövcud ola bilər, amma uzaqgörən markalar üçün yay, istehlakçı ilə real bağ qurma mövsümüdür. Mövsümə həssas strategiyalar isə bu yeni yay marketinqinin əsas uğur açarıdır.

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:71
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 10 Avqust 2025 20:19 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qafqazda sülh və güc oyunu: ABŞ ın vasitəçiliyi, Rusiyanın zəifləməsi və İranın yumşalması...

09 Avqust 2025 15:09see337

Messi MLS dəki növbəti oyunu buraxacaq

10 Avqust 2025 12:54see184

Ən zərərli 10 qida Hər evdə var

09 Avqust 2025 14:56see171

Zəngəzurun sıfır nöqtəsindən ən son görüntülər (VİDEO)

09 Avqust 2025 15:24see130

“İnter” belçikalı müdafiəçi üçün danışıqları bərpa etdi

09 Avqust 2025 14:31see126

Vaşinqtonda Əliyev, Tramp və Paşinyanın imzaladıqları tarixi sənədin FOTOLARI

09 Avqust 2025 01:10see125

Antonio Quterreşdən bəyanat: Qafqazda mühüm mərhələ...

09 Avqust 2025 21:41see122

Vaşinqtonda nələr oldu? Azərbaycan XİN dən AÇIQLAMA

09 Avqust 2025 10:47see122

Tramp daha bir ölkənin prezidentini Vaşinqtona dəvət etdi

09 Avqust 2025 14:36see122

Diş çürüməsinin qarşısını almağın təsirli yolu kəşf edilib

08 Avqust 2025 23:37see120

Xərçəng kimləri hədəfə alır?

10 Avqust 2025 16:35see120

Qəzada ölən Aydan yeni məzun olubmuş FOTO

09 Avqust 2025 23:08see118

İlham Əliyev Ərdoğana zəng edib Nələr müzakirə olunub?

09 Avqust 2025 19:25see117

İlham Əliyevi və Azərbaycan xalqını sülh sazişi münasibətilə təbrik edirik ŞAHBAZ ŞƏRİF

09 Avqust 2025 09:04see117

Erməni bloqer: Rusiya istehzalı müdafiə tonunda cavab verib, təxribatını əsaslandırmağa çalışacaq

09 Avqust 2025 19:22see115

İlham Əliyev: Azərbaycanofobiyanın hərəkətverici qüvvəsi Bayden administrasiyası olub

09 Avqust 2025 06:59see115

Azərbaycanın enerji diplomatiyasında yeni istiqamət: Yaxın Şərq bazarı

09 Avqust 2025 23:21see113

Ukraynalı general: “Atəşkəsə getmək və növbəti müharibəyə hazırlaşmaq lazımdır”

10 Avqust 2025 13:16see112

Kasım Jomart Tokayev İlham Əliyevə zəng edib

10 Avqust 2025 15:51see111

Fərid Qayıbov: “Gəncə şəhər stadionu ölkənin ən yaxşı futbol arenası olacaq”

10 Avqust 2025 14:27see111
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri