Icma.az
close
up
RU
Bakıda tramvay yollarının çəkilməsi nələrə səbəb olacaq? ARAŞDIRMA

Bakıda tramvay yollarının çəkilməsi nələrə səbəb olacaq? ARAŞDIRMA

Sia Az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

Müasir şəhərsalma və nəqliyyat infrastrukturunun inkişafında ictimai nəqliyyat sistemlərinin rolu əvəzsizdir. Böyük şəhərlərdə əhalinin artması və nəqliyyat sıxlığının gündən-günə artması yeni və alternativ nəqliyyat vasitələrinin tətbiqini zəruri edir. Bu baxımdan, Bakı şəhərində tramvay və metrobus sistemlərinin yaradılması ideyası həm ekoloji, həm də sosial-iqtisadi baxımdan aktual və mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Sürətli, rahat və qənaətcil ictimai nəqliyyat vasitələri kimi tanınan tramvay və metrobus xətləri, şəhərdaxili hərəkətliliyin optimallaşdırılması və avtomobil sıxlığının azaldılması istiqamətində mühüm rol oynaya bilər. Bu yazıda, Bakıda tramvay və metrobus nəqliyyat sistemlərinin yaradılmasının zəruriliyi, potensial üstünlükləri və tətbiq imkanları araşdırılacaq.

Tramvay şəhərin nəqliyyat sistemində aşağıdakı rolları oynaya bilər:

1. Yeni yaşayış zonaları üçün əsas xətt

2. Yeni məhəllələrə metro xəttinin çəkilməsi çətin və bahalı ola bilər, tramvay daha ucuz və sürətli qurula bilər.

3. Avtobuslar bəzən sıxlıqda ilişib qalır, tramvay üçün ayrılmış rels və prioritet siqnallar varsa, daha stabil və vaxtında nəqliyyat təmin edə bilər.

5. Yüksək sərnişin axını olan istiqamətlərdə tramvay avtobusların əvəzinə istifadə edilə bilər, beləliklə avtobus sıxlığını, dayanma‑başlanma səbəbi ilə yaranan gecikmələri azaldacaq.

Məsələ ilə bağlı nəqliyyat eksperti Aslan Əsədov SİA-ya açıqlamasında bildirib ki, tramvay və trolleybus xətlərinin çəkilməsi əlbəttə ki, şəhər infrastrukturuna töhfə verəcək, yeni imkanlar yaradacaq.

Onun sözlərinə görə, bu layihələr həm şəhər infrastrukturunda yeniliklərə, həm də turizm axınına və turizmin inkişafına müsbət təsir göstərəcək:

"Eyni zamanda, bu, nəqliyyat axınlarının tənzimlənməsi baxımından da önəmlidir. Planlaşdırmaya əsasən, ilk növbədə Bulvar ərazisindən, daha sonra Mehdiabad ərazisindən, “Seabreeze” və digər istiqamətlərdən xətlər çəkilməsi nəzərdə tutulur. Bütün bunlar nəqliyyatın inkişafına müsbət təsir edəcək, həmçinin şəhər mühitinə yeni ab-hava gətirəcək. Yəni, şəhər sakinlərinin gözləntilərinə uyğun kompleks bir nəqliyyat həlli formalaşacaq. Bununla yanaşı, nəqliyyat vasitələrinin hərəkət üstünlüyü və axınların düzgün bölüşdürülməsi də təmin olunacaq. Məsələn, metro artıq Bulvar ərazisindən və ya "Seabreeze" tərəfdən gələn insan axınını tənzimləmək üçün daha məqsədəuyğun olacaq. Bu layihələr kompleks yanaşma ilə insanların gündəlik həyatına birbaşa müsbət təsir göstərəcək və biz bunu çox müsbət dəyərləndiririk".

Tramvay xətlərinin çəkilməsi aşağıdakı üstünlükləri verə bilər:

1. Ətraf mühitin qorunması və hava keyfiyyətinin yaxşılaşması

Elektrik tramvayları tullantı qazları buraxmır, kollektiv nəqliyyatın iştirakını artırmaqla avtomobillərin istifadəsini azaldır → karbon, toz hissəcikləri və s. emissiyalarında azalma.

Səs-küy və vibrasiya avtobus və avtomobillərə nisbətən daha az ola bilər, xüsusilə müasir tramvay texnologiyasının tətbiq olunduğu yerlərdə.

2. Sərnişin tutumunun və səmərəliliyin artması

Tramvay adətən daha çox sərnişin daşıyır, xüsusilə pik saatlarda.

Sabit cədvəllə, prioritetləşdirilmiş siqnallar və mümkün müstəqil rels xətti varsa, tramvay avtobusdan daha stabildir.

Avtobusların qəza, yol sıxlığı, hava şəraiti kimi dəyişkən problemləri tramvaylara nisbətən daha az təsir edir.

3. İqtisadi təsirlər

İnfrastruktur yatırımları (rel sləri, dayanacaqlar, stansiyalar) yerli tikinti sektoruna iş imkanları yaradacaq.

Tram xətti olan bölgələrdə daşınmaz əmlakın dəyəri arta bilər.

Turizm baxımından estetik və rahat nəqliyyat xətti şəhərin imicini yaxşılaşdıra bilər.

4. Şəhərsalma baxımından: planlı inkişaf və şəhər formalaşması

Rels yollarının xətti boyunca yüksək sıxlıqla yaşayış və kommersiya sahələrinin inkişafı mümkündür (transit oriented development).

Avtomobil sıxlığının azaldılması və yol sahəsinin daha səmərəli istifadəsi – piyadalar, velosipedçilər, yaşıllıqlar üçün yer ayrılması.

İctimai nəqliyyatın əlçatanlığının artırılması – xüsusilə metro stansiyalarından və avtobus xətlərindən uzaq məhəllələr üçün.

Bəs, dünyada bu sistem necə tənzimlənib?

Dünyada tramvay sistemi bir çox şəhərdə *ictimai nəqliyyatın əsas dayaqlarından biri* kimi fəaliyyət göstərir və onun tənzimlənməsi *planlı şəhərsalma, müasir texnologiyalar və çevik idarəetmə* prinsiplərinə əsaslanır. Aşağıda müxtəlif ölkələrdən nümunələrlə bu sistemin necə tənzimləndiyini izah edirəm:

Almaniya (Berlin, Frankfurt, Dresden və s.)

İnteqrasiya edilmiş nəqliyyat sistemi:

Tramvaylar metro (U-Bahn), şəhər qatarları (S-Bahn) və avtobuslarla vahid bilet sistemi və cədvəllə birləşdirilir.

"Tram-train" modeli: Bəzi şəhərlərdə (məsələn, Karlsruhe) tramvay həm şəhər daxilində, həm də şəhərlərarası dəmir yolu şəbəkəsində hərəkət edir.

Fransa (Bordo, Paris, Strasburq)

"Şəhərsalma ilə sinxronlaşdırılmış" tramvay planlaması: yeni xətt çəkilməzdən əvvəl yaşayış və ticarət zonaları yenidən qurulur.

Dizayna və estetikaya böyük önəm verilir – relslər yaşıllıqlarla örtülür, tramvay vaqonları müasir və səssizdir.

Niderland (Amsterdam, Rotterdam)

Tramvaylar şəhəriçi əsas nəqliyyat vasitəsi sayılır – gündəlik minlərlə insan istifadə edir.

Tam inteqrasiya edilmiş bilet sistemi (OV-chipkaart) – metro, tramvay, avtobus və qatar eyni kartla idarə olunur.

Tramvay yolları çox vaxt piyada zonalarına paralel çəkilir, bu da şəhərin insan mərkəzli inkişafını dəstəkləyir.

Yaponiya

Tramvaylar kiçik və orta ölçülü şəhərlərdə geniş istifadə olunur (məsələn, Hiroshima, Nagasaki):

Çox dəqiq cədvəl və yüksək texniki dəqiqlik.

Sakit, sürətli və sıxlıq olmayan xidmət – sərnişin məmnuniyyəti çox yüksəkdir.

Yaşlı əhali üçün əlçatan nəqliyyat vasitəsi kimi önəmlidir.

Ətraf mühitlə uyğunlaşdırılmış sistemlər – enerji effektivliyi və təmiz texnologiyalar tətbiq olunur.

Türkiyə (İstanbul, Eskişehir, Antalya, İzmir)

Eskişehir və Antalya kimi şəhərlərdə tramvay sistemi yerli nəqliyyatın onurğa sütununa çevrilib.

İzmir tramvay xətləri ilə həm mərkəzi, həm də sahilboyu əraziləri birləşdirib.

İstanbulda T1 xətti (Kabataş–Bağcılar) həm turizm, həm də gündəlik nəqliyyat üçün əsas xəttdir.

Birləşmiş elektron bilet sistemləri (İstanbulkart, İzmirim Kart) vasitəsilə digər nəqliyyat növləri ilə inteqrasiya olunur.

Nəticə etibarilə, tramvaylar avtobuslara nisbətən daha çox sərnişin daşıya bilir. Pik saatlarda ictimai nəqliyyatda sıxlığın azaldılmasına kömək edəcək. Tramvay yolları rels üzərində hərəkət etdiyindən, yol sıxlığından az təsirlənir. Bu isə vaxtında gəlmə və stabil qrafik deməkdir – sərnişinlər üçün daha etibarlıdır. Tramvay marşrutları, metro stansiyalarına və əsas avtobus xətlərinə çatmayan ərazilərdə fəaliyyət göstərə bilər. Beləliklə, bütün şəhəri əhatə edən vahid nəqliyyat şəbəkəsi yaranacaq.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:168
embedMənbə:https://sia.az
archiveBu xəbər 26 Sentyabr 2025 17:08 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qəza sərhəddən 5 km aralıda baş verib FOTOLAR

11 Noyabr 2025 18:06see217

Adil Kərimli və dostları Mədəniyyət Nazirliyini niyə bu vəziyyətə salıb?

10 Noyabr 2025 20:28see149

Qəzaya uğrayan təyyarə ilə bağlı maraqlı məlumatlar KONKRET

12 Noyabr 2025 11:42see141

Gürcüstan Azərbaycan vətəndaşlarını ölkədən çıxardı

11 Noyabr 2025 16:11see140

Bazar yanır SON DƏQİQƏ

10 Noyabr 2025 22:37see137

MLS klubu Neymarı baş ağrısı kimi qiymətləndirdi transferdən imtina etməsinin səbəbi

11 Noyabr 2025 00:14see137

Paris: Zəfər Günü Qürur, Yaddaş və Qələbə Ritmləri

11 Noyabr 2025 04:40see134

Zaqatala sakinin meyiti idarə etdiyi avtomobildə aşkarlanıb

10 Noyabr 2025 23:06see130

Nəfəs kimiləri müğənnicikdir

11 Noyabr 2025 06:06see127

Saatlı Uşaq Musiqi Məktəbinin III sinif şagirdi diplomant adını qazanıb

11 Noyabr 2025 13:47see127

Məktəbdə uşaqlara inək südü əvəzinə "balıq südü" verilir

11 Noyabr 2025 08:56see127

Əvvəlcə Arnar, sonra Abbasov

11 Noyabr 2025 11:26see126

“Tofaş”la avtoxuliqanlıq etdi, videosunu sosial şəbəkədə paylaşdı

11 Noyabr 2025 03:54see125

Xankəndi dən növbəti darmadağın VİDEO

10 Noyabr 2025 22:51see123

Hava KƏSKİN DƏYİŞİR? Bu ərazilərdə temperatur 3 dərəcəyə ENƏCƏK

11 Noyabr 2025 12:19see122

Qəzaya düşən C130 ABŞ generallarının istəyi ilə yaradılıb TARİXÇƏ

11 Noyabr 2025 19:20see121

Qazaxıstanda AZAL təyyarəsinin qəzaya uğradığı yerdə abidə ucaldılacaq

10 Noyabr 2025 19:41see120

Mançini Qətər klubuna keçməyə razılıq verdi

10 Noyabr 2025 23:11see119

DYP Bakı Qazax yolundakı tıxacla bağlı məlumat yaydı Son vəziyyət belədir

11 Noyabr 2025 03:53see118

Lavrov qərarı açıqladı: Moskva geri addım atır?

11 Noyabr 2025 20:11see118
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri