Icma.az
close
up
RU
Çay içmək ömrü uzadır? Alimlər cavabladı

Çay içmək ömrü uzadır? Alimlər cavabladı

News24 portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.

2022-ci ildə aparılan bir araşdırma, gündə iki və ya daha çox fincan çay içməyin ölüm riskini 9-13 faiz azalda biləcəyini ortaya qoyub. Bununla belə, mütəxəssislər çayın bir sıra sağlamlıq faydaları olduğunu qeyd edirlər.

News24.az xəbər verir ki, qara çayın tərkibində olan antioksidanlar ürək xəstəliyi, xərçəng və tip 2 diabet kimi xəstəliklərin riskini azaltmağa kömək edə bilər. Flavonoid adlanan bu birləşmələrin xolesterin və təzyiqə müsbət təsir göstərərək ürək sağlamlığını dəstəklədiyi bildirilir.

2017-ci ildə aparılan bir araşdırma, çay içən fərdlərdə ürək xəstəliyi və infarkt riskinin çay içməyənlərə nisbətən müvafiq olaraq 8 və 10 faiz daha az olduğunu müəyyən edib.

Avstraliyanın Nyukasl Universitetindən qidalanma mütəxəssisi Quan Vuong yaşıl çayın yüksək katexin ehtiva etdiyini, lakin qara çayın antioksidan xüsusiyyətlərini itirmədiyini qeyd edir.

Bağırsaq sağlamlığına da əhəmiyyətli təsirləri olan qara çay, tərkibindəki polifenol komponentləri sayəsində zərərli bakteriyaların azalmasına və faydalı bakteriyaların artmasına kömək edir.

Eyni zamanda, başqa bir araşdırma göstərib ki, qara çay bağırsaq sağlamlığını yaxşılaşdıraraq arıqlamağa kömək edə bilər.

Çay zehni performansı yaxşılaşdırmaqda və stresslə mübarizədə də təsirlidir. Qara və yaşıl çayın tərkibindəki L-theanine və kofein amin turşusu diqqəti cəmləşdirməyə kömək edərkən, kofein çayda daha yavaş udulduğu üçün enerji daha uzun müddət təmin edilir. L-theanine də diqqəti yaxşılaşdırmaq, yaddaşı dəstəkləmək və stressi azaltmaq kimi faydalara malikdir.

Çay içməyin rahatlaşdırıcı təsiri təkcə onun kimyəvi komponentləri ilə deyil, həm də aromatik xüsusiyyətləri ilə bağlıdır.

Bir çox elmi araşdırmalara görə, müntəzəm olaraq çay içmək müxtəlif xəstəliklərin riskini azaldır, daha sağlam və uzun ömür qapısını açır.

Günel Məlikzadə

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:207
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 13 Yanvar 2025 14:26 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Azərbaycanda urbanizasiya prosesi və mənzil siyasətinin yeni strategiyaları

10 İyun 2026 16:52see258

Yanğın təhlükəsizliyi qaydalarına ciddi riayət olunmalıdır

10 İyun 2026 12:19see228

Hansı tərəfimiz üzərində yatmalıyıq?

10 İyun 2026 04:43see221

Evdəki gizli təhlükə: Tozsoranla bağlı bilinməyənlər...

10 İyun 2026 03:03see202

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

10 İyun 2026 04:05see198

Bu məkanlar BŞİH dən alındı

10 İyun 2026 21:24see193

İranlı deputatdan Azərbaycanla bağlı SENSASİON ÇIXIŞ

10 İyun 2026 22:12see191

Aİ səfirləri Rusiyaya qarşı 21 ci sanksiya paketini müzakirə etməyə başlayacaqlar

10 İyun 2026 03:09see186

Bu gün Dünya Çempionatı başlayır Açılış matçının saatı

11 İyun 2026 09:12see185

Azərbaycanla münasibətlərimiz strateji səviyyəyə yüksəlib Amerikalı senator

10 İyun 2026 21:34see184

“Liverpul” Konatenin yerinə dörd müdafiəçini nəzərdən keçirir

10 İyun 2026 05:17see184

Şamaxı millimizin müdafiəçisini transfer etdi RƏSMİ

10 İyun 2026 21:22see181

Vens: ABŞ İran razılaşmasının yekunlaşdırılması aylar çəkə bilər

10 İyun 2026 05:02see178

Nevroloqlarımız İstanbul konfransında

11 İyun 2026 12:02see173

Tusk: Zelenskinin bəzi açıqlamaları məni qəzəbləndirir

10 İyun 2026 05:50see171

Şimali İrlandiyada gərginlik: Belfastda zorakılıq aksiyaları baş qaldırıb

10 İyun 2026 06:02see167

Fransa və İspaniya ön planda: futbol üzrə dünya çempionatının favoritləri açıqlandı “The New York Times“

10 İyun 2026 21:00see163

Çində yeraltı detektor xəyali neytrinolar haqqında məlumat əldə edib

11 İyun 2026 12:01see159

Batut gimnastikası və tamblinq üzrə Azərbaycan çempionatının qalibləri bəlli olub

10 İyun 2026 21:23see159

Gənclər Liqası: “Sabah” “Bazel”lə qarşılaşacaq

10 İyun 2026 21:17see153
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri