“Yayda avtobusların iş rejimi vətəndaşın rahatlığı üçün gecə saatlarına qədər uzana bilər” DEPUTATDAN AÇIQLAMA FOTO
Icma.az, Avtosfer saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
İsti aylarda avtobuslar saat 12-yə qədər işləyir. Amma çimərlik mövsümü başladığı üçün Bulvardan və çimərlik zonasından gec saatlarda qayıdanlar olur. Çimərlikdən və yaxud Bulvarda fəaliyyət göstərən iaşə obyektlərində isə son müştəri obyekti tərk edənə qədər bütün işçilər xidmətə davam edir. Bu da günü 20-25 manata işləyən ofisiantın 10-15 manat taksi pulu xərcləməsinə gətirib çıxarır. Bəs bu halda etmək lazımdır ki, vətəndaşlar belə əlavə xərclərdən xilas edilsin? Avtobusların, yaxud metronun iş rejimində dəyişiklik edilməsi mümkündürmü?
Mövzu ilə bağlı Milli Məclisin deputatı Arzuxan Əlizadə Avtosfer.az-a açıqlamasında bildirib ki, müxtəlif vaxtlarda nəqliyyatın iş qrafikində müəyyən dəyişikliklər edilir:
“Bu hal təcrübədə də var. Eyni zamanda hansısa tədbir keçirilirsə, həmin tədbir dönəmində də istər avtobusların, istər metro nəqliyyatının iş qrafikində dəyişikliklər edilir. Bununla bağlı xüsusi qərarlar da verilir. Yay mövsümü də bu baxımdan istisna olmamalıdır və hansı marşrut üzrə qrafikdə dəyişikliklərə ehtiyac varsa, bunu Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyinin rəhbərliyi mütləq mənada nəzərə almalıdır. Qaldırılan məsələni də olduqca vacib hesab edirəm. Çünki əhaliyə xidmət sferasında işləyən şəxslər – iaşə müəssisəsi olsun və digər məsələlər olsun – insanlara xidmət sektorunda işləyən adamlar təbii ki, ən sonda həmin məkanı tərk edən şəxslər olurlar və onların sosial vəziyyəti də digərlərindən nisbətən aşağı ola bilər.
Özlərinin şəxsi avtomobilləri də çox hallarda olmur və təbii ki, gecə saatlarında işdən çıxırlarsa, ilk növbədə müəssisə bunu qarşılamalıdır. Onların mənzil başına çatmasını reallaşdırmalıdır və dəstək olmalıdır. Amma müəssisə bunu qarşılamaq imkanında deyilsə, ümumilikdə, bu hallar nəzərə alınmaqla daha çox ictimaiyyətin istifadə etdiyi məkanlar – çimərlik əraziləri, ictimai iaşə müəssisələrinin çox olduğu və gecə saatlarına qədər iş saatı olan ərazilərdən həm orada istirahət edənləri, eləcə də insanlara xidmət sferasında işləyənləri mənzil başına çatdırmaq üçün nəqliyyat qrafikində hesab edirəm ki, mütləq mənada dəyişikliyə getməlidirlər”.
Arzuxan Əlizadə əlavə edib ki, ilk növbədə vətəndaş məmnunluğu olmalıdır və nəqliyyat sektorunda şəhər nəqliyyatı, istər avtobus, marşrut xətləri, eləcə də metro xidməti – insanların mənzil başına rahat çatması üçün hesablandığı nəzərə alınmalıdır:
“Buna görə fəaliyyət göstərirlər. Fəaliyyət də elə göstərilməlidir ki, vətəndaş, sərnişin bu xidmətdən məmnun qalsın. Ona görə də iş qrafikində, hesab edirəm ki, mövsümi olaraq dəyişikliklərə mütləq mənada gedilməlidir ki, belə problemlər yaşanmasın”.
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyindən sorğumuza cavab olaraq bildirilib ki, marşrutların iş saatı müəyyən edilmiş hərəkət cədvəlinə uyğun tənzimlənir:
“Marşrutların iş saatının gecə saatlarına kimi artırılması avtobusların müəyyən edilmiş növbəti günə çıxış üçün hazırlığı baxımından, həmçinin sürücünün iş saatının normadan artıq olacağı baxımından məqsədəuyğun hesab edilmir”.
Eltac Zülfüqaroğlu


