Icma.az
close
up
RU
Danışır Fəxrəddin Manafov Aytac Sahəd yazır

Danışır Fəxrəddin Manafov Aytac Sahəd yazır

Icma.az, 525.az portalına istinadən məlumat yayır.

Aytac SAHƏD

Son dövrlər yerli telekanallarda yayımlanan verilişlərdən çoxluq narazıdır. Fikrimcə, bunun üçün yetərli arqumentləri də var. Bayağılıq, sosial şəbəkələrin boyat mövzuları, primitiv yanaşma kimi məqamlar verilişlərin keyfiyyətinə ciddi təsir edir. İlin-günün bu vədəsində televiziya kanallarımızda peşəkar iş görəndə sevinməmək mümkün deyil.

Bu yazımda məhz həmin peşəkar işlərdən biri haqqında danışacağam.

Söhbət ATV kanalında yayımlanan "Teatr" adlı telelayihədən gedir. Veriliş ənənəvi olaraq, Deklan Donnelanının "Teatr həyatın bir hissəsi deyil. Əksinə, həyat teatrın bir parçasıdır" sitatı ilə başlayır. Fonda eşitdiyimiz Xalq artisti Fəxrəddin Manafovun səsi bir neçə saniyə sonra görüntüsü ilə tamamlanır. Manafovun sənədlərlə tanış olduğu giriş hissəsini izləyərkən tamaşaçıda layihə haqqında müəyyən təsəvvür formalaşır. İlkin təəssüratlara əsasən, layihənin teatr tarixi haqqında olduğu fikri formalaşsa da, irəliləyən dəqiqələrdə baxış bucağının daha geniş əhatəsini görə bilirik.

Budur, Fəxrəddin Manafov səhnədədir. Zal boşdur, işıq onun üzərindədir. Verilişin belə bir ortamda çəkilməsi ideya ilə vizuallığın tamamlanması baxımından olduqca uğurlu seçimdir. Ancaq mənə bu layihəni sevdirən əsas məqam Fəxrəddin Manafovun səsidir. Verdiyi informasiya nə qədər dəyərli olsa belə, bir saata yaxın qulağa xoş gəlməyən səsi dinləmək çətin məsələdir. Xüsusilə bu tipli layihələrdə sözügedən məqam həlledici rol oynayır. Çünki demək olar ki, veriliş boyu yalnız monoloq dinləyir, bütün hekayəni bir adamın dilindən eşidirsən.

Digər bir əsas məsələ isə danışılan mövzunun nə qədər maraqlı olmasıdır. Verilişə baxarkən elə ilk beş-on dəqiqədə məlum olur ki, təqdim edilən bilgilər üzərində peşəkar komanda işləyir. Burada isə layihənin ideya müəllifi və rəhbərinin tanınmış teatr rejissoru, prodüser Ələkbər Tağızadə olduğunu vurğulamaq yerinə düşər.

Tutaq ki, verilişdə bir tamaşa növü haqqında danışılırsa, onun həm dünyada,  həm də Azərbaycandakı inkişaf tarixi barədə bəhs edilir. Hətta bir çox mövzularda Sovetlər dövrü Azərbaycanı ilə müstəqillik dövrü ayrı-ayrılıqda şərh olunur. Mövzunu əhatə etdiyi coğrafi areal və xronoloji ardıcıllıq baxımından sistematik formada təqdim etmək həqiqətən də asan məsələ deyil.

Layihədə diqqətimi çəkən digər bir nüans da montajdakı professionallıqdır. Bəhsi keçən teatr tamaşalarının görüntülərini müxtəlif mənbələrdən tapmaq və keyfiyyətli formada təqdim etmək peşəkar işin göstəricisidir. Hərdən layihədə rast gəldiyim nadir kadrlar məni çox təəccübləndirir. Görünən odur ki, yaradıcı heyət bu işin öhdəsindən yaxşı gəlir.

Veriliş zamanı səslənən faktların ədəbi şəkildə təqdimatını xüsusilə vurğulamaq istərdim. Məsələn, repressiya dövründə teatrımızın fəaliyyətindən danışarkən Fəxrəddin Manafov deyir: "Həmin vaxt Azərbaycan teatrının kulisində bəlkə də dövrünün ən böyük real faciələri oynanılırdı. Rollar tez-tez dəyişirdi. Bu gün ittiham edən sabah özü ittiham olunurdu. Qanla vəcdə gələnlərin alqışları altında pərdə enirdi və ya qalxırdı. Ən çətin, ən təhlükəli vəzifə isə millətin aydınlarının üzərinə düşürdü".

Bu çıxışdan sonra qeyd olunan tarixi faktlar, rəqəmlər, bir sözlə, informativ mətn insanı yormur, əksinə, daha çox maraq yaradır. Beləcə, tamaşaçı danışılan mövzunu həm emosional, həm də məntiqi yöndən mənimsəyə bilir.

Yaxşı olardı ki, proqramdakı informativlik yükünü nəzərə alaraq gedişatda müəyyən fərqliliklərə yer verilsin. Məlum məsələdir ki, bu tip layihələrin izləyici auditoriyası əsasən intellektual cəhətdən hazırlıqlı tamaşaçılardır. Buna baxmayaraq, ara-sıra müəyyən texnikalardan istifadə etmək verilişi daha axıcı və maraqlı edə bilər. Xüsusilə də, mövzunun hələ tam açılmadığı ilk hissədə müəyyən rəngarənglik yaratmaq olar ki, tamaşaçı gedişata adaptasiya olmaqda çətinlik çəkməsin. Bəzi buraxılışlarda bu tipli metodlardan istifadə olunub. Məsələn, Musiqili teatrdan bəhs olunan bölümün son hissəsində qonaq qismində Azərbaycan Dövlət Akademik Musiqili Teatrının direktoru Əliqismət Lalayevi görürük.  Fəxrəddin Manafov onunla söhbəti zamanı deyir:

- Əslində, biz bir-birimizlə lap çoxdan tanışıq. Bu səbəbdən də, məncə, rəsmi müraciət yersiz olar.

- Bəli, bizim tanışlığımız düz 45 ildir. 1979-cu ildə Tədris teatrında işlədiyim vaxtlarda bir tamaşada oynamışıq. Hətta mənim haqqımda yazılan kitabda həmin tamaşadan şəkillər yer alıb. Orada siz də varsınız.

- Zəhmət olmasa, o kitabı sonra mənə də göstərərsiniz, o şəkilləri görmək istəyirəm.

İki sənətkarın söhbəti. Həm informativlik var, həm də nostalgiyanın gətirdiyi emosionallıq. Bu kimi detallar verilişə xüsusi rəng qatır. Fəxrəddin Manafovun yerinə ixtiyari bir aparıcı olsaydı, bəlkə də bu gediş riskli görünə bilərdi. Ancaq Xalq artistinin yaradıcılıq fəaliyyəti imkan verir ki, incəsənət sahəsindəki digər qonaqlarla da maraqlı söhbətlərə şahid olaq.

Sonda yaradıcı heyətə bir tamaşaçı olaraq minnətdarlığımı bildirirəm. Çəkilən zəhmətin bəhrəsi göz önündədir. Kapitalizmin əsas söz sahibi olduğu rəqabət mühitində belə maarifçi layihələrin həyata keçirilməsi təqdirəlayiqdir. Proqram Medianın İnkişafı Agentliyinin və Audioviziual Şuranın dəstəyi ilə hazırlanır. Buna görə hər iki quruma xüsusi təşəkkür düşür, çünki bu cür layihələrin davamlılığı üçün əlavə dəstək mütləqdir. Əgər bu iş kütlənin ümidinə qalsa, çətin ki, belə layihələrin davamı gələ. Sözügedən iddianın doğruluq payını müəyyən etmək üçün "YouTube" platformasında verilişin izlənmə sayına baxa bilərsiniz. Məsələn, layihənin Azərbaycan teatr tarixinin az qala bir əsri əhatə edən maraqlı bilgilərlə zəngin son buraxılışına cəmi 193 baxış var...

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:69
embedMənbə:https://525.az
archiveBu xəbər 07 Aprel 2025 13:58 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Fransa 2026 cı il büdcə kəsirindən 40 milyard avro qənaət edəcək

13 Aprel 2025 17:12see131

Azərbaycanlı rəssam ABŞ də yenidən birinci oldu

13 Aprel 2025 16:02see131

Somalilend ABŞ dan tanınma qarşılığında liman və hava bazası təklif edir

13 Aprel 2025 12:26see131

Van Damm istintaq altında: Kannda 10 il əvvəl baş verən insan alveri haqqında YENİ FAKTLAR

13 Aprel 2025 06:33see127

“Yeganə məxluqam ki, özümdən başqa heç kimə...”

13 Aprel 2025 00:29see126

DOGE səmərəliliyi qeyd ediləndən aşağı ola bilər

13 Aprel 2025 23:11see126

Premyer Liqa: Araz Naxçıvan Kəpəz lə heç heçəyə razılaşdı

13 Aprel 2025 19:17see125

AMEA nın yubileyinə həsr olunmuş konfrans

13 Aprel 2025 04:16see122

Dublyor olmadan əfsanəyə çevrildi: Ölümə meydan oxuyan Cüneyt Arkın

13 Aprel 2025 02:32see120

Nazirlərin aylar sonra ilk görüşü: İrəvan nəyə çalışır?

13 Aprel 2025 09:02see119

Elektrikli avtomobillər qlobal istiləşmə ilə mübarizədə faydasızdır

14 Aprel 2025 07:57see119

Şirvanda 36 yaşlı qadın özünü bıçaqlayıb

13 Aprel 2025 02:16see118

Çində küləklə bağlı narıncı xəbərdarlıq elan edilib

14 Aprel 2025 05:53see117

Bu bürclər yaxın zamanda varlanacaq ÇOX AZ QALDI

13 Aprel 2025 09:18see116

İŞİD ə qarşı tarixi ittifaq: 5 ölkə güclərini birləşdirir

13 Aprel 2025 15:26see114

Zelenski beynəlxalq ictimaiyyətə səsləndi: “Rusiyaya qarşı daha sərt tədbirlər görün!”

13 Aprel 2025 16:15see113

Bakıda FACİƏ: iki qardaş...

13 Aprel 2025 13:46see111

Azər Bağırov 0:0 ı belə şərh etdi

13 Aprel 2025 20:54see111

Şəhid mayorun xanımına vəzifə verildi FOTO

14 Aprel 2025 09:50see110

Günah müğənnilərdə deyil, onlardadır

14 Aprel 2025 16:46see108
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri