Icma.az
close
up
RU
Çay idrak zəifləməsini yavaşladır

Çay idrak zəifləməsini yavaşladır

Icma.az, Qaynarinfo saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.

Mütəxəssislər bildirirlər ki, çayın, xüsusilə yaşıl çayın, yaşlı insanlarda yaşlanmaya bağlı dəyişiklikləri ləngitməklə yanaşı, ürək-damar xəstəlikləri riskini də azalda biləcəyi müəyyən edilib. Bu nəticəyə Çin Kənd Təsərrüfatı Elmləri Akademiyasının Çay Araşdırma İnstitutunun alimləri gəliblər.

Qaynarinfo xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələri "Beverage Plant Research” jurnalında dərc olunub.

Müəlliflər laboratoriya və klinik araşdırmaların məlumatlarını təhlil edərək çayın yaşla birlikdə bədənə kompleks qoruyucu təsir göstərdiyini müəyyən ediblər. Ən güclü effekt, əsasən Camellia sinensis yarpaqlarında olan polifenollar, xüsusilə katexinlərlə əlaqələndirilir.

Baxış icmalara görə, çayı müntəzəm içən yaşlı insanlarda kognitiv funksiyaların azalması daha yavaş gedir və Altseymer xəstəliyi ilə əlaqəli biomarkerlər daha azdır. Bundan başqa, çayda olan maddələr yaşla bağlı əzələ itkisini azalda bilər ki, bu da gücün və hərəkət qabiliyyətinin qorunmasına kömək edir.

Alimlər xüsusi olaraq çayın ürək-damar sisteminə təsirini araşdırıblar. Xüsusilə yaşıl çay yaxşı öyrənilib: onun istehlakı arterial təzyiqin azalması, xolesterol göstəricilərinin yaxşılaşması və iltihabın azalması ilə əlaqələndirilir.

Böyük müşahidə tədqiqatları göstərir ki, çayı müntəzəm içən insanlarda ürək-damar xəstəlikləri daha az rast gəlinir. Alimlər həmçinin çayın çəkini nəzarətdə saxlama və şəkərli diabetin qarşısını alma potensialını qeyd edirlər, çünki katexinlər maddələr mübadiləsini yaxşılaşdıra bilir.

Qeyd olunur ki, söhbət əsasən ənənəvi dəmlənmiş çaydan gedir. Şüşə və ya qutu çay içkiləri və toplu çaylar tez-tez əlavə şəkər və konservantlar ehtiva edir ki, bu da onların faydalı xüsusiyyətlərini azalda bilər.

Aydın

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:125
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 01 Fevral 2026 20:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Tam məsuliyyətimlə deyirəm, bu gün Azərbaycan kinosu...” Eldəniz Quliyevlə gündəm MÜSAHİBƏSİ

11 Avqust 2026 17:17see572

Yekun sülh sazişinə gedən yolda növbəti siyasi addım

11 Avqust 2026 16:39see452

Livan İsrail danışıqları niyə uzadılır? AÇIQLAMA

11 Avqust 2026 14:39see372

Aktyordan qızı ilə fotolar

11 Avqust 2026 13:31see348

Nijnekamsk şəhərinə edilən dron hücumunda ölən Özbəkistan vətəndaşlarının sayı səkkizə çatıb

11 Avqust 2026 07:57see255

Baş nazirin yemiş zarafatı Avstraliyanı qarışdırdı Üzr istəmədi

11 Avqust 2026 15:39see240

BİZİM TƏQVİM:11 avqustda baş vermiş tarixi hadisələr

11 Avqust 2026 08:03see227

Elektrik enerjisi ilə də Avropa bazarına çıxmaq istəyirik Prezident

11 Avqust 2026 23:00see223

Trampa sui qəsd planı Pərdəarxasında kim var?

12 Avqust 2026 20:34see222

Arsenal 3 futbolçusunu satmaq istəyir

11 Avqust 2026 08:21see212

Zukerberq süni intellektin mərkəzləşdirilməsindən imtina etməyə çağırıb

11 Avqust 2026 07:49see211

UEFA Çempionlar Liqası: Sabah Orhus matçı başlayıb CANLI YAYIM

11 Avqust 2026 20:06see191

Rusiyanın sıxılmış karbohidrogen qazı istehsal edən zavodu zədələndi

12 Avqust 2026 03:42see183

YouTube dan pul qazanmaq çətinləşir

11 Avqust 2026 14:13see166

Fazil Mustafa Əlövsət Əliyevin iradına cavab verib: “Tamamilə uyğunsuz bir iraddır”

12 Avqust 2026 02:00see162

Yaponiya milli kosmik mövqe təyinetmə sisteminin altıncı peykini orbitə uğurla çıxarıb

11 Avqust 2026 06:46see161

“Korintians” Depayla müqaviləni yeniləməmək qərarına gəlib

12 Avqust 2026 04:10see159

Tramp Türkiyədən gizli təyyarəyə ilə aparılıb?

11 Avqust 2026 08:26see156

KL: Kiprdə 6 qolluq şou

12 Avqust 2026 01:10see156

“Sabah” bu dəfə də ilk oyunu səfərdə keçirəcək Macarıstanda...

12 Avqust 2026 00:13see154
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri