Aparıcıların “ağlaşma” şousu və sənəti urvatdan SALANLAR Cəvahir Nehru yazır Yeni Çağ Media
Bir müddət əvvəl aparıcı Xoşqədəm Hidayətqızı əlinə bir qutu alıb başladı şou yaratmağa. Verilişin sonuna qədər o qutu açılmadı.
“Gözləyin”, “az sonra” deyə-deyə həm tamaşaçıların canını boğazına yığdı, həm də qonaqların. Sonra digər telekanalların aparıcıları da başladılar onu yamsılamağa. Hətta üstündən bir neçə il keçəndən sonra… Əllərinə bir qutu götürən aparıcılar “ay, indi açıram”, “bu saniyə açıram” deyə-deyə verilişin sonuna qədər o mənasız, boş qutu ilə başladılar qonaqların əsəbləri ilə oynamağa
Vaxt keçdi, başladılar oxumağa. “Xoruz buraxa-buraxa” zilə qalxanda bəmə düşə bilmədilər, bəmə düşəndə də zilə qalxa bilmədilər.
Dəqiq yadımda deyil, ilk olaraq hansı “məharətini” göstərdi. Sonradan digər aparıcılar da əllərinə mikrofon alıb yarışa qoşuldular. Hətta bəzi məşhur müğənnilərlə duet oxumaq sevdasına düşənlər də oldu. Necə deyərlər, utanmasan, oynamağa nə var ki? Sənəti urvatdan saldılar deyə, sənətkarlar da efirlərdən qaçaq düşdülər.
İndi də daha “kreativ” üsullara əl atıblar. Başlayıblar “ağlaşma” şousu nümayiş etdirməyə. Peşmandır, biri rəhmətə gedə, vaxtilə sayıb adam yeriən qoymadıqları, bir dəfə də verilişinə çağırıb dərdini-halını soruşmadıqları bir sənətçinin özünün də tanımadığı adamları efirə yığıb başlayırlar reytinq yarışına. Timsah göz yaşları tökə-tökə, guya qəhərdən boğula-boğula həmin adam haqqında olmayan xatirələrini bölüşürlər. Nə ölüyə hörmət qoyurlar, nə də ölü yiyəsinə. Məqsəd birdir: reytinq yığmaq. Əlbəttə, hamı istəyir ki, verilişi baxımlı, reytinqli olsun. Amma ta belə mənasız şoularla yox da… Özünüzü də urvatdan salırsınız, verilişinizi də… Bəlkə bir-birinizi yamsılamaqdansa, verilişinizi baxımlı etmək üçün bir az baş sındırıb, daha maraqlı ideyalar tapasınız?
Hələ ki ağlaşırlar. Görək, bu ağlaşma şousu nə vaxta qədər davam edəcək?
www.yenicag.az