Aeroportda taksi monitorinqi: Qurumlar Ombudsmana nə cavab verdi?
Cebheinfo portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Xəbər verdiyimiz kimi, Heydər Əliyev adına Beynəlxalq Hava Limanında taksi xidmətində tətbiq edilən yeni tarif siyasəti ilə bağlı Ombudsman Aparatı tərəfindən monitorinq aparılıb.
Monitorinqində müəyyən edilib ki, yeni qaydalar qiymətlərin süni şəkildə artırılmasına, sərnişinlərin seçim imkanlarının məhdudlaşdırılmasına və taksi sürücüləri üçün bərabər şəraitin pozulmasına səbəb olub. Ombudsman Aparatı monitorinqin nəticələrini aidiyyəti dövlət qurumlarına təqdim edib. Yaranmış uyğunsuzluqların aradan qaldırılması istiqamətində müvafiq addımların atılacağı gözlənilirdi.
Məsələ ilə bağlı “Cebheinfo.az”-a açıqlamasında Azərbaycan Respublikasının İnsan Hüquqları üzrə Müvəkkili (Ombudsman) Aparatının mətbuat katibi Araz Əsgərli bildirib ki, qurum hələlik aidiyyəti dövlət orqanlarından cavab almayıb. “Hələlik cavab almamışıq. Cavab aldıqda, bu barədə mətbuatı də məlumatlandıracağıq.

Əslində, onlara “Niyə cavab verməmisiniz?” deyə bilmərik. Çünki araşdırma tələb edən məsələlərə baxılması və cavab verilməsi üçün qanunvericiliklə bir aylıq müddət müəyyən olunub. Hələ həmin müddət başa çatmayıb. Lakin bir ay tamamlandıqdan sonra mütləq cavab verilməlidir. Bu, qanunun tələbidir. Cavab müsbət və ya mənfi olsa da, müraciət cavabsız qalmamalıdır”.
Əfsanə Rəcəb
“Cebheinfo.az”
Açar sözlər: taksi Ombudsman Araz Əsgərli
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin


