Icma.az
close
up
RU
Beyninizi cavan saxlamağın sirri açılıb...

Beyninizi cavan saxlamağın sirri açılıb...

Icma.az bildirir, Sia Az saytına əsaslanaraq.

...Adi bir fincan qəhvə yaşlandıqca sağlamlığınızı qoruya bilər.
SİA xəbər verir ki, Harvard Xalq Sağlamlığı Məktəbinin alimləri 50 000-ə yaxın qadının məlumatlarını tədqiq edərək müəyyən ediblər ki, 45-60 yaş arasında kofeinli qəhvə içənlər 70 yaşından sonra daha aydın düşüncə, yaxşı əhval-ruhiyyə və fiziki aktivliyi qoruyub saxlayırlar.

Tədqiqatın nəticələri NUTRITION 2025 konfransında təqdim olunur.

Proqnozu pisləşdirən sodadakı kofeindən fərqli olaraq, qəhvə "sağlam qocalma" ehtimalının daha yüksək olması ilə əlaqələndirilib.

Tədqiqatçılar bunu 11 xroniki xəstəlikdən azad yaşamaq, koqnitiv pozğunluqların olmaması, yaxşı yaddaş və fiziki hazırlıqla əlaqələndiriblər.

Maksimum təsir gündə 2,5 stəkan istehlak edildikdə müşahidə edilib.

Bununla belə, kofeinsiz çay və qəhvə eyni effekti verməyib və hər stəkan kola sağlam qocalıq şansını dörddə bir azaldıb. Müəlliflərin fikrincə, qəhvə bioaktiv maddələrin və genetik faktorların kompleks qarşılıqlı təsiri vasitəsilə qocalmağa təsir göstərə bilər.

Ancaq içkinin təsiri orta səviyyədə qalır və yalnız digər sağlam vərdişlərlə - düzgün bəslənmə, fiziki fəaliyyət və zərərli maddələrdən qaçınmaqla birlikdə işləyir.

Əvvəllər elm adamları D3 vitamininin beyin yaşlanmasını yavaşlatmağa kömək etdiyini təsdiqləmişdilər.

Nazlı Almuradova

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:148
embedMənbə:https://sia.az
archiveBu xəbər 03 İyun 2025 23:54 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İbrahimoviç DÇ 2026 da azarkeşlik etdiyi komandanın adını dedi Mənim köküm o ölkədəndir

13 İyun 2026 14:02see248

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see216

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see209

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see192

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see185

Kanada məşhur futbolçunu ölkəyə buraxmadı Zorlama ilə ittiham olunur

12 İyun 2026 22:33see183

Bakıda binadan yıxılan kişi öldü

13 İyun 2026 10:33see179

Ən yaxşı babalar hansı tarixdə doğulanlardır?

12 İyun 2026 21:12see178

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see173

İldırımlı hava AZAL ın təyyarəsi geri qayıtdı

12 İyun 2026 22:09see168

Bakıda parkinq böhranı: Yer yoxdur, qiymətlər isə artır VİDEO

13 İyun 2026 08:28see168

Tanınmış aparıcının ARXİV FOTOSU yayıldı

14 İyun 2026 03:45see164

Dünya çempionatı: Braziliya mllisi xal itirib

14 İyun 2026 04:09see164

Neft bazarında ucuzlaşmanın səbəbi: Gözləntilər niyə səhv çıxdı?

13 İyun 2026 02:50see163

Şuşada qurulan birlik: Cənubi Qafqazın siyasi gündəliyini müəyyən edən Bakı

13 İyun 2026 18:09see162

Kaluqa hava limanı fəaliyyətini dayandırıb

14 İyun 2026 04:04see161

DÇ 2026: İngiltərə millisinin düşərgəsində oğurluq

13 İyun 2026 07:24see161

ABŞ və İran sülh sazişinin yekun mətnini razılaşdırdı

12 İyun 2026 21:06see160

DÇ 2026: ABŞ Paraqvaya rəhm etmədi

13 İyun 2026 08:01see157

Dövlət “bir daşla üç quşu necə vura bilər”? “Uşaq pulu” ilə bağlı təklif

13 İyun 2026 13:50see152
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri