Deputatlar arasında təhsil və elmə ayrılan büdcə ilə bağlı mübahisə
Icma.az, Olke.az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
Milli Məclisdə 2024-cü ilin büdcəsinin icra vəziyyətinin müzakirəsi zamanı Milli Məclis Sədrinin birinci müavini Əli Əhmədov deputat Əli Məsimlinin çıxışına etiraz edib.
Ölkə.Az xəbər verir ki, deputat Əli Məsimli büdcədən elm və təhsil sahəsinə ayrılan vəsaitin az olması və bunun artırılmasının vacibliyini qeyd edib. Onun bu çıxışı həmkarı Əli Əhmədovun etirazına səbəb olub.
Sədrin birinci müavini bildirib ki, ola bilsin deputat Əli Məsimli hansısa texniki yanlışlığa yol verib. “O qeyd edib ki, elm və təhsilə ayrına vəsait 3-5 faiz təşkil edir. Amma qeyd edim ki, büdcədən elm və təhsilə 4,5 milyard vəsait ayrılıb və bu da büdcənin haradasa 12 faizini təşkil edir”, - o qeyd edib.
Deputat Əli Məsimli isə məsələyə aydılıq gətirərək qeyd edib ki, o, elm və təhsilə ayrılan vəsaitin ÜDM-də payının 3-4 faiz təşkil etdiyini bildirib: “Ötən ilin büdcəsindən təhsilə büdcə xərclərinin 12 faizi, elmə 0,5 faizi qədər vəsait ayrılıb. Təhsilə ayrılan vəsait ÜDM-in 3,5 faizi, elmə ayrılan vəsait isə 0,16 faizi qədərdir. Elmə ayrılan vəsait bu sahə üzrə iqtisadi təhlüksizlik meyarının kritik həddindən 12 dəfə aşağıdır. On il bundan əvvəl Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası qəbul edilib. Təhsil Strategiyasında təhsil xərclərinin ÜDM-in 6-7 faizin çatdırılması və müəllimlərin əməkhaqlarının əhəmiyyətli dərəcədə artırılıb orta əməkhaqqından yüksəyə qaldırılması hədəfləndirilmişdi. “Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının 2020-ci ilə qədər İnkişaf Konsepsiyası”nda elmin maliyyələşdirilməsinin 2020-ci ilədək ÜDM-in 1%-i səviyyəsinə çatdırılması, elmi işçilərin əməkhaqqlarının 2 dəfə artırılması hədəfləndirilmişdi. Bunların heç biri həyata keçmədi. Ona görə də BMT-nin araşdırmalarınına görə, Azərbaycanda elmi tədqiqat xərclərinin ÜDM-ə nisbətdə xüsusi çəkisi 0,16 olmaqla 151 ölkə arasında 121-ci, təhsilə ayrılan xərclərinin ÜDM-ə nisbətdə xüsusi çəkisi isə 3,5 faiz olmaqla 100 ölkə arasında 94-cü yerdə qərarlaşıb. Bu baxımdan ikinci mövzu kimi “Elm və təhsilin maliyyələşdirilməsinin optimallaşdırılması məslələri”nin birgə müzakirəyə çxarılmasını məqsədəuyğun hesab edirik. Təhsilin və elmin inkişaf səviyyəsi yeni əsaslarda yüksəldikcə, onun cəmiyyətimizin, o cümlədən dövlətin inkişafına və onun idarə edilməsinin elmiliyinin artırılmasına da təsiri də güclənəcək”.
Mürtəza
Ölkə.Az


