Alpine DYM dan imtina etməyin düzgün olmadığını düşünür
Icma.az, Sia Az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
Avtomobil sənayesinin elektrikləşdirilməsi istiqamətində qlobal tendensiya fonunda Alpine daxili yanma mühərrikinin (DYM) gələcəyinə fərqli baxış təklif edir.
Şirkətin hidrogen texnologiyaları üzrə baş mühəndisi Pierre-Jean Tardy-nin sözlərinə görə, ekoloji problemlərin mənbəyi daxili yanma mühərrikinin özü deyil, burada istifadə olunan qalıq yanacaqdır.
SİA-nın məlumatına görə, Tardi vurğuladı ki, daxili yanma mühərrikləri hidrogen kimi alternativ enerji mənbələri ilə işləsələr yaşıl nəqliyyatın bir hissəsi ola bilər.
Alpine artıq bu istiqamətdə işləyir. Şirkət 2028-ci ildə Le Mans 24 Saat yarışında 3,5 litrlik iki turbomühərrikli V6 mühərriki ilə təchiz edilmiş hidrogenlə işləyən Alpenglow Hy6 avtomobili ilə yarışmağı planlaşdırır.
Bu aqreqatın gücü 730 at gücünə bərabərdir. və 770 Nm fırlanma anı. Bu arada, böyük avtomobil istehsalçıları da strategiyalarını düzəldirlər.
Beləliklə, Fiat benzin mühərrikini 500 modelinə qaytardı, Volkswagen yeni elektrik platformasını ənənəvi mühərriklərin quraşdırılması imkanlarına uyğunlaşdırdı, Mazda isə “ideal daxili yanma mühərriki” hazırlayır.
Bundan əlavə, BMW, Stellantis və Scout istənilən növ güc aqreqatı olan avtomobillərin istehsalına imkan verən platformalar yaradır.
Nazlı Almuradova


